Identificatie lijn voor lijntest

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer

Sedert een tijdje heb ik een Scarlet internet-only abonnement. Dat syncte nu al een goeie 2 weken (op +/- 350m) op 50 mbps.

Nu, sedert deze morgen blijk ik plots terug te vallen op 7,36mbps en 575kbps. Een repair profiel dus.
Hoewel de binnenbekabeling niet optimaal was, toch heeft dit 2 weken stabiel gewerkt. Ik heb nu alles bijgewerkt en zou nu graag via 0800 22 424 een automatische lijntest willen starten, zodat ik weer op m'n basisprofiel kan komen.

Het probleem is nu echter dat ik mijn lijnnummer niet weet. Na heel wat zitten zoeken op het forum ben ik nog niet wijzer geworden.
Op mijn raw-copper lijn hebben ze niks van voice gezet, zodanig dat 1924 bellen niet werkt.

Ik heb een mail gestuurd naar Scarlet waarin ik mijn situatie heb uitgelegd. Daarop heb ik als antwoord een mail met mijn lijnidentificatienummer gekregen, maar dat is een 12-digit nummer, dewelke de automatische lijntest niet slikt.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Een tech die wél het juiste nummer kan achterhalen?
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
technieker
ISP Staff
ISP Staff
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 66 keer

Dit is een CID nummer dat je hebt gekregen. Als je wil mag je dit nr in een privé bericht sturen dan zet ik het om naar het lijnnnummer dat je nodig hebt om een tbf te doen.
Logic3S
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 9 keer

Het probleem is bij deze opgelost.

Van technieker het juiste lijnnummer gekregen en van het repairprofiel ben ik bij deze ook af!

Bedankt technieker! :-D
ISP: EDPnet VDSL XS (20/2 Mbps (down/up), 100/40sync)
Modem/Router: Fritz!Box 7530, profiel 100/40.
VoIP: OVH (in & out)
Mobiel: Samsung Galaxy S10 FE met EDPnet mobile
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”