Het gemiddelde datagebruik op het 4g-netwerk van Proximus steeg afgelopen kwartaal naar 1039MB per maand. Een jaar geleden was dat 855MB. De Belgische provider Proximus heeft het afgelopen kwartaal meer abonnees voor internet, tv en mobiel gekregen.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/110993/proxi ... ia-4g.html
Proximus-klant verbruikt gemiddeld meer dan 1GB per maand via 4g
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik zit aan €135/maand, maar ik heb er buiten die 10GB nationaal ook nog eens 2GB in de EU+US.Eekhoorn schreef:10GB? Hoeveel moede daar voor betalen?
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Dat er prepaid klanten weglopen naar anderen verschiet ik niet van.
Proximus en telenet zijn de enige 2 die niet mee willen.
Anderen beiden 4GB data aan voor 15 euro.
Ikzelf heb alles nu van proximus buiten gezwierd, afzetters zijn het, niet de anderen veel beter zijn ze maar ik kom het wel bij hen tegen.
En velen gaan wel zoals mij terug naar telenet voor tv en internet gaan want de boel die zomaar wegvalt zoals de tv ,tja.... De menu vd digicorder die lelijk en vooral traag is.
Proximus en telenet zijn de enige 2 die niet mee willen.
Anderen beiden 4GB data aan voor 15 euro.
Ikzelf heb alles nu van proximus buiten gezwierd, afzetters zijn het, niet de anderen veel beter zijn ze maar ik kom het wel bij hen tegen.
En velen gaan wel zoals mij terug naar telenet voor tv en internet gaan want de boel die zomaar wegvalt zoals de tv ,tja.... De menu vd digicorder die lelijk en vooral traag is.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Bwa ik heb smart xl 20 in een maxi pack=15eur voor 2 gbyte. Komt daarbij nog de 2 gbyte internet on mobile die geshared wordt met het sim kaartje dat je bij de vaste internet aansluiting krijgt en eventueel nog andere mobiele abonnementen binnen dit pack. Wel ex btw moet ik er bij zeggen.
Ben jarenlang Base klant geweest voor de prijs en omdat ik lichtjes anti Proximus was maar nu klaag ik eigenlijk nooit meer over de kwaliteit van de verbinding, gesprekken zowel binnenhuis als buitenhuis.
Nu ja ze mogen nog iets meer data in het abo steken maar ik klaag echt niet:)
Ben jarenlang Base klant geweest voor de prijs en omdat ik lichtjes anti Proximus was maar nu klaag ik eigenlijk nooit meer over de kwaliteit van de verbinding, gesprekken zowel binnenhuis als buitenhuis.
Nu ja ze mogen nog iets meer data in het abo steken maar ik klaag echt niet:)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus