Oh zo vreemd!kdhoe schreef:Ook hier veranderd sinds enkele minuten.
Eerste dat ik zie op 'n iPhone
'k Ga even binnen zien of er op de mijne ook nog niks is veranderd
EDIT: nog niks hier...
Oh zo vreemd!kdhoe schreef:Ook hier veranderd sinds enkele minuten.
Ha, dat is zeker zot - maar het gebeurt ook maar zelden, een beetje zoals... een zonsverduistering?Muziekbos schreef:Eigenlijk zijn we een beetje zot hé. We zitten als een koe te staren op onze gsm totdat die naam verandert.
Volgens de mensen in een van de shops waren ze er al op voorzien bij de vorige herinrichting. Zodat ze nu niet veel moesten veranderen. Een strookje zwart hier en wat stickers daar... het was dus al heel lang dat het in de pijplijn zat. Zo een grote verrassing zal de tweet van de grote baas in F dan wel niet geweest zijn voor velen in het bedrijf.IYZY schreef:[
Wel knap hoe ze op zo'n korte periode alle shops helemaal hebben aangepast :o
Daar moet nog al een budget in gekropen zijn...
Heb je punt +1IYZY schreef:Idd, da's niet het belangrijkste, hekoach schreef:Ge hebt gelijk ik vind ook jammer dat het Orange B is ipv Orange gewoon maarja dat is muggenziften e
Maar ja het staat daar toch zo 24/7 op uwe gsm
Details matter, too!
Die sa/nv krijg je blijkbaar ook te zien als je werkt via de #jes code's ale bij mij komt dat er toch zo opMuziekbos schreef:Bij mij komt er zoveel op ...
- Mobistar
- Mobistar B
- Mobistar sa/nv
- Mobistar E
- Mobistar 3G
- Mobistar 4G
- ...
Maar op dit moment nog geen Orange
Eigenlijk zijn we een beetje zot hé. We zitten als een koe te staren op onze gsm totdat die naam verandert.
Ja, dat denk ik ook wel, hoor!hendrake schreef:Volgens de mensen in een van de shops waren ze er al op voorzien bij de vorige herinrichting. Zodat ze nu niet veel moesten veranderen. Een strookje zwart hier en wat stickers daar... het was dus al heel lang dat het in de pijplijn zat. Zo een grote verrassing zal de tweet van de grote baas in F dan wel niet geweest zijn voor velen in het bedrijf.
Alle iPhones van mijn vriendinnen hebben soms Mobistar en soms Mobistar SA/NV...koach schreef:Die sa/nv krijg je blijkbaar ook te zien als je werkt via de #jes code's ale bij mij komt dat er toch zo op
Ps: Bij mij ist ook nog niet aangepast zucht :skoach schreef:Heb je punt +1IYZY schreef:Idd, da's niet het belangrijkste, hekoach schreef:Ge hebt gelijk ik vind ook jammer dat het Orange B is ipv Orange gewoon maarja dat is muggenziften e
Maar ja het staat daar toch zo 24/7 op uwe gsm
Details matter, too!
Zouden er nu na 9 uur nog mensen daar mee bezig zijn?koach schreef:Ps: Bij mij ist ook nog niet aangepast zucht :s
Net gedaan, ik zie mijn tariefplan en zo en beneden een knop Sluit en Neem op, maar er staat echt gewoon 'Mobistar 3G' ...koach schreef:@IYZY: ge moet maar es uw gsm op mobiel internet zetten en dan als je 3G of 4G hebt es de code #123# doen dan zie je die SA/NV
Nu ja, over een jaar maakt dat eigenlijk toch niets meer uit...VOiD schreef:Eigenlijk wel goed dat het Orange B is en niet gewoon Orange. Hoe zou je anders weten in de grensregio op wel netwerk je zit ? (Ok er is meestal wel een kleine roaming indicator maar ik denk niet dat alle gsms dit tonen)
Die in Kortrijk (lange Steenstraat) was deze morgen om 9 uur nog niet aangepastIYZY schreef:Ja, dat denk ik ook wel, hoor!hendrake schreef:Volgens de mensen in een van de shops waren ze er al op voorzien bij de vorige herinrichting. Zodat ze nu niet veel moesten veranderen. Een strookje zwart hier en wat stickers daar... het was dus al heel lang dat het in de pijplijn zat. Zo een grote verrassing zal de tweet van de grote baas in F dan wel niet geweest zijn voor velen in het bedrijf.
Maar toch... Ze hebben van vrijdag tot en met zondag alle shops langs de buitenkant helemaal aangepast (dacht ik, toch).
Misschien niet zo heel veel werk, maar alle shops op één weekend? Toch chapeau!
Deze ochtend in Leuven en Brussel, nog niks...kristofmertens schreef:Leuven
Well, nevermind thenMuziekbos schreef:Die in Kortrijk (lange Steenstraat) was deze morgen om 9 uur nog niet aangepast
Helaas val ik als IOM-klant, helemaal uit de boot...BertG3 schreef:Bekijk de Tweet van @PressOrangeBE:
Goh, weet ik nog niet zo... Ik dacht dat Mobistar er zo enorm van overtuigd was dat IOM voor dataliefhebbers is.BertG3 schreef:Tja, was te verwachten zeker ?
Blijkbaar... Een vriendin was vandaag ergens naartoe gegaan en onderweg heeft ze een lange tijd 'Orange B' gehad, maar toen ze hier bij mij langskwam had ze 'Mobistar'.hendrake schreef:Als je in een gebied komt waar het is aangepast en daarna terug in een niet aangepast gebied, krijg je dan terug Mobistar te zien?
exact hetzelfde hier ook in Aarschotkristofmertens schreef:Ik heb Orange gekregen na het aan en uitzetten toen ik op mijn werk in Leuven was.
Toen ik thuis (Aarschot) gekomen ben de iphone van mijn vrouw even aan en uit gezet, deze blijft op Mobistar staan.
Hierna mijn iphone die al Orange heeft aan en uit gezet, deze blijft op Orange staan.
Mijn ipad (3G/4G) blijft ook Mobistar behouden na het aan en uitzetten.
Straf Op mijn OPX is dat al altijd France Telecom bij Mobi*buthead schreef:Hier ook Orange B en dan nog op en oneplus 2
Ik trek mijn woorden terug, toch gedeeltelijk.IYZY schreef:Blijkbaar... Een vriendin was vandaag ergens naartoe gegaan en onderweg heeft ze een lange tijd 'Orange B' gehad, maar toen ze hier bij mij langskwam had ze 'Mobistar'.hendrake schreef:Als je in een gebied komt waar het is aangepast en daarna terug in een niet aangepast gebied, krijg je dan terug Mobistar te zien?