Even een discussie starten of ik nog iets kan doen aan het onderstaande.
4/3 pre-order ik een zilveren S7 edge, met in gedachte dat ik een Gear VR cadeau krijg.
Een aantal dagen later kom ik erachter dat die actie enkel bij een zwarte, witte of gouden versie geldig is.
Feit: Justin Denison, Senior Vice President Product Strategy van Samsung heeft op 21/2/2016 gezegt dat je een Gear VR krijgt als je preorderd voor 11/3.
Bekijk de Samsung presentatie:
Justin zegt vanaf minuut 32 dat in Europa als je een predorder plaatst dat je als geschenk een Gear VR krijgt. Op 9:50 is een zilveren te zien.
Er word dan nergens iets gezegt over kleuren of dergelijke.
Zelfs op de hoofdpagina van samsung.be van de S7 en S7 edge stond daar toen niets over. Het is pas als je meer in detail gaat kijken door verder door te klikken dat men hier achter komt. Dat is de klant misleiden in mijn ogen.
http://www.samsung.com/be/consumer/mobi ... nfigurator
Ik heb toen dadelijk contact opgenomen met de Belgische klantendienst. Dit mij gewoon afscheept.
Hun antwoord, regels zijn regels, dan moet je maar contact opnemen met de winkel waar je besteld hebt.
Onderstaande is ook fraai, je kan klacht indienen, maar daar haal je toch niets mee uit.
Mijn vraag, kan ik nog iets doen ? Kan wel via advocaat gaan, maar VR kost 99euro, dus is geen optie.Wij zijn inderdaad niet in staat om te wijken van deze actievoorwaarden. Als u een klacht heeft kunt u deze naar ons doorsturen. Het is voor ons helaas niet mogelijk u door te sturen naar een hoger management niveau. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Ik vrees dat men mij gewoon uitlacht.
Ik kan natuurlijk de pre-order annuleren en geen Samsung kopen, maar de S7 edge voldeed aan mijn eisen, er is geen alternatief.