itunes herkent ipad air niet meer

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

hoi allen,
sinds de laatste itunes update 12.3.3.17, 64 bit voor windows ziet m'n iTunes m'n Air niet meer ,
de vorige versie had ik ook al problemen, maar die heb ik opgelost door (enkele keren) herinstalleren van iTunes, maar nu met de laatste versie gaat het helemaal niet meer.

herinstalleren lukte enkele keren totaal niet wegens "fout tijdens verwijderen code 2203", uiteindelijk via Avg pc tuneup iTunes kunnen verwijderen.
terugkeren naar een oudere versie van iTunes lukte ook niet, halverwege de installatie werd alles onderbroken en "terugdraai" van installatie. weer geen stap verder dus. nu heb ik er weer de laatste nieuwe 12.3.3.17 weer op staan, maar kan dus niet synchroniseren want de Air wordt niet gevonden door iTunes. Krijg wel bij aansluiten van iPad een melding/vraag op tablet of ik pc toegang wil geven tot foto's en video's. dan zeg ik Sta toe, maar in iTunes verschijnt geen ipad. ook op een andere pc geprobeerd, ipad wordt daar ook niet herkend.

al met verschillende lange, korte, officiele en niet officiele lightning kabels geprobeerd, altijd hetzelfde...

iemand een idee? of ligt het aan de Air zelf?

mvg
b.
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

hoi,
'k denk dat het opgelost is ,
door "apple mobile device support " apart te verwijderen, dan itunes verwijderen , dan itunes opnieuw installeren, Air weer aangesloten, en nu was de Air plots wel herkend, computer wel weer opnieuw moeten machtigen, wat hij de vorige keren toen de Air wel nog werd herkend ook telkens opnieuw vroeg.
'k hoop dat het nu wel een tijdje goed blijft...

grtz
b.
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”