Hoi,
Vooreerst ik heb geen ervaring met Mobile Vikings.
Dus schiet me niet dood als ik een stomme vraag stel.
Mijn man heeft een MV simkaartje.
Zijn bundel is vervallen, hij heeft nog meer dan 4 euro krediet (via app gecheckt) en toch kan hij niet meer bellen of sms'en.
Wie weet meer?
groeten
Eve
probleem met Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
check eens online... of update de app.
Als er echt nog 4€ opstaat, kan hij normaal nog bellen. De app kan achterlopen
Als er echt nog 4€ opstaat, kan hij normaal nog bellen. De app kan achterlopen
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 919
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 83 keer
Misschien domme vraag maar werkt de gsm nog waarmee hij probeert te bellen? Probeer de sim eens in een ander toestel.
Anders zal het gewoon de info zijn die wat achterloopt gebeurde bij mij ook voor vikingpunten 12 uur moeten op zitten wachten na mislukte betaling.
Anders zal het gewoon de info zijn die wat achterloopt gebeurde bij mij ook voor vikingpunten 12 uur moeten op zitten wachten na mislukte betaling.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 23 keer
zet je toestel even in "vliegtuig" modus en er terug uit...
dan zal je continue sessie (en bundlereservatie) gereset worden
check dan nog eens of je wel degelijk 4 euro hebt
en kunt bellen
dan zal je continue sessie (en bundlereservatie) gereset worden
check dan nog eens of je wel degelijk 4 euro hebt
en kunt bellen
-
- Premium Member
- Berichten: 499
- Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 14 keer
wt ik meestal voor heb: Mijn pakket (data) is op, maar ik heb nog +10€ belkrediet. Toch kan ik niet meer online gaan met dat belkrediet. Dat zou normaal toch moeten lukken aan x€/Mb...?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1156
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Jep, je surft aan 10c/MB verder via de belkrediet. Als dat niet lijkt te lukken even je toestel herstarten om na te gaan of het dan wel plots lukt.
In elk geval als je het nog eens voorhebt best de helpdesk eens contacteren, dan kunnen ze het nakijken voor je.
In elk geval als je het nog eens voorhebt best de helpdesk eens contacteren, dan kunnen ze het nakijken voor je.