voor de liefhebbers van formule 1, telenet heeft zijn contract verlengd tem 2019
bron : http://www.telecompaper.com/nieuws/tele ... 9--1134425
formule 1
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Ze mogen het hebben. Vlaamse uitzending van F1 trekt al jaren op niets.
Persoonlijk kijk ik voornamelijk naar RTL en tijdens de reclames La Deux. Veel interessanter zowel voor, tijdens als na de race door de hele omkadering en interviews. Alleen die reclames zijn enorm storend, maar daarvoor kunnen we dus zappen.
Persoonlijk kijk ik voornamelijk naar RTL en tijdens de reclames La Deux. Veel interessanter zowel voor, tijdens als na de race door de hele omkadering en interviews. Alleen die reclames zijn enorm storend, maar daarvoor kunnen we dus zappen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 3 keer
RTL? Duitsland dan of zoiets? Dat is dan via satteliet of zo? Want denk toch niet dat die standaard in proximus/telenet pakket zitten?
Vind het echt hatelijk dat BBC niet meer uitzend, was top vergeleken met het beneden alle niveau van RTBF.
En telenet nemen kan ik niet, internet wegens werk bij Proximus.
Vind het echt hatelijk dat BBC niet meer uitzend, was top vergeleken met het beneden alle niveau van RTBF.
En telenet nemen kan ik niet, internet wegens werk bij Proximus.
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
RTL (Duitsland) zit standaard bij Telenet en Proximus. Proximus is normaal rond de 280 reeks.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Sky heeft zonet de exclusieve rechten binnengehaald voor F1 vanaf 2019. De BBC moet zwaar besparen dus dit zat er een beetje aan te komen.Tomsworld schreef:Slecht nieuws.
Hopelijk komen alle rechten voor Engeland terug naar BBC trouwens toch veel betere verslaggeving daar.
Nieuwe kwalificatiesysteem was crap en wordt gelukkig weer afgevoerd, maar de nieuwe regels ivm pitcommunicatie vind ik wel goed want "druk nu op knopke x voor inhaalmode" was niet echt interessant en leek meer op instructies voor een robot.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Als je enkel naar F1 wil kijken is Telenet gewoon geen oplossing, veel te duur (9,95 euro) om een dagpas aan te schaffen om 2u F1 te kijken. Dan nog liever kijken via een live stream van SKy op een obscure website in een kwaliteit die nog lager is dan SD.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 1 keer
Ik keek vroeger via kodi en dan een plugin/addon.
Nu is hier in Nederland ziggo sport.
Dus iedereen die ziggo heeft meeste kabel aansluitingen in nederland kan gratis kijken nasr formule 1.
Als ik in België bij schoonouders ben kijk ik nog steeds via kodi.
Ivm ziggo heeft geo lock via tablet/pc.
Dus iedereen die ziggo heeft meeste kabel aansluitingen in nederland kan gratis kijken nasr formule 1.
Feestbeest schreef:Ik keek vroeger via kodi en dan een plugin/addon.
Welke plugin via kodi?
- Razornord
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 17 keer
Heeft nog niemand een Ace-stream gevonden van onder andere de F1? Nochtans makkelijk te vinden. Op diezelfde site vind ik ook elke voetbalwedstrijd van de reguliere, Belgische competitie. Daar zijn de commentaren wel in het Roemeens of Engels maar de kwaliteit is best OK. Een Ace-stream van de F1 op Ziggo vind ik doorgaans ook op die site in HD-kwaliteit. Denk niet dat het heel legaal is om die site hier te posten maar een tip wil ik altijd wel geven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Toen het nog op VIER was met Kris Wauters was het echt janken met de pet op.
Zijn engels is ook verschrikkelijk:
- rees pees
- trak temperatuur
Daar ga ik echt geen dagpas voor nemen
Hier ook gewoon via La Deux (in HD). Mijn Frans is net iets beter dan mijn Duits. Jammer van BBC, de verslaggeving was echt on-geevenaard.
- rees pees
- trak temperatuur
Hier ook gewoon via La Deux (in HD). Mijn Frans is net iets beter dan mijn Duits. Jammer van BBC, de verslaggeving was echt on-geevenaard.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
en z schaven nog eens ons frans een klein beetje bijdevastator schreef:Toen het nog op VIER was met Kris Wauters was het echt janken met de pet op.
- rees pees
- trak temperatuur