Welkom op Userbase v3
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
- Bedankt: 282 keer
Dat je eerst op 'forum' moet hoveren om daarna iets onder op 'forum' te klikken kan ik begrijpen, maar hoe lang moet jij wachten tot het menu uitklapt dan? Bij mij gebeurd dat ogenblikkelijk.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Dag gebeurt hier ook ogenblikkelijk hoor, ik vind het alleen niet zo logisch dat het niet 'klikbaar is". Ik heb nooit iets nodig uit het uitklapbare menu dus het spaart me weer een muishandeling.
Stomme opmerking misschien maar ik ben vast niet de enige die er zich een beetje aan stoort
Stomme opmerking misschien maar ik ben vast niet de enige die er zich een beetje aan stoort
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Ok, geen probleem!
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
De aandachtige userbase'r heeft gemerkt dat we er een 3-tal minuutjes uit waren om een systeemupdate van het forum door te voeren. Deze is succesvol afgerond. In principe zouden jullie niet veel mogen merken van deze update.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 45 keer
Bedankt guys voor het beschikbaar maken van de atom feed!
Kan feedly daar niet mee overweg vermits het daar nog steeds hetzelfde is of is dat omdat atom en RSS totaal verschillend zijn?
Kan feedly daar niet mee overweg vermits het daar nog steeds hetzelfde is of is dat omdat atom en RSS totaal verschillend zijn?
Gelukkig & gezond 2022!
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Kleine update voor de topic prefix extensie!
Met dank aan de aandachtige user, Mat, om dit aan te kaarten!The bug being that when the prefix ID was a double digit, when the post was submitted, the final digit of the prefix was used
rather than the full number
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken