Ik had gisteren een ticketje aangemaakt, vandaag beantwoord en gefixt! CLIP werkt perfect nu... Als m'n fvd krediet op is ga ik de (audio)kwaliteit eens grondig testen...gimic schreef:Heb hetzelfde fenomeen, nummer geregistreerd op website maar altijd het +91 nummer als clip. Ik heb vrijdag avond een support ticket geopend, dus hoop ik tegen het einde van de week een antwoord te hebben...
Dellmont/Betamax: freedays afgeschaft voor BE
-
- Elite Poster
- Berichten: 837
- Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
- Locatie: 51RUI0
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Ik ben nu overgeschakeld naar Voiptiger, maar kan alleen maar vaste nummer bellen en geen gsm nummers. Weet niet hoe dit komt, heb het geld opgeladen en overgedragen aan de account.
Heb een fritzbox 7390.
Heb nog geen caller id nummer toegevoegd, weet niet of dat het probleem is. Krijg altijd een bezettoon en de error: normal call clearing.
Iemand enig idee?
.
Bedankt.
Heb een fritzbox 7390.
Heb nog geen caller id nummer toegevoegd, weet niet of dat het probleem is. Krijg altijd een bezettoon en de error: normal call clearing.
Iemand enig idee?
.
Bedankt.
-
- Premium Member
- Berichten: 464
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 23:48
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 13 keer
Ticket is ook beantwoord en Clip werkt nu zoals het hoort. Kwaliteit is in orde, heb al enkele gesprekken er op zitten en geen probleem ondervonden.Roygenz schreef:
Ik had gisteren een ticketje aangemaakt, vandaag beantwoord en gefixt! CLIP werkt perfect nu... Als m'n fvd krediet op is ga ik de (audio)kwaliteit eens grondig testen...
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Vreemd dat VikingTalk hier doodgezwegen wordt. Je kan daar ook als niet MV klant gebruik van maken aan 2,5 cent/minuut naar vaste en mobiele Belgische nummers en voor 5 cent/minuut naar een groot aantal Europese landen en de USA.
De geluidskwaliteit van de verbindingen is zeer goed, enkel worstelen ze nu met een probleempje: soms wordt er een verbinding gemaakt en aangerekend als de bestemmeling opneemt, maar horen beide partijen niks.
De geluidskwaliteit van de verbindingen is zeer goed, enkel worstelen ze nu met een probleempje: soms wordt er een verbinding gemaakt en aangerekend als de bestemmeling opneemt, maar horen beide partijen niks.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1674
- Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Cfr #33nete schreef:Vreemd dat VikingTalk hier doodgezwegen wordt. Je kan daar ook als niet MV klant gebruik van maken aan 2,5 cent/minuut naar vaste en mobiele Belgische nummers en voor 5 cent/minuut naar een groot aantal Europese landen en de USA.
De geluidskwaliteit van de verbindingen is zeer goed, enkel worstelen ze nu met een probleempje: soms wordt er een verbinding gemaakt en aangerekend als de bestemmeling opneemt, maar horen beide partijen niks.
Sent from my D6000 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
heb al jaren alditalk bundelM, 320 belminuten voor 8 € of ca 2,5 cent/minuut! En niks geklungel met voip, callback, e.d...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Dommel Mobile Freedom à 2ct/min. In mijn ogen onklopbaar qua prijs (en kwaliteit echt waar). Heb contact moeten opnemen met de klantendienst en waren echt heel vriendelijk. Hield m'n hart vast met wat ik gelezen had, maar kan dit zeker weerleggen
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Waar is den tijd dat je met fvd belde aan 0.004€ per minuut en inderdaad gratis vaste nrs.
Maar ik gebruik nu triiing in het buitenland om naar belgie te bellen en werkt uitstekend.
Maar ik gebruik nu triiing in het buitenland om naar belgie te bellen en werkt uitstekend.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
tja, doet ie het of doet ie het niet...
Mijn ervaring met FVD en voip sinds 2011: OK als het werkt
Mijn ervaring met FVD en voip sinds 2011: OK als het werkt
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
inderdaad wied maar het word alsmaar duurder en triing heb ik nu toch.
sip discount hoor ik ook goeie dingen en nog steeds goedkoop, maar heb een keer de lijst afgegaan van de de voip aanbieders.
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
Ik zie nergens meer freedays voor belgie
sip discount hoor ik ook goeie dingen en nog steeds goedkoop, maar heb een keer de lijst afgegaan van de de voip aanbieders.
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html
Ik zie nergens meer freedays voor belgie
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Weet er nu als iemand wat er precies de oorzaak is van de prijsstijging? Waarom moet bij freevoipdeal naar een vaste lijn 5ct kosten en gsm 1ct?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Werd ergens hier in topic vermeld als ik me niet vergis: terminatiekosten tarieven significant verhoogd bij Belgacom en Telenet.kamiel schreef:Weet er nu als iemand wat er precies de oorzaak is van de prijsstijging? Waarom moet bij freevoipdeal naar een vaste lijn 5ct kosten en gsm 1ct?
(terminatiekosten = als je bv. via je gsm naar vaste lijn belt, moet je provider x cent/min betalen aan de vaste lijn provider)
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Ja, maar hebben ze die dan enkel verhoogd voor de voip providers? Of Belgacom en Telenet onderling onder elkaar ook? Anders lijkt met dit toch niet helemaal correct.
Als dit voor alle telefoonproviders zo is dan zullen binnenkort de telefoonkosten voor iedereen stijgen?
Als dit voor alle telefoonproviders zo is dan zullen binnenkort de telefoonkosten voor iedereen stijgen?
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Het is voor iedereen (min of meer*). Maar die tarieven waren altijd +/ 0.6 cent geweest. Weet niet wat het nu is, maar vermoed dat het omhoog is gegaan dat ze het niet meer gratis kunnen aanbieden. 0.6cent verliezen was geen probleem voor een grote voip provider, maar nu zal het veel moeilijker te rechtvaardigen zijn.
Trouwens: andere landen hebben veel lagere rates, waardoor freedays daar nog blijven (en ook wel logisch).
Paar mooie voorbeelden van andere landen met belachelijk lage termination rates:
Oostenrijk: 0.11cent
Frankrijk 0.08cent
Kroatie: 0.06cent
Italie: 0.07cent
Denemarken: 0.05cent
Macedonie: 0.005cent
Dat zijn dan ook landen waar elke provider zonder problemen gratis bellen naartoe organiseert om gewoon klanten te hebben
Trouwens de tarieven van FVD komen min of meer overeen met de terminatietarieven. Bv. Finland heeft terminatietarief van +/- 2 cent, tarief van FVD is 2 cent. Lichtenstein is 4 cent, FVD is 4 cent. Dus mogelijk hebben Belgacom (en Telenet) hun tarieven opgetrokken van 0.6 cent naar 5cent. Al zou het me heel sterk verwonderen.
Andere VOIP providers die aan ons niet gekend zijn (bv. uit Rusland) hebben hetzelfde gedaan. Neem als voorbeeld SIPNET. Vroeger was alles gelijk: +/- 1.5RUR/min zowel fix als mobile. Nu is mobile hetzelfde gebleven, maar is fix naar bijna 7RUR/min gegaan. Het lijkt er echt op een maffia-zet van de Belgische telecommarkt. Het zou me verwonderen als EU daar niks over te zeggen gaat hebben.
* Er is (nog steeds) een verschil van tarieven qua terminatie: lokaal, zonaal, nationaal. Mogelijk zijn de "Belgische" providers zo aangepast dat het altijd lokaal gaat en hebben ze enkel nationaal veranderd.
Trouwens: andere landen hebben veel lagere rates, waardoor freedays daar nog blijven (en ook wel logisch).
Paar mooie voorbeelden van andere landen met belachelijk lage termination rates:
Oostenrijk: 0.11cent
Frankrijk 0.08cent
Kroatie: 0.06cent
Italie: 0.07cent
Denemarken: 0.05cent
Macedonie: 0.005cent
Dat zijn dan ook landen waar elke provider zonder problemen gratis bellen naartoe organiseert om gewoon klanten te hebben
Trouwens de tarieven van FVD komen min of meer overeen met de terminatietarieven. Bv. Finland heeft terminatietarief van +/- 2 cent, tarief van FVD is 2 cent. Lichtenstein is 4 cent, FVD is 4 cent. Dus mogelijk hebben Belgacom (en Telenet) hun tarieven opgetrokken van 0.6 cent naar 5cent. Al zou het me heel sterk verwonderen.
Andere VOIP providers die aan ons niet gekend zijn (bv. uit Rusland) hebben hetzelfde gedaan. Neem als voorbeeld SIPNET. Vroeger was alles gelijk: +/- 1.5RUR/min zowel fix als mobile. Nu is mobile hetzelfde gebleven, maar is fix naar bijna 7RUR/min gegaan. Het lijkt er echt op een maffia-zet van de Belgische telecommarkt. Het zou me verwonderen als EU daar niks over te zeggen gaat hebben.
* Er is (nog steeds) een verschil van tarieven qua terminatie: lokaal, zonaal, nationaal. Mogelijk zijn de "Belgische" providers zo aangepast dat het altijd lokaal gaat en hebben ze enkel nationaal veranderd.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
"Termination tarrifs" of in het Belgisch ambtenarees "Gespreksafgiftetarieven" genoemd, worden volgens mij bepaald door het BIPT, en zijn gebaseerd op (incrementele) kosten.Dima_2005 schreef:Werd ergens hier in topic vermeld als ik me niet vergis: terminatiekosten tarieven significant verhoogd bij Belgacom en Telenet.
(terminatiekosten = als je bv. via je gsm naar vaste lijn belt, moet je provider x cent/min betalen aan de vaste lijn provider)
Ik denk dus niet dat Proximus of Telenet zomaar de terminatiekosten "significant" kan verhogen (van 0.6 cent naar 5 cent/min), zonder toestemming van het BIPT.
Ik heb geen idee hoe gesprekken vanuit het buitenland op onze netwerken terecht komen, en hoe dit wordt afgerekend aan buitenlandse operatoren. Ik kan mij voorstellen dat Betamax/Dellmont een transitpartner heeft in België (vb Colt?) en dat deze zijn tarieven heeft verhoogd? Of dat hun contract met de vroegere transitpartner beëindigd werd, en dat ze met een nieuwe partner hebben moeten zoeken?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Aan wie / waar moeten we dat vragen? BIPT zou natuurlijk een bron kunnen zijn. Vraag is of ze (in een redelijke termijn) gaan antwoorden.
Want Dellmont hun antwoord (in first post):
Want Dellmont hun antwoord (in first post):
Unfortunately we had to raise the rate for Belgium drastically, due to a decision of the Belgian Telecom companies.
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 5 keer
als dit een maatregel is die "alle" buitenlandse voip bedrijven treft, hoe kan het dan dat localphone, terrasip en andere buitenlanders, hun tarieven niet moeten verhogen? Dit kan toch geen maatregel zijn op niveau van het bipt, lijkt mij...
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Wat maakt het uit om de echte reden te kennen?Evergreen schreef:als dit een maatregel is die "alle" buitenlandse voip bedrijven treft, hoe kan het dan dat localphone, terrasip en andere buitenlanders, hun tarieven niet moeten verhogen? Dit kan toch geen maatregel zijn op niveau van het bipt, lijkt mij...
Ieder bedrijf is toch vrij om zijn tarieven te bepalen, en hoeven hiervoor geen rekenschap geven, toch?
Aan de klant om te kiezen op basis van kwaliteit/prijs wat hij wil betalen.
- WeePee vraagt 14cent/minuut voor gesprekken naar (Belgsiche) GSM. Dat heeft toch ook niets te maken met de echte termintaietarieven?
- Proximus vraagt 25cent/minuut voor gesprek naar vaste lijn in Frankrijk, en 55 cent/minuut naar mobiel, dus 30 cent/min meerprijs voor mobiel. Dat heeft toch ook niets te maken met de werkelijke kostprijzen?
- enz ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 870
- Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
- Bedankt: 40 keer
Die bedrijven mogen idd zelf hun tarieven kiezen. Daar heb ik niets op tegen.
Maar als dit nu komt door een beslissing van de Belgische telecom operatoren en enkel voor de voip providers, dan is dat als heel wat anders...
Maar als dit nu komt door een beslissing van de Belgische telecom operatoren en enkel voor de voip providers, dan is dat als heel wat anders...
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Aanvulling: en OVH vraagt 3 cent/minuut voor gesprekken naar belgische GSM nummers
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
De roaming tarieven mogen de GSM operatoren bvb toch ook niet vrij kiezen wat ze maar willen?philippe_d schreef:Ieder bedrijf is toch vrij om zijn tarieven te bepalen, en hoeven hiervoor geen rekenschap geven, toch?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1872
- Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
- Locatie: Berlare (O-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 119 keer
Er is toch een misverstand, er zijn 2 soorten tarieven:
roamingtarieven enz , tussen operatoren zijn geregeld. Omdat de operatoren hun partner (tegenpartij) niet kunnen kiezen.
Tarieven die een operator hiervoor aan zijn klant rekent zijn vrij: de klant kan zijn operator kiezen.
roamingtarieven enz , tussen operatoren zijn geregeld. Omdat de operatoren hun partner (tegenpartij) niet kunnen kiezen.
Tarieven die een operator hiervoor aan zijn klant rekent zijn vrij: de klant kan zijn operator kiezen.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 5 keer
Wat maakt het uit om de echte reden te kennen?
Ik vind het toch nuttig: als ik op voorhand zou weten dat anderen zouden volgen, omdat er bepaalde onderliggende redenen zijn die ik nog niet ken, dan zou me dat wel helpen om een keuze te maken voor een eventueel alternatief
Ik vind het toch nuttig: als ik op voorhand zou weten dat anderen zouden volgen, omdat er bepaalde onderliggende redenen zijn die ik nog niet ken, dan zou me dat wel helpen om een keuze te maken voor een eventueel alternatief
-
- ISP Official
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 10 okt 2014, 17:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
BASE (en andere netwerken) weigeren oproepen indien er geen uitgaand nummer (CLIP) is toegevoegd.snakeboots schreef:Ik ben nu overgeschakeld naar Voiptiger, maar kan alleen maar vaste nummer bellen en geen gsm nummers. Weet niet hoe dit komt, heb het geld opgeladen en overgedragen aan de account.
Heb een fritzbox 7390.
Heb nog geen caller id nummer toegevoegd, weet niet of dat het probleem is. Krijg altijd een bezettoon en de error: normal call clearing.
Iemand enig idee?
.
Bedankt.
Een CLIP nummer kan gratis toegevoegd worden op het VoipTiger extranet onder TELEFOONNUMMERS -> EXTERN UITGAAND NUMMER
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
De nieuwe Betamax tarieven doen mijn krediet smelten als sneeuw voor de zon.
Heb ook maar de SIP account bij VOIPTiger geactiveerd. Ik kon ook niet uitbellen zonder mijn telefoonnummer eerst toegevoegd te hebben. Dat zouden ze wel duidelijker mogen aangeven: een redirect naar een voicemail die dat bericht voorleest: please add outbound number (ofzoiets).
Dit is mijn huidige setup (dialling plan Gigaset C610IP)
Alternatieven:
Fix
mobiel
Heb ook maar de SIP account bij VOIPTiger geactiveerd. Ik kon ook niet uitbellen zonder mijn telefoonnummer eerst toegevoegd te hebben. Dat zouden ze wel duidelijker mogen aangeven: een redirect naar een voicemail die dat bericht voorleest: please add outbound number (ofzoiets).
Dit is mijn huidige setup (dialling plan Gigaset C610IP)
Code: Selecteer alles
VOIPTiger fix: €0,013
Rebvoice mobiel: €0,005
Fix
Code: Selecteer alles
Rebvoice: €0,050
OVH: €0,018
Code: Selecteer alles
VOIPTiger: €0,030
OVH: €0,026
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
kvaudenh schreef:BASE (en andere netwerken) weigeren oproepen indien er geen uitgaand nummer (CLIP) is toegevoegd.snakeboots schreef:Ik ben nu overgeschakeld naar Voiptiger, maar kan alleen maar vaste nummer bellen en geen gsm nummers. Weet niet hoe dit komt, heb het geld opgeladen en overgedragen aan de account.
Heb een fritzbox 7390.
Heb nog geen caller id nummer toegevoegd, weet niet of dat het probleem is. Krijg altijd een bezettoon en de error: normal call clearing.
Iemand enig idee?
.
Bedankt.
Een CLIP nummer kan gratis toegevoegd worden op het VoipTiger extranet onder TELEFOONNUMMERS -> EXTERN UITGAAND NUMMER
Ik heb nu een called ID toegevoegd bij voiptiger en heb ook in mijn modem de caller id aangezet maar het lijkt nog altijd niet te werken naar gsm nummers. Wat doe ik fout?
Bij Caller ID heb ik al vanalles geprobeerd, ook Number in Display name and User name, maar nog altijd niets.
Bedankt
-
- Elite Poster
- Berichten: 1104
- Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
In je Fritz!Box instellingen hoef je je nummer niet in te geven. Enkel op de website van voiptiger ga je naar Telephony Settings/SIP accounts en selecteert dan je "Outgoing" (drop-down lijst) van de bewuste SIP account.
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 25 maa 2012, 20:07
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 33 keer
Blijkbaar heeft Proximus nu een nieuw tarief voor haar vaste lijngesprekken, kwestie van de verloren inkomsten wat goed te maken... Er is blijkbaar een nieuw tarief "Belgium Fixed Proximus" vanaf 1/5/2016: zie de tarieven aankondiging van voippro.com (een Dellmont SIP provider voor KMO's) vanaf morgen.
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Quote dat bericht van voippro aub.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Elite Poster
- Berichten: 1674
- Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Moet je ingelogd zijn om deze info te kunnen bekijken?Grigri schreef:Blijkbaar heeft Proximus nu een nieuw tarief voor haar vaste lijngesprekken, kwestie van de verloren inkomsten wat goed te maken... Er is blijkbaar een nieuw tarief "Belgium Fixed Proximus" vanaf 1/5/2016: zie de tarieven aankondiging van voippro.com (een Dellmont SIP provider voor KMO's) vanaf morgen.
Wel mooi dat ze nu per seconde afrekenen.
Echter indien je de standaardnotatie van een tel-nr gebruikt dan bel je via het duurdere standaard tarief, indien je het goedkopere grey tarief wik gebruiken dan moet je je tel-nrs anders in je contacten bewaren maar dan kan je ze niet meer gebruiken om via gsm te bellen.
Sent from my D6000 using Tapatalk
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Je kan per contact meerdere nummers toevoegen voor zowel iOS als Android, andere weet ik niet. Ik zou zeggen doe dat enkel voor degene die je op die manier wilt bellen.
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 10 dec 2006, 15:45
- Locatie: Vottem
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Idd, dit was het probleem. Bedankt, juist getest en alles werkt .heist_175 schreef:Heb je het nummer ook geselecteerd?snakeboots schreef:Wat doe ik fout?
-
- Plus Member
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 25 maa 2012, 20:07
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 33 keer
Gisteren kon je het enkel weten met de mail die ze sturen naar al hun klanten voordat de prijzen worden aangepast. Nu staat het ook op de website: https://www.voippro.com/calling-rates#letter-B
-
- Starter Plus
- Berichten: 47
- Lid geworden op: 14 dec 2010, 17:33
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 5 keer
hotvoip is blijkbaar de eerste(?) Betamax kloon die naar "normale" tarieven terugkeert: 1 cent voor vaste en 1,5 cent voor mobiele lijnen
http://voip-comparison.com/rateshistory?country=22 (overigens interessante link, ook voor andere landen of om de dagelijkse veranderingen te zien)
http://voip-comparison.com/rateshistory?country=22 (overigens interessante link, ook voor andere landen of om de dagelijkse veranderingen te zien)
- petrol242
- Elite Poster
- Berichten: 4368
- Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Inderdaad een goeie vergelijkingssite. Langs de andere kant denk ik dat Dellmont op het randje van het illegale werkt, ondanks wat er in hun overeenkomst staat. Tarieven kunnen veranderen, maar moeten gemeld worden aan de gebruiker voor de verandering wordt doorgevoerd. Een tarievenlijst is dus niet voldoende.
Ik zal niet de enige zijn die een flink stuk van zijn krediet heeft zien weg smelten want wie kijkt nu dagelijks of de tarieven zijn veranderd of niet...
Ik zal niet de enige zijn die een flink stuk van zijn krediet heeft zien weg smelten want wie kijkt nu dagelijks of de tarieven zijn veranderd of niet...