2 GB Google storage gratis voor Safer Internet Day 2016
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Die is blijkbaar beperkt in tijd (2 jaar). Het is inderdaad een pak meer dan de 2GB, maar die is wel permanent + moet je praktisch niets voor doen.skynetbbs schreef:1 TB hier : http://betanews.com/2015/11/16/get-1tb- ... -for-free/
Kent iemand nog andere manieren om (permanent) extra google drive opslag te krijgen?
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Goed om weten en voor u getest: ook zij die dit reeds tijdens een vorige actie hadden gedaan kunnen dit opnieuw doen. Ik heb nu in m'n storage overzicht staan:
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Dat werkt hier toch niet precies... Ik kom op een pagina waar ik nog eens al mijn security settings kan bevestigen/corrigeren, en that's it. Nergens sprake van 2GB extra. Gecheckt en ik heb nog gewoon 15GB.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Aanvankelijk dacht ik hetzelfde (zag ook nergens een vermelding van die 2GB), maar na een paar uur verschijnt ze wel in je Google Drive.Tomby schreef:Dat werkt hier toch niet precies... Ik kom op een pagina waar ik nog eens al mijn security settings kan bevestigen/corrigeren, en that's it. Nergens sprake van 2GB extra. Gecheckt en ik heb nog gewoon 15GB.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dit werkt overigens ook Voor Google Apps-accounts, dus'voor beheerders is het misschien nuttig om hun gebruikers hier even op te attenderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Klopt, bij mij duurde het inderdaad enkele uren alvorens de 2 gig er bij kwam, heb het al enkele dagen geleden gedaan en dacht in eerste instantie ook dat het niet werkte...butskristof schreef:Aanvankelijk dacht ik hetzelfde (zag ook nergens een vermelding van die 2GB), maar na een paar uur verschijnt ze wel in je Google Drive.