Elders geregistreerde domeinnaam gebruiken met Proximus mailbox

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Ik weet dat het technisch gezien mogelijk moet zijn (Google apps for business kan het dus), maar vind nergens of het met Proximus kan.

Momenteel zit ik bij een andere ISP, en zou graag niet extra betalen voor een domeinnaamtransfer als dat niet nodig is.

Ik vind enkel dat het mogelijk is om een externe domeinnaam te gebruiken met de exchange cloud, maar niet met de gewone Proximus mailboxen.

Weet iemand hoe dat specifiek zit?

Bedankt!
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Volgens mij doet Proximus dit niet.

Wat is er trouwens mis met Google Apps for Work? En wat is er zo speciaal aan die Proximus-mailboxen?
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

raf1 schreef:Volgens mij doet Proximus dit niet.

Wat is er trouwens mis met Google Apps for Work? En wat is er zo speciaal aan die Proximus-mailboxen?
Wel, de proximus mailboxen zijn gratis bij een internetabonnement en Google Apps for Work kost €4/maand. Ik betaal niet graag voor iets dat ik gratis kan krijgen ;).

OK, als ik pech heb dan is er overlap van enkele maanden in de domeinnaamregistratie. Dat is te overzien en kost alleszins minder dan zo'n maandelijks abonnement zoals ze graag naar uw hoofd smijten tegenwoordig.
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Zoho.com ? Heb daar m'n e-mails voor domeinen staan. Werkt zeer goed. Goede UI, spam-filter die je zelf kan aanpassen, resteicties voor users,...

Gewoon MX-records doorwijzen en verifiëren via CNAME en dan gaan met die :banana:
rubenvb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 mei 2010, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

BertG3 schreef:Zoho.com ? Heb daar m'n e-mails voor domeinen staan. Werkt zeer goed. Goede UI, spam-filter die je zelf kan aanpassen, resteicties voor users,...

Gewoon MX-records doorwijzen en verifiëren via CNAME en dan gaan met die :banana:
Dat is misschien een iets langdurigere oplossing dan via Google's trial. Enige mogelijke probleem kan dus access vanuit China zijn als ik de interwebz mag geloven :/. I guess there's only one way to find out! Zoho lijkt idd de beste optie om ook in de toekomst provideronafhankelijk te zijn...
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Kan je geen VPN/PROXY uit China nemen en een connectie maken naar zoho om dit te testen ?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”