Een uitdaging..
Wij (platenzaak) zijn op zoek naar bovenstaande..
Vele gegadigden zijn al langsgekomen, maar opgegeven.
Onze eisen zijn nochtans niet zo heel straf.. (op enkele punten waar we niet kunnen van afwijken)
degelijk budget is aanwezig.
Groeten
POS / Stock / Webshop
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
"Ik heb iets te koop, iets supercools en de prijs valt nog wel mee. Kopen?"
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Exactly.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als ge uw eisen hier neerzet gaat ge meer succes oogsten denk ik.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
er zijn der hier blijkbaar veel die weten wat er nodig is...
Ik nodig jullie allemaal uit...
Wat de eisen betreft.. die ga ik hier niet uiteen zetten (redelijk gecompliceerd, en zit wat geheimen in)
maar zover ik kan zien nog niet veel concreet aangeboden...
Ik nodig jullie allemaal uit...
Wat de eisen betreft.. die ga ik hier niet uiteen zetten (redelijk gecompliceerd, en zit wat geheimen in)
maar zover ik kan zien nog niet veel concreet aangeboden...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je bent dan wel klant en misschien zelfs koning... maar veel succes met dergelijke attitude (tenzij je veel centjes hebt) ga je vermoedelijk niet hebben (tenzij je de hobbiest van om de hoek gaat treffen hier).lswaenen schreef:maar zover ik kan zien nog niet veel concreet aangeboden...
Bij deze dus... Let me Google it for you.
-
- Member
Google'en ??r2504 schreef:Je bent dan wel klant en misschien zelfs koning... maar veel succes met dergelijke attitude (tenzij je veel centjes hebt) ga je vermoedelijk niet hebben (tenzij je de hobbiest van om de hoek gaat treffen hier).lswaenen schreef:maar zover ik kan zien nog niet veel concreet aangeboden...
Bij deze dus... Let me Google it for you.
dat hebben we de afgelopen 18 maanden gedaan.. Van vele krijg je zelfs geen feedback... de andere ?? lees de eerste post..
Allemaal kunnen ze dat oplossen.. geen enkele doet het..
en 'selder'??? iets concreter mag ook... dat helpt
-
- Deel van't meubilair
Met dergelijke vage uitspraken komen we hier geen centimeter verder.lswaenen schreef:Allemaal kunnen ze dat oplossen.. geen enkele doet het..
De vraag is waarom geen enkele het doet... misschien is het maatwerk en heb jij een budget van 1000 euro ?
Ik denk dat je de humor in z'n post gemist hebt... trouwens wie zegt het; iets concreter.lswaenen schreef:en 'selder'??? iets concreter mag ook... dat helpt
-
- Member
Maar misschien ook niet ?
De vraag is dus .. Zijn er gegadigden..?? Contacteer me en kom langs...
r2504 schreef:Met dergelijke vage uitspraken komen we hier geen centimeter verder.lswaenen schreef:Allemaal kunnen ze dat oplossen.. geen enkele doet het..
De vraag is waarom geen enkele het doet... misschien is het maatwerk en heb jij een budget van 1000 euro ?
Ik denk dat je de humor in z'n post gemist hebt... trouwens wie zegt het; iets concreter.lswaenen schreef:en 'selder'??? iets concreter mag ook... dat helpt
-
- Deel van't meubilair
Zo werkt het dus niet... veel succes met je zoektocht.lswaenen schreef:Maar misschien ook niet ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ik vrees dat we je niet kunnen helpen, hulp aanbieden, of info/tips geven, als we niet weten waar te beginnen. Zonder je verwachtingen (vooral je conditio sine qua nons) is dat puur gokwerk.
Veel geluk nog.
Veel geluk nog.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ook gewoon aan de houding zoals hier op het forum, beginnen veel bedrijven niet aan. Je zeg dat je niet meer van ze hoort: als je mondeling ook zo communiceert, zou ik me ook omkeren en je nooit meer contacteren.
Ervaring leert dat zo'n klanten nooit tevreden zijn en je uiteindelijk te veel tijd en moeite gaat steken voor toch een ontevreden klant. En mogelijk het project zelfs nooit afwerken. En per uur werken vele mensen niet, puur uit principe ("je werkt te traag", "ik betaal je niet om oplossingen te googlen", ...)
Ervaring leert dat zo'n klanten nooit tevreden zijn en je uiteindelijk te veel tijd en moeite gaat steken voor toch een ontevreden klant. En mogelijk het project zelfs nooit afwerken. En per uur werken vele mensen niet, puur uit principe ("je werkt te traag", "ik betaal je niet om oplossingen te googlen", ...)