Mobistar vast internet en TV

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Wel in het frans maar :)
Twitter: https://twitter.com/fmallefait/status/699194507208867840
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

dus:

mobistar: panther 25 + int & tv = 74

vs vergelijkbare alternatieven:

proximus: internet comfort + tv + gsm smart 25 = 74.95
telenet: whop + king supersize = 87.48
goedkoopste: scarlet trio + base 25 = 64

en ik dacht dat extra decoders overal 4/6/8 euro zijn, dus ook overal goedkoper dan mobistar ?

goed, ze zijn "goedkoper" dan telenet, maar zoals te zien valt met slechtere verbindingen en bijhorende problemen.
ook het verleden van mobistar is niet echt "interessant" om in ze te geloven (gefaalde producten, beperkt innovatief, shitty klantendienst, foutlopende facturatie, ...)

ze zullen toch minstens de scarlet/base combinatie moeten aanvallen om me enigszins interesse te geven en die belachelijke verplichting om mobiel klant te moeten zijn mogen ze ook eerst schrappen.
misschien tijd om te verhuizen naar een numericable-zone (29,99 euro)
sanderd17
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 28 nov 2014, 17:27
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 9 keer

Edward Valckx schreef:De verplichte Panter van 45,- of 60,- euro extra, doet natuurlijk het voordeel volledig in het water vallen.
Voor zover ik lees is Panter niet verplicht, maar krijg je gewoon €10 korting bij een duur GSM abonnement. De standaardprijs voor internet+tv is €49, en vereist wel een (willekeurig) GSM abonnement. Dus bijvoorbeeld met een ongebruikte kangoeroe (€8) kom je op €57.

Is geen prijsbreker, maar lijkt me wel redelijk voor een kabel abonnement.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

buthead schreef:idd mee eens, velen hebben een mobiele tel. dus waarom nog eens die vaste lijn :/
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
Voor langere gesprekken gebruik ik liever mijn vaste lijn. Die is ook gratis na 16u en heel het weekend, ook naar gsm's en naar vele Europese landen. Bovendien kan ik via elk Wi-Fi netwerk 24/24 7/7 gratis bellen met de Triiing-app.

Om te faxen is een vaste lijn ook noodzakelijk. Niet dat ik dat elke dag doe, maar het gebeurt nog wel eens.
Laatst gewijzigd door nickz 15 feb 2016, 12:39, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

@Jozs: ik heb whoppa (dus onbeperkt) en betaal 67,** €/maand (digicorder 1.5 jr terug 2dehands gekocht en al lang afbetaald)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Haha hoe belachelijk is dat nu Mobistar ? wat een competitief aanbod ?!! :bang: No wayyyyyy
Kom eens terug als je packs hebt zoals Proximus en Telenet ! En liefst met een vaste lijn erbij, want vooral s'avonds wordt er wel eens voor een paar uur gebeld met familie en in het weekend ....
Laatst gewijzigd door Patje 15 feb 2016, 12:51, in totaal 2 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Albert Peetermans
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 jan 2012, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 17 keer

Ik lees:

"Als antwoord op de noden van zijn klanten die hun telecomdiensten wensen te bundelen, zal het internet en TV aanbod exclusief voor bestaande Mobistarklanten of nieuwe Mobistarklanten met een abonnement vanaf 8€/maand beschikbaar zijn".

Volgens mij staat daar eigenlijk:

"Het internet en TV aanbod zal alleen beschikbaar zijn voor Mobistarklanten met een abonnement vanaf 8€/maand."

Heerlijk helder.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Edward Valckx: 8€/maand (zonder data)

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Hier gebruiken we ook veel de vaste lijn,vooral s'avonds(Maar ook voor bellen,bijv.naar de pensioendienst Brussel,dat duurd pas..),ik vind het geen goede zaak (in het algemeen) dat er geen vaste tel is,en dat de formule internet&TV hoe dan ook (verplicht!) gekoppeld word aan een GSM abo.
Ik hou ook mijn hart vast,wat Telenet van plan is met Base,mss meer van hetzelfde??
Laatst gewijzigd door fluppie 15 feb 2016, 12:49, in totaal 1 gewijzigd.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Tja ze zullen vooral hun gsm abonnementen moeten blijven kunnen slijten. Voor de rest (tv en internet) zijn ze uiteindelijk maar een reseller.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

ygeffens schreef:Misschien doen ze wel een goed aanbod in combinatie met mobile?
Ik hoef hier geen vaste lijn thuis als ik maar kan bellen met de gsm "zoals met een vaste lijn".
Ik leg met plezier hier een gsm van 19 euro op de kast die iedereen mag gebruiken.
Even aan mezelf reply'n :-)
Evening & Week-end: voor 3€/maand gratis en onbeperkt bellen buiten de piekuren van een mobiel nummer naar alle vaste en mobiele nummers binnen België (behalve betaalnummers).
Niet helemaal wat ik had gewild, maar een aardige tegemoetkoming als vervanging van een vaste lijn. Nu nog zien wat die piekuren zijn want de kinderen staan bij ons al voor 16 uur terug aan de deur :-)
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
clvictor
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 jan 2015, 15:53
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Grote ontgoocheling hier.
Aan de reakties te merken zijn ze er in geslaagd om reclame te maken voor Telenet.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dus digicorder zit erin in die prijs? Had beter bij bestelling er 3 gevraagd. :-o

Ge kunt niet kopen of huren.

Solliciteren ze terug voor een debacle? :-o

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Aangezien in geen Panter abbonement heb zal ik 49€ voor tv en internet moeten betalen + maandelijks een Dolfijn 25 Smartphone (mezelf) en Kangoeroe 8 (echtgenote)
Tv aanbod kan er eventueel nog door, internetsnelheid kan mij ook nog boeien eventueel, helaas geen deftige CI+ oplossing.
Beetje armzalige bekendmaking, had er meer van verwacht!

Ik ben beter af met Telenet Basic internet (TV, Internet) + King Supersize + bellen/smsen volgens verbruik.
Behoud mijn CI+ kaart (ter waarde van 60€)

Zal in de formule van 49€ ook kabelabonnement + auteursrechten zitten zoals bij Telenet?
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Haters gonna hate?! :-D

Aan 49euro / maand voor TV + Internet zijn ze toch 5,95 euro goedkoper dan Voo Duo Wahoo (zelfde aanbod).
Ok, je bent dan nog verplicht een Abonnement te nemen terwijl je bij een Voo zelf mag kiezen hoe of wat.

Naar het schijnt komt SFR (voorheen numericable) mogelijks ook in heel wallonië, misschien ook naar Vlaanderen?

De bal is aan het rollen, de onthulling van Mobistar vandaag was natuurlijk maar een grap, want eigenlijk verkopen ze nu niets anders dan hun test aanbod. Misschien komen ze later wel met een nationaal aanbod die uit verschillende componenten bestaat (vb. iNet Only, VOIP, packs enz).
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

ik vraag met af wat als je thuis met zen 4 bent allen bij mobistar zit voor je mobiel abbo :P

Dit is een eerste stap naar het grotere =)
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Avenger 2.0 schreef:Tja ze zullen vooral hun gsm abonnementen moeten blijven kunnen slijten. Voor de rest (tv en internet) zijn ze uiteindelijk maar een reseller.
tja, maar met een ego (Orange) dat groot genoeg is om een "tripolie" te helpen uitbouwen in ons belgisch kalifaat...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Seledotbe
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2015, 16:11
Bedankt: 3 keer

Net SMS gekregenAfbeelding
Cecemel
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 26 aug 2012, 18:00
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 5 keer

sms van mobistar: goed nieuws! je GRATIS test voor internet en tv wordt automatisch verlengd tot deze zomer.
ik kan dus voorlopig nog wachten en hopen dat ze mij tegen de zomer wel overtuigd hebben? dan is er vermoedelijk ook al een aanbod a la carte en misschien betere decoders/software...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Seledotbe schreef:Net SMS gekregenAfbeelding
Mooi voor diegene die het testen, maar wel heel vaag. Wat is 'de zomer'. Je hebt geen idee over welke datum ze het effectief hebben.
21 juni? Begin juli? Tot en met de zomer (eind augustus / half september?)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1104
Lid geworden op: 23 nov 2005, 17:11
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

road rebel schreef:Aan 49euro / maand voor TV + Internet zijn ze toch 5,95 euro goedkoper dan Voo Duo Wahoo (zelfde aanbod).
Ok, je bent dan nog verplicht een Abonnement te nemen terwijl je bij een Voo zelf mag kiezen hoe of wat.
Inderdaad, dus als je geen GSM abonnement nodig hebt (GSM van het werk bvb), dan is VOO goedkoper voor TV + Internet (beide 100 Mbps en onbeperkt; maar VOO is dan wel écht onbeperkt).
road rebel schreef:Naar het schijnt komt SFR (voorheen numericable) mogelijks ook in heel wallonië
Bron?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

satsurfer schreef:Dus digicorder zit erin in die prijs? Had beter bij bestelling er 3 gevraagd. :-o

Ge kunt niet kopen of huren.

Solliciteren ze terug voor een debacle? :-o

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
De eerste decoder zit mee in de prijs. Voor elke bijkomende decoder betaal je € 9 / maand en er is inderdaad geen mogelijkheid om te kopen, noch goedkopere alternatieven (zoals de Digibox en CI+ module van Telenet).
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Ik vind hier wel erg veel zure reacties terug terwijl mobistar zoals beloofd een stuk onder telenet gaat in prijs en komaf maakt met die belachelijke WHOP limiet:

Mobistar: 64€/maand (100mbps, TV + onbeperkte data + dolfijn 15: 150min, 1gb data)
Telenet: 82,48/maand (100mbps, TV + 150GB data + king15: 150min, 1gb data)

18,48/maand minder (korting van 22,5%) vind ik niet weinig.
En daar zal een OVH Voip lijntje aan 1,25€/maand er wel vanaf komen en je krijgt nog steeds 20% korting.

Een vergelijk met Whoppa vind je hieronder.
Laatst gewijzigd door road rebel 18 feb 2016, 10:33, in totaal 3 gewijzigd.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

1) Veel mensen willen geen TV meer, we waren allemaal aan het uitkijken voor een werkelijk ongelimiteerd aanbod en niet 500GB FUP om TV te kunnen buitensmijten.
2) Je moet mobiele telefonie bij Mobistar nemen die alles behalve interessant is. (en ze hebben hun slechte imago enkel en alleen aan hunzelf te danken!)
3) Whop wilt eigenlijk niemand hebben. Een echt alternatief voor Whoppa hebben ze dus niet.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Ik betaal bij Telenet € 58,63 / maand voor Whop (HD Digicorder is aangekocht en de aankoopprijs is reeds 'terugverdiend').
Voor mijn mobiele telefonie ben ik bij Proximus. In 'Dolfijn 15' of 'King' heb ik geen interesse.

Kan je met dat 'Voip lijntje' ook gratis bellen na 16u, ook naar mobiele nummers in België en vele Europese landen? Is er ook een Triiing-app waarmee je 24/24 7/7 gratis kan bellen via elk Wi-Fi netwerk? Kan je er mee faxen? Ik dacht het niet.

Verder zijn er nog tal van andere gebreken aan het aanbod van Mobistar, bv. geen Yelo TV, geen CI+ module, geen mogelijkheid tot aankoop van decoders, ...

Om mij te overtuigen zal er nog veel moeten veranderen aan dat aanbod van Mobistar, heel veel!
Laatst gewijzigd door nickz 15 feb 2016, 13:25, in totaal 1 gewijzigd.
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

In combinatie met een dolfijn12 ook nog 3 euro minder...
Voor ons verbruik voldoende dus als de kinderziektes eruit zijn is het wel een mogelijk alternatief!
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

Edward Valckx schreef:
road rebel schreef:Naar het schijnt komt SFR (voorheen numericable) mogelijks ook in heel wallonië
Bron?
Het is een gerucht die af en toe op Waalse fora terugkomt. Misschien een insider, of misschien wishful thinking (gezien de tarieven van SFR-Numéricable) ofwel verdere speculatie op volgend artikel:
http://www.lecho.be/tech_media/technolo ... 1-3059.art
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

@nickz

juist, maar dit aanbod is nog niet definitief. Wie weet komen zij later met internet-only voor 20 a 25 €!?
Laatst gewijzigd door wied 15 feb 2016, 13:31, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

nickz schreef: Kan je met dat 'Voip lijntje' ook gratis bellen na 16u, ook naar mobiele nummers in België en vele Europese landen? Is er ook een Triiing-app waarmee je 24/24 7/7 gratis kan bellen via elk Wi-Fi netwerk? Kan je er mee faxen? Ik dacht het niet.

Tijd om je eens te verdiepen in VOIP. Daar bel je de wereld rond gratis 24/7/365. Als je in 1995 wilt blijven leven zijn er genoeg fax oplossingen.
Voip over Wifi, 3G/4G noem maar op is er al sinds dacht en nacht. Sterker nog: telenet biedt gewoon een VOIP lijntje voor veel geld aan.
Overigens geef ik je zeker gelijk: je bent beter van zelf rond te shoppen dan een zogenaamde pack enzo te nemen.
Dima_2005 schreef:1) Veel mensen willen geen TV meer
Klopt, daar heb je anno 2016 enkele andere oplossingen voor en die zullen gestaag groeien maar verwacht niet teveel van een kabeloperator op dat vlak.
2) Je moet mobiele telefonie bij Mobistar nemen die alles behalve interessant is.
Ik ken genoeg streken die het heel goed doen met Mobistar. Beetje geografisch spel dit en als je de recente kaarten mag geloven doet mobistar nog steeds weinig onder voor proximus. Over base zullen we maar zwijgen in grote delen van België.
3) Whop wilt eigenlijk niemand hebben. Een echt alternatief voor Whoppa hebben ze dus niet.
Als het gaat om de 200mbps en ongelimiteerd gebruik dan bekom je bij Mobistar hetzelfde voor 59 euro ex gsm abonnement.
Laatst gewijzigd door road rebel 15 feb 2016, 13:44, in totaal 2 gewijzigd.
road rebel
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 45 keer

En nu (na het vorig vergelijk) vergeleken met Telenet Whoppa:

Mobistar: 74€/maand (200mbps, TV + dolfijn 15: 150min, 1gb data)
Telenet: 92,93/maand (200mbps, TV + king15: 150min, 1gb data)

18,93/maand minder (korting van 20%) vind ik nog altijd niet weinig.
En daar zal een OVH Voip lijntje aan 1,25€/maand er wel vanaf komen en je krijgt nog steeds 19% korting.
Laatst gewijzigd door road rebel 18 feb 2016, 10:33, in totaal 3 gewijzigd.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

wied schreef:@nickz

juist, maar dit aanbod is nog niet definitief. Wie weet komen zij later met internet-only voor 20 a 25 €!?
De lancering vandaag toont aan dat het toch wel vrij definitief te noemen is hoor.
Als je bedoelt dat ze ooit nog aanpassingen doen, dan ga ik daar volledig mee akkoord. Het kan niet tot in de eeuwigheid zo blijven. Maar dit is een aanbod dat nu vast staat.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dima_2005 schreef:we waren allemaal aan het uitkijken voor een werkelijk ongelimiteerd aanbod en niet 500GB FUP
Ik heb vanaf het begin geschreven dat dit wishfull thinking was... ik begrijp dus totaal de verwondering niet of zijn jullie nu echt zo naief. Mobistar gebruikt dezelfde coax als TN... men gaat heus niet toelaten een node plat te leggen om een concurrent unlimited te gunnen (voor een enkeling die TB's wil downloaden).

Trouwens Mobistar wil ook triple-play diensten pushen (net zoals TN dat doet) dus het koppelen aan een GSM abonnement is niet meer dan normaal. Verder is het een manier om de start een beetje onder controle te houden... ze hebben ervaring met het niet kunnen leveren, dus beter traag van start dan een mislukte start.
johann
Plus Member
Plus Member
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 nov 2011, 00:44
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 29 keer

Vreemd aanbod van Mobistar. Niet alleen die koppeling met een gsm-abonnement zit me dwars, maar vooral ook het uitblijven van een internet-only aanbod. Nu ja, misschien zullen ze er over enkele jaren achter komen dat TV eigenlijk achterhaalde technologie is.
Enfin, much ado about nothing, eens te meer.
dragonflo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 734
Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 22 keer

Het is nochtans een interessant aanbod voor alle Telenet klanten die hun vaste lijn niet gebruiken.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

johann schreef:Vreemd aanbod van Mobistar. Niet alleen die koppeling met een gsm-abonnement zit me dwars, maar vooral ook het uitblijven van een internet-only aanbod. Nu ja, misschien zullen ze er over enkele jaren achter komen dat TV eigenlijk achterhaalde technologie is.
Misschien voor gevallen die de hele avond achter hun pc'tje zitten, maar de meeste mensen willen 's avonds na een lange werkdag wel nog gewoon hun tv kunnen aanzetten en op een zender afstemmen zonder al te veel gedoe (hoogstens opnames programmeren vanuit de tv-gids en bekijken).
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ze gaan gewoon doen zoals telenet deed met mobiel.
aanbieden met nauwelijks winst maar wel icm een abo waar ze wel winst op nemen.
Bij het begin van telenet mobile kon je het ook niet los krijgen je moest ook minstens 1 product hebben.
Ik vind dit heel normaal, niemand houd jullie tegen een mooi aanbod op de markt te brengen met superlage prjzen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

johann schreef:Vreemd aanbod van Mobistar. Niet alleen die koppeling met een gsm-abonnement zit me dwars,
Wat is er vreemd aan dat een MOBIELE operator een MOBIEL abonnement tracht te verkopen :roll:
tradax
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 feb 2016, 10:34
Bedankt: 2 keer

r2504 schreef:
johann schreef:Vreemd aanbod van Mobistar. Niet alleen die koppeling met een gsm-abonnement zit me dwars,
Wat is er vreemd aan dat een MOBIELE operator een MOBIEL abonnement tracht te verkopen :roll:
Het feit dat ze nu geen pure mobiele operator meer is... En zich beter zo profileert als ze de enorme internet + TV markt wil aanboren.

Iemand een idée of nickelodeon junior bij het pakket gaat komen?
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Krijg je korting op je mobiel abonnement als je tv en internet neemt?


Sent from my iPhone using Tapatalk
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

tradax schreef:.

Iemand een idée of nickelodeon junior bij het pakket gaat komen?
precies wel :

Afbeelding
de koe zegt boe
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar)”