Kan dit een lokaal probleem zijn ? Wie kan hier even naar kijken?
Het voetpad ligt op 100m van de rop open.
Scarlet down: no sync sinds vanmorgen 3u18
-
- Elite Poster
- Berichten: 1279
- Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Brugge Rode Poort geen problemen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Het werkt weer, maar is allesbehalve stabiel, geregeld onderbrekingen. Werken in het straat zullen wel de schuldige zijn zeker (ze zijn ondertussen opgehouden) ? De lijn was zo stabiel, spijtig, zal niets anders opzitten dan naar Telenet Business 150 over te schakelen ?
-
- Starter Plus
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 12 jun 2013, 21:54
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 14 keer
Waarom wil je dan meteen veranderen?
Er is misschien gewoon een probleem ontstaan met je VDSL poort. Of er zit nog een fout ergens op de kabel.
Gewoon scarlet bellen voor een checkup van je lijn?
Als je mij je lijnnummer pb'ed wil ik wel even kijken of ik iets zie dat de onderbrekingen kan verklaren.
Er is misschien gewoon een probleem ontstaan met je VDSL poort. Of er zit nog een fout ergens op de kabel.
Gewoon scarlet bellen voor een checkup van je lijn?
Als je mij je lijnnummer pb'ed wil ik wel even kijken of ik iets zie dat de onderbrekingen kan verklaren.