4G/3G

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Mijn partner en ik hebben beiden dezelfde operator (Mobile Vikings) en dezelfde smartphone (iPhone 6S plus).

Het valt vaak voor dat we ons op dezelfde locatie bevinden en dan kan mijn partber perfect gebruikmaken van het 4G-netwerk, terwijl mijn toestel steeds verbindt op 3G.

Ik heb reeds de apn-instellingen opnieuw ingesteld, het profiel opnieuw geïnstalleerd vanuit de Vikings-app en alme netwerkinstellingen hersteld.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst gewijzigd door tommekentom 12 maa 2016, 16:20, in totaal 1 gewijzigd.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
florisla
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 04 maa 2013, 13:16
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Je bedoelt dat jij dan op 3G zit? (je hebt 4G geschreven).
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

misschien slechte simkaart
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Heb je ooit al 4G kunnen ontvangen? Bij sommige SIM kaarten moet MV nog manueel 4G (laten) activeren. Heb het zo moeten laten doen bij 2 SIM kaarten, enkele maanden geleden.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1457
Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
Locatie: Heist-op-den-Berg
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Inderdaad eerst de simkaart eens laten controleren. Als dat niet lukt kan je ook altijd een hard reset proberen (Google op DFU reset).

Aangezien de toestellen ook nog sowieso onder garantie vallen kan je er ook altijd even mee langs een AASP gaan en je toestel daar even laten controleren.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”