pm schreef:Te vertrouwen update van Orange?
Hopelijk geen wijzigingen aan de pers. hotspot settings.
image.jpeg
Ik heb die ook gekregen , echter is bij mij netwerk naam daar nog altijd Mobistar op men operator naam zelf is Orange B
pm schreef:Te vertrouwen update van Orange?
Hopelijk geen wijzigingen aan de pers. hotspot settings.
image.jpeg
iPhone of Android? Bij iPhone moet je de APN instellingen ook invoeren bij de hotspotinstellingen. Misschien ontbreken die daar?Tomby schreef:Heb dan maar Orange gemaild ivm Klantenzone die niet werkt. De Orange App doet het wel.
BTW, is er iemand die tethering gebruikt met IOM ? Heel in het begin eens geprobeerd en dat werkte toen niet. Net nog eens geprobeerd en ik krijg nog altijd de melding dat ik Orange moet contacteren.
Ja werkt maar is op de de 3 plaatsen waar ik kom minder stabiel op pc via smartphone dan MVTomby schreef:Heb dan maar Orange gemaild ivm Klantenzone die niet werkt. De Orange App doet het wel.
BTW, is er iemand die tethering gebruikt met IOM ? Heel in het begin eens geprobeerd en dat werkte toen niet. Net nog eens geprobeerd en ik krijg nog altijd de melding dat ik Orange moet contacteren.
Raar, ik heb zondag nog een reload van 10 euro gedaan. Ik heb niet gezien of ik 1GB gekregen heb, want gisteren las ik ineens dat je 750MB krijgt voor €10 : https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... net-mobile . Overigens de reden dat ik een en ander opzocht was omdat mijn vrouw gisteren niet meer kon surfen met haar iPad. Ze kreeg een Redirect naar een Orange denial page die zij dat ze geen data (meer) had, met een link waar je kon reloaden. Maar die reload page was alleszins niet van IOM gezien de aangeboden datavolumes veel lager waren dan met IOM. De app bleef nog wel het juiste volume aangeven.dafour schreef:Ik kan niet meer herladen voor 10 euro? Enkel 15 en meer mogelijk, gaan ze het zo spelen?
Ben je zeker dat je ooit 1GB voor €10 hebt gekregen. Als ik de start van dit topic bekijk, lijkt het sinds toen al 750 MB te zijn.Tomby schreef:Raar, ik heb zondag nog een reload van 10 euro gedaan. Ik heb niet gezien of ik 1GB gekregen heb, want gisteren las ik ineens dat je 750MB krijgt voor €10 : https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... net-mobile .dafour schreef:Ik kan niet meer herladen voor 10 euro? Enkel 15 en meer mogelijk, gaan ze het zo spelen?
Nope, ben al een paar maanden aan het herladen met €10 nadat het duidelijk werd dat elke maand 4 GB overkill was. Vorige zondag een €10 top-up gedaan en hebben nu 3.2 GB. Dat zou willen zeggen dat we vorige maand op ong. 2.45 GB geëindigd zijn. Ik zet in mijn kalender altijd een reminder voor de laatste dag van de periode (want een dag te laat reloaden en je bent al je opgespaarde data en SMS'en kwijt).kurtcockaert schreef:Ik heb ondertussen ook al wat opgespaard op mijn IOM. Ik herlaad steeds voor 15 Euro. Als ik nu overschakel op 10 Euro om te herladen, wordt er dan geraakt aan mijn opgespaarde MB's?
indien ik het correct voor heb moet je in de orange app de "tot" [datum] niet lezen als "tot en met" maar herladen vóór [datum]Tomby schreef:Nope, ben al een paar maanden aan het herladen met €10 nadat het duidelijk werd dat elke maand 4 GB overkill was. Vorige zondag een €10 top-up gedaan en hebben nu 3.2 GB. Dat zou willen zeggen dat we vorige maand op ong. 2.45 GB geëindigd zijn. Ik zet in mijn kalender altijd een reminder voor de laatste dag van de periode (want een dag te laat reloaden en je bent al je opgespaarde data en SMS'en kwijt).kurtcockaert schreef:Ik heb ondertussen ook al wat opgespaard op mijn IOM. Ik herlaad steeds voor 15 Euro. Als ik nu overschakel op 10 Euro om te herladen, wordt er dan geraakt aan mijn opgespaarde MB's?
Correct! Heb me daar in het verleden al laten aan vangen. Als je slechts op die datum een reload doet, heb je het vlaggen en is al je overschot van vorige maand verdwenen.bruma schreef:indien ik het correct voor heb moet je in de orange app de "tot" [datum] niet lezen als "tot en met" maar herladen vóór [datum]
Tenzij het ondertussen veranderd is, kan ik uit ervaring zeggen dat het zeker niet zo is. Als er staat geldig tot 11/06 en je doet een reload op 11/06 ga je je overschot kwijt zijn en exact 4 GB hebben. Die datum is overigens je reload datum + 31 dagen, dus het zou ook logisch zijn, want je geldigheidsduur is 31 dagen en vandaag+31d is dus al voorbij die 31 dagen.satsurfer schreef:Surfvolum: 984,4 MB Geldig tot 11/06/2016. Volgens mij is het 11/6 inbegrepen, dus herladen kan nog op 11/6.
Gaat bij 'Automatic Reload' hij niet op 12/6 00:00 herladen en foetsie resterende data/sms?
Binnenkort mag ik het eerste IOM kaarsje uitblazen.JoskeVermeulen schreef:Dossiertje dat ze heel in het begin hadden opgesteld hebben ze nooit iets van laten weten.
Als je op je iPhone nog altijd Mobistar hebt staan moet je uw mobiel internet aanzetten en vervolgens gaan naar instellingen , algemeen en dan info normaal krijg je dan een kaderke te zien met bijwerken te zien.JoskeVermeulen schreef:Mijn moeder haar iPhone 5 geeft ook nog steeds Mobistar. Bij de overstap vorig jaar werkte tethering en de app ook niet maar na enkele maanden nog eens random geprobeerd en toen werkten deze opeens wel. Dossiertje dat ze heel in het begin hadden opgesteld hebben ze nooit iets van laten weten.
Same here. Ze hebben mij gewoon gebeld dat het niet mogelijk is en dat die poort geblokkeerd staat. (https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... 55#p651155). Klacht bij ombudsdienst helpt niet want zij zeggen dat dat voor de veiligheid geblokkeerd is.bruma schreef:Binnenkort mag ik het eerste IOM kaarsje uitblazen.JoskeVermeulen schreef:Dossiertje dat ze heel in het begin hadden opgesteld hebben ze nooit iets van laten weten.
Daarbij kan ik ook bijna vieren dat er 4 dossiers open staan waarop wel werd gereageerd maar nooit een oplossing voor kwam.
Het werd doorgegeven aan de technische dienst en daar stopt het dan.
Hier heb ik de laatste 8 dagen elke dag last van. 2 dossiertjes ondertussen maar nog steeds geen oplossing.AndRo555 schreef:De laatste tijd heb ik last van redirects naar een Orange pagina waar staat dat ik door mijn volume ben en verder kan surfen aan 0.xx per MB of een van de bundels kan kopen. Echte heb ik nog meer dan 3GB over en is mijn laatste bundel minder dan een maand geleden gekocht. Een keer data aan en af zetten en het is verholpen. Wel lastig dat mijn internetverbinding op momenten dus wegvalt en ik dat pas veel later merk en dingen zoals whatsapp en mail er dus niet door komen in die tijd.
Tomby schreef:Overigens de reden dat ik een en ander opzocht was omdat mijn vrouw gisteren niet meer kon surfen met haar iPad. Ze kreeg een Redirect naar een Orange denial page die zij dat ze geen data (meer) had, met een link waar je kon reloaden. Maar die reload page was alleszins niet van IOM gezien de aangeboden datavolumes veel lager waren dan met IOM. De app bleef nog wel het juiste volume aangeven.
Uiteindelijk iPad gereboot en ineens was het weer in orde.
Dan zal je pas teleurgesteld zijn in het bereik. Ik heb het een maand geleden nog uitgeprobeerd en het netwerk van Base hinkt ver achterop in vergelijking met Orange & Proximus.Eekhoorn schreef: (...)
Proximus blijft het beste maar die hebben geen 15 euro voor 4GB dusja.... Mss mobile vikings ook nog eens testen.
Waar ik nu zit in een woongebied met meer dan 350 villa's in t centrum van West-Vlaanderen is de ontvangst van Orange binne, aan de voor-, achterdeur, op de hoek van de 3 straten EDGE. Supet netwerk dus!Eekhoorn schreef:Ik kom vooral in boerengaten . Ik woon ook in zo boerengat en orange vindk tot nu toe hier niet goed. Zeker als ik ergens binnen ga, onstabiel ook.
Geen goed 4G-bereik binnen met Orange? Dat is vreemd.Eekhoorn schreef:Ik kom vooral in boerengaten . Ik woon ook in zo boerengat en orange vindk tot nu toe hier niet goed. Zeker als ik ergens binnen ga, onstabiel ook.