on4bam schreef:Het gaat er trouwens over dat Jambon (en er zijn er nog geweest) zich wil laten zien met mensen die de ideologie van toen aanhangen. Je gaat naar zo'n bijeenkomsten niet als je daar niet achter staat, hé.
Het is altijd maar naast de kwestie.
Vraag eens aan 100 Belgen waarvoor ze angst hebben.
Aanslagen van de bejaarden van het Sint-Maartensfonds, die in een rolstoel zitten, of aanslagen van moslims zoals in Zaventem.
Vraag eens aan een cartoonist bij welk soort cartoon hij het meest schrik heeft om die te maken.
Eén over Jan Jambon of het St-Maartensfonds enerzijds, of eentje over de islam of de profeet.
Charlie Hebdo, weet je nog?
Vermoord door moslims omwille van een paar tekeningetjes.
on4bam schreef:
En dan zijn aanslagen niet zo erg natuurlijk. Dan mag je al eens een asielcentrum in brand steken
Heb ik dat dan gezegd?
Het is natuurlijk makkelijk om een ander woorden in de mond te leggen die hij niet gezegd heeft, veel makkelijker dan echt debatteren over wat ik zeg, want daar valt zoveel intelligents niet tegen in te brengen.
Maar wat mij opvalt is dat moslims en hun vriendjes altijd weer de schuld van zich afschuiven.
Als zij bomaanslagen plegen, dan is het de schuld van de maatschappij die hen niet voldoende kansen gegeven heeft.
Als zij falen op school, ligt het aan de leraar.
Als zij met hun land nergens geraken, ligt het aan de joden, de Amerikanen, het Westen, iedereen, behalve zichzelf.
on4bam schreef:Maar niet om te zien dat die (verwerpelijke) ideologie nog leeft blijkbaar.
Iedere keer dat er zo'n bom afgaat, verspelen de moslims krediet.
En iedere keer dat ze de schuld op een ander afwentelen, wordt mijn afschuw groter.
Ik ben er zeker van dat ik niet de enige ben.