Hey,
Ik heb een E-Tech Adsl Ethernet Router.
Als die lange tijd heeft opgestaan (24-48h), valt het internet gewoon uit. De oplossing is dan gewoon de router eens terug op- en afzetten. Op zich voor mij geen probleem, maar voor mijn ouders wel. Peter mag dan de goeie film op tv verlaten, en de probs gaan oplossen.
Ligt dit nu aan mijn router of aan de Adsl-ip lease die vervalt of nog iets anders?
[Edit] Heb nog eens gecheckt: auto reconnect staat af. Zit die er voor iets tussen? [/Edit]
P.S.: Heb Adsl Go van Skynet
Peter
Internetverbinding valt uit na een tijdje
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Zou die autoreconnect toch eens aanzetten (ik heb em hier alvast aan staan). Bij de recon verlies je eventueel je connectie eventjes maar is daar ASAP weer hersteld !
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Skynet verbreekt na 36h de verbinding, mogelijk verbindt je modem zich niet terug automatisch.
Verbreek eens de verbinding door het rj11-stekkertje uit te trekken en terug in te steken, controleer of de verbinding dan wel vanzelf terug opkomt (kan wel enkele minuten duren).
Verbreek eens de verbinding door het rj11-stekkertje uit te trekken en terug in te steken, controleer of de verbinding dan wel vanzelf terug opkomt (kan wel enkele minuten duren).
Heb gewoon de splitter uitgetrokken en hij verbindt terug.
Ik heb automatic reconnect nog altijd uit staan
Ik ga hem toch maar opzetten voor de zekerheid.
Ik heb automatic reconnect nog altijd uit staan
Ik ga hem toch maar opzetten voor de zekerheid.
2 mbit download & 320 kbit upload, maar een normale gebruiker bij skynet heeft 4 mbit download. En surfen op het internet doe je toch even snel, dus toch liever adsl met een goed limiet dan kabel met een slecht limiet.