Uw tig opmerkingen waarom er een vaste lijn moeten zijn zeer persoonlijk. Hier heb ik een vaste lijn in Whop en ik gebruik deze niet. Sommige van de argumenten houden voor mij persoonlijk ook weinig steek.Drakuun schreef: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 00#p645248
Voor zij die het niet kunnen inzien:
Wij hebben de vaste lijn omdat er wel eens mensen over de vloer komen die moeten bellen.
Mijn vader bijvoorbeeld die hier mee helpt renoveren weigert een gsm en is enkel via de huistelefoon bereikbaar.
Ook de dochter is volgens ons nog te jong en nog niet verantwoordelijk genoeg om een gsm te hebben maar moet wel telefoons kunnen opnemen of de hulpdiensten kunnen bellen.
Soms moeten mensen die ons bellen gewoon iemand kunnen bereiken die thuis is en willen niet elk van onze gsm nrs afbellen op goed geluk.
Een leverancier van pakketjes bijvoorbeeld, deze weet niet wie thuis is en interesseert hun ook niet, als er maar iemand is.
De huistelefoon blijft ook langer rinkelen dan de belachelijke limiet van 30 seconden bij gsm's die al te vaak gemist word met alle frustraties en tijdverlies van dien.
De vaste lijn gaat ook nagenoeg altijd en gsm's laten het nog steeds al wel eens afweten.
Batterij problemen bijvoorbeeld of lange gesprekken met aflopende batterijen, daar heeft een thuislijn geen last van...
De dochters van mijn vriendin kunnen beter met de iPhone/iPad overweg dan ik dat kan... Die zijn 5 en 6... Ze hebben meer problemen met het vaste toestel dan met de smartphone. Dat uw vader niet mee wil met de huidige technologie... Mja
Zo zal iedereen wel argumenten voor en tegen hebben zeker?