gm123 schreef:Ub4b, je blijft mij echt verbazen met jouw overtuigingen en de dingen waar jij je mee bezig houdt. Soms denk ik echt dat je gewoon een grote troll bent.
Moet dit? Ieder gelooft wat men wil. Je moet hem daarvoor niet aanvallen...
Graag deze discussie beëindigen aub...
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G Unifi:Dream Machine Switch:2x 8 POE-60W ~ 2x Flex MiniAP's: U6-mesh ~ AC-Mesh Provider:Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
gm123 schreef:Ub4b, je blijft mij echt verbazen met jouw overtuigingen en de dingen waar jij je mee bezig houdt. Soms denk ik echt dat je gewoon een grote troll bent.
Jij hebt ook echt zo'n vertekend beeld van wetenschappelijk onderzoek en de academische wereld. De reden dat de wetenschappelijke wereld jouw theorietjes niet aanvaardt heeft niets te maken met scepticisme of het weglachen van ideeën, maar omdat het klinkklare onzin is.
Vandaag komt itnetadmin om onze cisco 4000, zal hem eens een objectieve meting laten zien van zo'n pyramide Altijd welkom om het zelf te komen bezien, misschien leer je nog iets bij. BTW ik heb een wetenschappelijke opleiding, maar wetenschap is zeker niet heilig, kijk naar
honda4life schreef:Het probleem is dat die slangen werken als filter en dus met de tijd gewoonweg verstoppen.
Er zit een filter in de "hoofdunit" (vóór de slangen).
De leiding is 13mm, dan moet je al veel kalk hebben eer dat verstopt.
Ik zal tegen het najaar nog eens rapporteren, als het systeem een jaar (7-8maanden) gedraaid heeft.
Toch nog niet helemaal jé dat, met momenten werkt het echt te traag om er productief mee te zijn. De preview van de Remote Desktop client werkt dan weer wel goed. Maar een echte vervanger voor een echte desktop computer is het nog niet, zal het binnen een paar updates nog eens bezien.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Switchen tussen apps gaat soms met meerdere seconden vertraging, bijvoorbeeld van een remote desktop naar je mail en terug. in een 950 zit 3GB ram, ik zou dan denken dat dat toch genoeg is om alles in het geheugen actief te houden, maar het lijkt erop dat hij apps in de achtergrond op "pauze" zet ...
Geen speciale build, doodnormaal uit de verpakking gehaald, ingesteld, en aangesloten.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
Gisteren na 19 dagen wachten is de iPhone SE 64GB space grey toegekomen. Terug naar het 4" formaat en dat bevalt mij eigenlijk zeer goed. De Xperia Z blijft dienst doen als auto gps, zo blijft deze iPhone ervan gespaard en zullen beide toestellen langer meegaan. Deze iPhone maakt dan ook mijn volledig ommezwaai naar het Apple-ecosysteem compleet (daar was ik een jaar geleden mee gestart).
Laatst gewijzigd door Vaganzza 29 apr 2016, 13:50, in totaal 1 gewijzigd.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza schreef:... ommezwaai naar het Apple-ecosysteem
Welkom Mijne is besteld bij Mobistar, maar is ook nog lang wachten :/
r2504 schreef:Is dat dan louter in Continuum of ook gewoon op je telefoon ?
Heb gisteren even gespeeld met de telefoon, het is toch een grote aanpassing als je van de recentste iOS apparaten komt. Het werkt allemaal een beetje trager, je moet zo wat langer wachten totdat je app open is, of 2 tot 3 keer een icoontje aanraken eer je app opengaat als je net een app gesloten hebt. Ik prul er nog wat verder mee, om nog wat meer ervaring op te doen...
HP Color LaserJet Pro MFP M477fdn met papierinvoerlade 550 vel en 3 year Next Business Day Support
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Net binnen, lang over getwijfeld, zeker gezien het ontbreken van enige wetgeving, maar na het volgen van je opleiding 'Drone-piloot' bij bvb Noordzeedrones, en examen DGLV (Ministerie van luchtvaart) mag je binnen beperkte regels vliegen met dit ding!
Ik ga stoppen met de hobby na meer dan 10 jaar te vliegen, eerst met heli's en daarna ook drones.
Aan die komedie doe ik niet meer mee, de overheid heeft weer iets gevonden om de mensen het geld uit hun zakken te halen.
Alsof er elke dag een ongeval is met een drone, als dat er is dan moeten ze direct degene die dat veroorzaakt heeft straffen,
maar niet iedereen. De laatste tijd komen er maar meer wetten en taxen bij.
ub4b schreef:HAP lite tower versie voor in tuinhuis
Kwijl! Waar gekocht aan de beste prijs?
op amazon voor 25 euro
goedkoper te vinden, maar wou hem snel en via amazon prime
spijtig geen aftrekbare btw, bij al mijn andere spullen is de Duitse BTW er af gegaan, gezien als zaak VAT 0 doorlevering
AnD schreef:Alsof er elke dag een ongeval is met een drone, als dat er is dan moeten ze direct degene die dat veroorzaakt heeft straffen,
maar niet iedereen. De laatste tijd komen er maar meer wetten en taxen bij.
The Economist 23/04/2016
An aeroplane approaching
Heathrow airportwas struck
by a drone. This came after a
fuss about a drone flight that
filmed stunning views over
London, but broke many rules
in the process. Drone-flyers are
breaching both no-fly zones
and restricted airspace around
airports with increasing frequency.
There have been calls
formandatory “geo-fencing”
software, which would stop
these incursions automatically,
and for the rules to be applied
more stringently. A total ban
on drones over London and
Windsorwas announced
ahead of BarackObama’s visit
this week.
KRL100 schreef:Voorlopig nog even onder de 90 Ft blijven he, 10 meter... Alsjemenou???
Dan kan je zelfs nog niet over je eigen huis vliegen
AnD schreef:Alsof er elke dag een ongeval is met een drone, als dat er is dan moeten ze direct degene die dat veroorzaakt heeft straffen,
maar niet iedereen.
Akkoord... maar vind de eigenaar maar eens van zo'n drone... die gaat niet netjes komen vertellen dat het zijn drone was die een vliegtuig geraakt heeft.
Ik had thans ook in de krant gelezen dat het 10 meter was voor recreatief gebruik.
@heist_175 Eén bericht waar er iets voorvalt, dat valt goed mee. Het is gelijk ik zeg, het is niet dagelijks, zelfs niet maandelijks.
Volgens mij krijgen ze sneller een vogel in hun motoren dan een drone.
Maar ja wie is er ook zo dom om dicht bij een luchthaven te gaan vliegen. Als het iets of wat drone is kan men zonder problemen achterhalen wie er mee vloog, de meeste die zo vliegen hebben er een gps op en/of een camera, of alles zou stuk moeten zijn door het ongeval.
Heb al vanalles gelezen over dat dock. Bij de ene werkt het prima, bij de andere zijn er vele problemen... Nu, ik heb het dock zelf niet nodig. Heb mijn Mac Mini staan voor desktop zaken.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Pro M4 (2024) 256GB SG | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
B3NJAMIN schreef:heb mij vorige week een synology DS1515+ aangeschaft, zeer tevreden van.
Hoor je die SDS1515+ goed? Die staat al lang op m'n verlanglijst en ik zou die in de living willen zetten maar zonder m'n versterker op 11 te moeten zetten.
Het is ook 10m voor recreatief gebruik, dat is prive gebruik van een drone met een mtm van <1kg.
Pro gebruik of zwaardere drones vereisen een drone pilot license en zijn dan gelimiteerd tot iirc 90 feet, plus nog een resem andere limieten afhankelijk of het gebruik in klasse 2 of klasse 1 (met subklasse 1a en 1b) valt.
En twas al met tegenzin in Belgie; want ze wilden liefst niks toegeven, en initieel alle dronepilots vereisen een PPL (echte prive piloten licentie) te hebben.
Voor dat geld zou ik eerder nog even wachten op eventueel een nieuwe reeks rMBP's met Thunderbolt 3, daarmee zou de support voor eGPU's praktisch native moeten zijn.
Moet je natuurlijk ook nog overstappen naar die nieuwe rMBP maar als ik het me goed herinner had je het high-end model? Zou zijn waarde toch redelijk moeten behouden op de tweedehandsmarkt dan.
Met zo'n Bizontech moet je toch ook weer naar Windows en met drivers zitten rommelen dacht ik? PSU komt er dan waarschijnlijk in de meeste gevallen ook nog bij aangezien die ingebouwde voeding meestal geen high-end grafische kaart trekken.
Doom zie ik niet op OSX uitkomen, dus Windows is het zowiezo.
En voor de nieuwe MBP liggen de spaarcenten al klaar. Als ze er ooit komen, ik gok op September.
En native support via Thunderbolt3 ... dan moet je toch nog altijd zo'n "box" hebben om je GPU in te proppen?
B3NJAMIN schreef:heb mij vorige week een synology DS1515+ aangeschaft, zeer tevreden van.
Hoor je die SDS1515+ goed? Die staat al lang op m'n verlanglijst en ik zou die in de living willen zetten maar zonder m'n versterker op 11 te moeten zetten.
Bij mij staat die achter de tv met de fan speed op koele modus.
Als alles stil is, hoor ik hem een klein beetje maar voor derest totaal geen last.
Internet = EDPnet 100/35Mbps
GSM = HeyTelecom
Netwerk = UDM pro