Ik heb nieuw speelgoed!
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
De foto is wat misleidend, het was de macbook die zolang onderweg was van aliexpress.
TV:
ISP:
Tel.: + +
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Gekocht voor de zoon zijn coderdojo lessen, de "meet edison" die hij in december had gekregen, heeft na één maand zijn geest al gegeven (één servo draait niet vlot meer).
Hopelijk hebben we (hij ) hier meer plezier van. De opbouw ziet er alvast steviger uit en je kan de electromotor tot op tandwielniveau uiteenhalen.
Ik ben nu op zoek naar nederlandstalige handboeken voor mblock/mbot. Hopelijk kan iemand me hier helpen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Leuk! De Bluetooth of 2.4G versie? Vraag me nl. af of je die Bluetooth versie ook via Scratch kan "programmeren" of enkel via de app kan bedienen?
ooh. shiny.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Je ziet direct een Userbaser, een Fritzbox, een RPi en o ja wat is dat andere nu weer
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
We zien wel hoe lang het spannend blijft, daarom heb ik hem ook niet nieuw gekocht.
Ben toch geen hardrijder en kan met de beperkingen leven.
Dat het wat te traag is voor autostrade daar ben ik me van bewust. Een tweewieler is een hele andere vrijheid.
Heb een hekel aan het verkeer in de wagen, dat gevoel heb ik nooit gehad op een brommer.
Ben toch geen hardrijder en kan met de beperkingen leven.
Dat het wat te traag is voor autostrade daar ben ik me van bewust. Een tweewieler is een hele andere vrijheid.
Heb een hekel aan het verkeer in de wagen, dat gevoel heb ik nooit gehad op een brommer.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Ik gisteren gegaan voor een nieuwe lederen broek bij mijn pak, check, inclusief sliders.
Maar toen zag ik daar de helmen hangen en.. bwa toch maar eens stiekem kijken.
Kwam de verkoper erbij, leuke babbel gehad en uiteindelijk met een helm buitengestapt dat ik niet zelf zou kiezen, althans het merk niet:
Schuberth S2 Sport Elite.
Dat was voor mij altijd voor de tourbuffels, mannen van +50 op een GS. Maar wonderwel, Schuberth is aan een verjonging bezig en hun nieuwe helmen zijn niet meer zo spartaans van design en kleuren. Nooit geen slecht woord over veiligheid of techniek bij Schuberth, integendeel, wss de beste op dit gebied, maar ja, het imago.
Maar deze helm voldeed aan alle vereisten en dan maar mee buiten gestapt:
Maar toen zag ik daar de helmen hangen en.. bwa toch maar eens stiekem kijken.
Kwam de verkoper erbij, leuke babbel gehad en uiteindelijk met een helm buitengestapt dat ik niet zelf zou kiezen, althans het merk niet:
Schuberth S2 Sport Elite.
Dat was voor mij altijd voor de tourbuffels, mannen van +50 op een GS. Maar wonderwel, Schuberth is aan een verjonging bezig en hun nieuwe helmen zijn niet meer zo spartaans van design en kleuren. Nooit geen slecht woord over veiligheid of techniek bij Schuberth, integendeel, wss de beste op dit gebied, maar ja, het imago.
Maar deze helm voldeed aan alle vereisten en dan maar mee buiten gestapt:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
een voetmat uit de Carrefour ! Heb ze ook, goed materiaal, je kan ze zelfs in de wasmachine steken (altijd handig bij bv. olievlekken)honda4life schreef:Je ziet direct een Userbaser, een Fritzbox, een RPi en o ja wat is dat andere nu weer
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Nooit meer slechte koffie ! (allé, dat hoop ik toch). En wat is jouw geprefereerde nespresso capsule ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Heb dezelfde machine maar in h
et rood Roma vind ik wel lekker maar ik drink hem wel als lungo (2x een capsule en beide Lungo).
Verder heb ik hier meestal ook nog Livanto, Vollutu, Vivalto Lungo en Vanillio capsules.
Lungo Mattinate van 'LOr espresso (Douwe Egberts) is ook niet mis...
et rood Roma vind ik wel lekker maar ik drink hem wel als lungo (2x een capsule en beide Lungo).
Verder heb ik hier meestal ook nog Livanto, Vollutu, Vivalto Lungo en Vanillio capsules.
Lungo Mattinate van 'LOr espresso (Douwe Egberts) is ook niet mis...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Arpeggio , Ristretto & Linizio [emoji3]
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Via Mediamarkt 21% BTW actie...
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
M'n Roost Laptop Stand is er eindelijk:
http://www.therooststand.com/
Prijzig, zelfs na de kortingen die ik gekregen heb, maar duidelijk ingenieus en praktisch om overal mee te nemen.
http://www.therooststand.com/
Prijzig, zelfs na de kortingen die ik gekregen heb, maar duidelijk ingenieus en praktisch om overal mee te nemen.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Gewoon op de website denk ik. Besteld begin oktober als pre-order toen het nog een Kickstarter project was:
Er is wat vertraging geweest met het productieproces, maar daar stoor ik mij niet aan. Verzending was relatief snel, zo'n 10 dagen na ontvangst van het trackingnummer was ie er. Heb toen 49 + 16 USD betaald voor respectievelijk het product en de verzending. Niks gehoord van douane, op het pakket stond een aangegeven waarde van 10 USD. Misschien kan je nog ergens een kortingscode vinden.
Er is wat vertraging geweest met het productieproces, maar daar stoor ik mij niet aan. Verzending was relatief snel, zo'n 10 dagen na ontvangst van het trackingnummer was ie er. Heb toen 49 + 16 USD betaald voor respectievelijk het product en de verzending. Niks gehoord van douane, op het pakket stond een aangegeven waarde van 10 USD. Misschien kan je nog ergens een kortingscode vinden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Heb sinds deze week een irobot roomba 650 robot stofzuiger. Volgens mijn vrouw veel te laat. Maar ja, beter laat dan nooit.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
Veel Nikon fullframe FX speelgoed erbij voor de D750
50mm 1.4 lens, wat een bak licht komt hier uit:
jaren 90 topmodel 35-70 2.8D
Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED
Gezien ik professioneel uitziende foto's nodig heb voor de zaak, heb ik in MM de opvolger van de 35-70 gekocht tijdens de BTW actie, daarom tijdelijk dubbel. Het verschil tussen de oude jaren 90 midzoom en de hedendaagse is zeer duidelijk zichtbaar. Oude heeft sneller last van flares, en verzadiging nieuwe is beter door minder leklicht. Oude kan je voor 300 euro vinden, nieuwe kost meer dan 1500 euro dus een stevige premium voor dat beetje extra. Nu heeft nieuwe wel 24mm groothoekstand, en ook het in/uitzoomen heeft meer verfijning en souplesse t.o.v. de oude lens.
De VR versie van de midzoom kost zelfs 2500,- maar dat vond ik erover. Die is volgens sommige experts niet scherper dan de non-vr versie.
50mm 1.4 lens, wat een bak licht komt hier uit:
jaren 90 topmodel 35-70 2.8D
Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED
Gezien ik professioneel uitziende foto's nodig heb voor de zaak, heb ik in MM de opvolger van de 35-70 gekocht tijdens de BTW actie, daarom tijdelijk dubbel. Het verschil tussen de oude jaren 90 midzoom en de hedendaagse is zeer duidelijk zichtbaar. Oude heeft sneller last van flares, en verzadiging nieuwe is beter door minder leklicht. Oude kan je voor 300 euro vinden, nieuwe kost meer dan 1500 euro dus een stevige premium voor dat beetje extra. Nu heeft nieuwe wel 24mm groothoekstand, en ook het in/uitzoomen heeft meer verfijning en souplesse t.o.v. de oude lens.
De VR versie van de midzoom kost zelfs 2500,- maar dat vond ik erover. Die is volgens sommige experts niet scherper dan de non-vr versie.
-
- Elite Poster
Heb vandaag een smart thermostaat van Tado mogen ontvangen, was eigenlijk al een tijdje op zoek naar zoiets maar wist niet goed wat kiezen. Nest kwam met een 3de versie van hun thermostaat maar daar had ik al slechte reviews van gelezen op verschillende forums. Dus heb ik verder gezocht en toen kwam ik via tweakers op deze uit. Moet zeggen dat de installatie poepsimpel is en na een half uurtje al geklaard is. Wanneer je het toch niet zou lukken dan hebben ze een Nederlandstalige support dienst je perfect probeert te helpen. Ze zeggen zelf dat 95% van de verwarming/ thermostaten werken met de hun Tado. Voor mij was het gewoon 2 draadjes aansluiten en de boel werkte al. Verder vind ik het heel gemakkelijk dat deze met geofence werkt met de smartphone. Dus de app op de smartphone van mijn vrouw gezet en alsook op de mijne en wanneer de laatste weg gaat dan gaat de verwarming lager (verschillende modes mogelijk). Wanneer je later weer naar huis komt dan gaat deze er voor zorgen dat de verwarming aan gaat. Kan ook werken met ifttt, dus dit is ook een pluspunt. Later dit jaar komt er support voor iOS HomeKit en ook een publieke api waardoor je deze kunt implementeren in je domoticia systeem ( bvb domoticz).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Goed hé! Land's End heb ik met open mond uitgespeeld...Edward Valckx schreef:Samsung Gear VR. En ik ben onder de indruk ervan...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Als we allemaal kunnen overeenkomen dat ik de grootste heb, dan is 't goed voor mij (ha ha ha ha)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nope, die van mij is "groter"
USB sticks zijn mooi al vind ik het hier ook weer spijtig dat het oogje plastic is en je het kapje kan verliezen.
USB sticks zijn mooi al vind ik het hier ook weer spijtig dat het oogje plastic is en je het kapje kan verliezen.
-
- Elite Poster
Waar heb je deze vandaan en wat was de prijs ?selder schreef:Als we allemaal kunnen overeenkomen dat ik de grootste heb, dan is 't goed voor mij (ha ha ha ha)
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Pricewatchjphermans schreef:Waar heb je deze vandaan en wat was de prijs ?
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
-
- Elite Poster
Wel best prijzig voor een USB stick.seagull schreef:Pricewatchjphermans schreef:Waar heb je deze vandaan en wat was de prijs ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Valt toch mee voor 500 GB storage? Voor een SSD van die grootte ben je meer kwijt.jphermans schreef:Wel best prijzig voor een USB stick.seagull schreef:Pricewatchjphermans schreef:Waar heb je deze vandaan en wat was de prijs ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
@butskristof: Ah ja ??
SSD van 480-512GB starten bij 117€, een Samsung 850EVO 500GB 149€ http://tweakers.net/pricewatch/422396/s ... 500gb.html
SSD van 480-512GB starten bij 117€, een Samsung 850EVO 500GB 149€ http://tweakers.net/pricewatch/422396/s ... 500gb.html
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Wow, had het de laatste 2-3 maanden niet echt meer gevolgd. Zijn blijkbaar ineens een stuk in prijs gedaald.
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Mijn Logitech Cordless Desktop MX 5500 Revolution vervangen door een Logitech Wireless illuminated keyboard K800 en een Logitech MX Master Draadloze muis.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Zowel het keyboard als de muis laad je op met een micro USB kabel.
Als de muis opgeladen is kom je 40 dagen toe. 4 minuten opladen geeft genoeg voor een volle dag.
Als de muis opgeladen is kom je 40 dagen toe. 4 minuten opladen geeft genoeg voor een volle dag.