Beste allen,
Heb een Samsung Galaxy A5 smartphone die draait op Lollipop, win 10 en een google / gmail- account
Graag zou ik de contacten in mijn smartphone synchroniseren met mijn google of gmail-account en van daaruit ook met de win 10 contactpersonen app op mijn laptop.
Ik heb veel sites op internet bezocht mits gebruik van de google machine en iets gevonden in de zin van 'instellingen' > accounts > google > contactpersonen synchroniseren maar er gebeurt blijkbaar niets. Blijkbaar worden de contacten op mijn smartphone niet gesynchroniseerd met mijn google account om deze vervolgens te synchroniseren met WIN 10. Iemand die raad kan geven?
Dank bij voorbaat
Synchronisatie contacten op smartphone met google en win 10 app contactpersonen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 13 keer
ik dacht dat dat niet kon.
Wat ik gedaan heb is exporteren van de contacten met een tool, daarna importeren in google contacts online.
als je een nieuw contact aanmaakt moet je deze opslaan onder uw google account op uw telefoon, dan zullen ze ook aangemaakt worden online. De volgende keer je een nieuw contact aanmaakt staat deze default op de vorige, dus google.
hoe je ze dan van gmail naar windows krijgt weet ik niet
Wat ik gedaan heb is exporteren van de contacten met een tool, daarna importeren in google contacts online.
als je een nieuw contact aanmaakt moet je deze opslaan onder uw google account op uw telefoon, dan zullen ze ook aangemaakt worden online. De volgende keer je een nieuw contact aanmaakt staat deze default op de vorige, dus google.
hoe je ze dan van gmail naar windows krijgt weet ik niet
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Bij problemen kan je steeds contacten exporteren naar de SD-card en daarna de contacts app vanaf nul instellen.
http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1057753
Dus na de backup van je contacten op de sd-kaart ga je bij Instellingen - Applicaties - Alles - Contacten de cache en data wissen. Daarna contacten opnieuw importeren en synchroniseren via de contacts app.
http://www.samsung.com/uk/support/skp/faq/1057753
Dus na de backup van je contacten op de sd-kaart ga je bij Instellingen - Applicaties - Alles - Contacten de cache en data wissen. Daarna contacten opnieuw importeren en synchroniseren via de contacts app.