Ben ik blij dat ik deze mail gelezen heb... en me dus kunnen inschakelen heb voor verder papieren factuur te ontvangen.
Beste,
Je ontvangt deze maand voor een laatste keer je factuur per papier. Vanaf april ontvang je je factuur en je betalingsbericht enkel via e-mail en sms. Je zal snel ontdekken dat je hier alleen maar voordeel bij hebt. Want eenvoudiger kan niet.
Waarom maakt Scarlet deze bewuste keuze?
Welkom in een groene wereld
Het broeikaseffect, ontbossing, de opwarming van de aarde en de desastreuze gevolgen voor het klimaat kan niemand meer negeren. Hoe minder we printen, hoe meer ademruimte onze planeet krijgt.
Eenvoudiger en goedkoper
We winden er geen doekjes om. Naast het ecologische aspect speelt ook het economische aspect een rol. Scarlet is en wil ook in de toekomst een telecommunicatieprovider blijven die zich richt op consumenten met oog voor de beste prijs-kwaliteitverhouding. Een factuur via e-mail en sms past in dit plaatje.
Toch liever een factuur op papier?
Geen probleem! Klik voor 27 maart 2016 hier om je papieren factuur te blijven krijgen. We vragen je wel hier goed over na te denken. Doe dit enkel wanneer je echt een papieren versie nodig hebt (bv voor je boekhouder).
Overtuigd van de elektronische factuur?
Dan hoef je niets te doen. Je ontvangt je volgende factuur per e-mail en sms op:
De werkwijze vind ik anders wel zeer raar. Iemand mailen om te zeggen dat ze geen papieren factuur meer krijgen? Lijkt me logisch dat mensen die weinig/niet hun mails checken nu hun volgende betaling te laat zullen uitvoeren. Met alle extra kost vandien.