hallo,ik heb weeral last van email binnenhalen.Als ik ,in outlook express of in incredimail,mijn mails opvraag,dan start de ophaling,maar nog geen 3 seconden later stopt dat en blijft zo staan,tot aan de time out melding. Ik krijg dan uiteraard melding dat er een fout is bij het ophalen.
Nu is dat raar want ik heb nog een paar ander accounts (gmail) en daar gaat dat zeer goed en snel! Ook bij crispymail,niks dan lof.
Maar wat nog eigenaardiger is,bij mijne zoon zijn pc ,daar is er geen enkel last of fout te bespeuren! Dus kan ik enkel denken dat het ergens aan mijne pc ligt,maar waar?? Beveiligd aanmelden is het niet ,en alles staat hetzelfde,allez toch op eerste zicht,dus weet iemand wat ik nog kan doen?? Dank
slecht contact met email
- under Control
- Member
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
-
- Administrator
- Contacteer:
- under Control
- Member
mijne scanner is nu F-Prot Antivirus(herkend 149.000 virussen!!),dus dieje zou ik willen behouden.Zal ik eens mail opvragen zonder scanner?? Word toch gescand bij de server ook he,maar denk niet dat het dat is ,omdat de andere wél binnenkomen??!
- under Control
- Member
nog vergeten ,de server voor mijn riguliere post is skynet(pop.skynet.be).
de andere zijn gmail en crispy (maar die werken perfect!)
de andere zijn gmail en crispy (maar die werken perfect!)
Misschien gewoon eens inloggen op de webmail van je provider en zien of er geen virusmail zit in je mailbox en zo ja die daar deleten. Je antivirus houdt die tegen wanneer je de mail binnenhaalt in je mailprogramma en daardoor crasht of hangt dit.