Ik heb een kort vraagje over de webspace bij Skynet, misschien dat iemand van jullie mij hierop kan antwoorden?
Is het mogelijk om bij Skynet extra webspace aan te vragen? En zo ja wat is de prijs daarvan? Ik heb al eens op de site van Belgacom gezocht maar kan daar niets van terug vinden.
Vroeger zat ik bij Telenet en daar was dat in ieder geval mogelijk.
Extra webspace Skynet
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik heb het ook gezocht(en niet gevonden) maar bij webspace die je "gratis" krijgt bij je abo kan je als privèpersoon geen extraruimte krijgen. Dit zal alleen voor de bussines abo zijn denk ik.
Greetz
Weetgr
Greetz
Weetgr
"Carpe Diem"
lol, doe zoals mij, ga effe naar een andere provider
- vroeger zat ik bij skynet, 50meg webspace...
- overgeschakeld naar A2F, en jipie, skynet vergeet men 50 meg webspace inactief te zetten
- nu net terug bij skynet, nieuwe account gekregen en natuurlijk ook 50 meg webspace
Het leuke is : oude login gegevens (skynet) werken nog altijd (dit na een jaar)
+ nieuwe acount = 100 meg webspace.. ikke content natuurlijk !!!
- vroeger zat ik bij skynet, 50meg webspace...
- overgeschakeld naar A2F, en jipie, skynet vergeet men 50 meg webspace inactief te zetten
- nu net terug bij skynet, nieuwe account gekregen en natuurlijk ook 50 meg webspace
Het leuke is : oude login gegevens (skynet) werken nog altijd (dit na een jaar)
+ nieuwe acount = 100 meg webspace.. ikke content natuurlijk !!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Of betaal een klein beetje voor een hosting account kan je direct je eigen domein aanhangen, moet je je mail ni meer veranderen als je verandert van isp. Heb je vaak php & mysql.
Kortom allemaal voordelen voor een beetje euro's in de maand.
Kortom allemaal voordelen voor een beetje euro's in de maand.
Is het in Belgie zo dat je bij elke abbonement gratis webspace krijgt MET PHP cgi-bin, asp en misschien zelfs MYSQL?