Enquete Telenet: "Wat vind jij van Telenet?"

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik kreeg deze voormiddag een link naar een enquête. Daarbij vragen ze naar hoe tevreden je bent tov andere operatoren.

Nu is er ook een vraag, na een vraag om te peilen of je zou overstappen naar een andere provider, die als volgt luidt: "Naar welke aanbieder van internet zal je dan overstappen?"

Antwoordmogelijkheden:
Proximus (Belgacom)
Billi
Dommel
EDPnet
Euphony
Mobistar
Scarlet
Andere aanbieder
Weet niet

Lijkt mij geen toeval dat ze net vandaag die enquête lanceren, zeker niet nadat we sinds vrijdag weten dat volgende week maandag D-Day is mbt Mobistar zijn pakketdetails.
Laatst gewijzigd door Vaganzza 08 feb 2016, 13:53, in totaal 1 gewijzigd.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Euphony? Da's toch al even verleden tijd dacht ik?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Te duur voor wat ze maar aanbieden
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

Dat was ook 1 van de vragen: is het de kwaliteit of de prijs waar je minst tevreden over bent.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Inderdaad geen toeval.
Frubbel schreef:Mobistar wordt bij mij geïnstalleerd op 12/2, ondertussen heb ik mijn Telenet abbo laten stopzetten op 29/2, kwestie van twee "reserve" te hebben mocht Mobistar niet naar behoren werken.
Nog geen uur later TN (25minuten!!!) aan de lijn, volgens de TN man zit gans België te testen voor Mobistar, wilde alles weten over de voorwaarden, contract, hardware... Ze voelen de bui toch hangen, volgende werd mij stap voor stap aangboden om mij te overtuigen om mijn opzegging in te trekken:

- huur digicorder valt weg
- 1 jaar gratis Play (of hoe het ook heet)
- telefoon abbo konden ze ook iets mee doen. Zodat enkel d gesprekskosten in rekening worden gebracht.

*knip*
Gezien onze huidige situatie met de installatie van Mobistar zie ik dit zeker nog niet als een oplossing voor iedereen maar het is en blijft een test fase momenteel (zie het mobi topic voor de huidige voor- en nadelen) maar ik hoop dat Telenet het goed en zeer hard zal voelen want met elk nieuws dat ze naar buiten brengen doen ze niets anders dan het bloed van onder de mensen hun nagels krabben met hun valse redenen om prijsverhogingen te rechtvaardigen. Met de kwaliteit van hun diensten zelf is er dan wel naar mijn ervaring niets mis mee.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Vaganzza schreef:Dat was ook 1 van de vragen: is het de kwaliteit of de prijs waar je minst tevreden over bent.
Eerst zien wat de prijzen van Mobistar zullen worden... maar daarna ga ik (en vele anderen) waarschijnlijk toch ook eens een telefoontje doen naar Telenet :twisted:
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Iedereen netjes Mobistar aanduiden ( In de hoop dat Telenet hun prijzen en/of aanbod aanpast )
:banana:
Laatst gewijzigd door lanadekat 08 feb 2016, 16:16, in totaal 1 gewijzigd.
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

De bui hangt al langer boven Telenet en niet alleen door de spelers die er zitten aan te komen op de kabel.

In mijn nabije omgeving hebben de laatste twee maanden al 6 mensen hun contract met Telenet beëindigd. Het is hun prijzenpolitiek die hen de das omdoet en de opdringerige houding naar hun producten toe, zeg maar klantenbinding met allerhande pakketten en de aloude koppelverkoop. Andere providers gaan daar evenzeer in de fout, en zullen die rekening ook nog gaan krijgen. De facturen voor energie, water etc gaan fors de hoogte in en dan gaan mensen beginnen kijken waar ze kunnen besparen.

TV is ook voor veel mensen de rede waarom ze kiezen voor Telenet, Proximus of Scarlet, maar het lineaire kijken is ten dode opgeschreven en dan openen er interessante alternatieven. In de toekomst (en dat is voor een stuk nu al) hebben we nog slechts een internetverbinding nodig voor TV, telefonie, etc

Ik kan de openstelling van de kabel alleen maar toejuichen. Afwachten hoe de nieuwe spelers zich gaan gedragen.
pevepe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 7 keer

ub4b schreef:Te duur voor wat ze maar aanbieden
Duur is relatief.
12 jaar geleden betaalde ik 1000€ per jaar voor analoge TV, telefoon Belgacom en internet Telenet aan 3 mbps. (met de index zou dit nu ongeveer 1300€ zijn.)
Ik heb 1 provider buitengegooid, en nu betaal ik voor een pack van Telenet 730€ per jaar voor digitale TV, telefoon (veel meer naar buitenland), en internet aan 100 mbps, een snelheid die bijna altijd gehaald wordt ook als er TV gekeken wordt en er tegelijkertijd 2 ander programma's opgenomen worden.
Over de kwaliteit van Telenet ben ik absoluut tevreden. Maar over de prijsverhoging omwille van het snelle stijgen van het dataverbruik ben ik niet te spreken. Een prijsgradatie van de packs in functie van de dataverbruiken zou een goed signaal zijn. Waarom moet iemand die voldoende heeft met zijn datalimiet betalen voor de grootverbruikers? Telenet is geen sociale herverdelings-organisatie.
petrol242
Elite Poster
Elite Poster

pevepe schreef:Duur is relatief.
Duur is inderdaad relatief. Toen hier nog ISDN binnen kwam en ik nog een verstokte gamer was, had ik hier facturen van boven de 20 000 frank per maand. Een beeldbuis TV kostte toen ook het meervoud van de TV's die we nu te koop aangeboden krijgen.

Als je 730 euro per jaar betaalt, denk ik dat je een whop dinges hebt. Dus ik denk dat je eerder boven de 800 euro gaat zitten, exclusief bijkomende gesprekskosten. Zeker vanaf 14 februari. Maar soit, dat is relatief.
pevepe schreef:Over de kwaliteit van Telenet ben ik absoluut tevreden.
Als je tevreden bent, moet je zeker blijven waar je bent.
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Als je tevreden bent ga je ook niet direct actief op zoek naar iets anders dus blijf je meestal al waar je bent.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
pevepe
Plus Member
Plus Member

petrol242 schreef:Als je 730 euro per jaar betaalt, denk ik dat je een whop dinges hebt. Dus ik denk dat je eerder boven de 800 euro gaat zitten, exclusief bijkomende gesprekskosten. Zeker vanaf 14 februari. Maar soit, dat is relatief.
Neen, 730€ is het totale bedrag van het ganse jaar 2015,minieme gesprekskosten inbegrepen. (vaste lijn na 16 uur gratis ook voor buitenland, Triiing ganse dag gratis naar binnenlandse vaste lijnen).
Voor het gebruik van de kabel heb ik wel het sociaal tarief, maar dat geeft slechts een voordeel van 72€ per jaar.
Over de komende prijsverhoging had ik mijn mening reeds neergeschreven.
petrol242
Elite Poster
Elite Poster

pevepe schreef:Voor het gebruik van de kabel heb ik wel het sociaal tarief, maar dat geeft slechts een voordeel van 72€ per jaar.
Ah ok. Dat verklaart het verschil ;)
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

JoskeVermeulen schreef:Als je tevreden bent ga je ook niet direct actief op zoek naar iets anders dus blijf je meestal al waar je bent.
Velen zijn tevreden over hun diensten, kwalitatief internet en TV .... Maar Je hoeft dan toch niet tevreden te zijn over hun prijs ??
Voor velen telt ook de prijs, wie beetje op zijn budget wil letten gaat dit niet blijven betalen.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Iedereen zal het wel eens zijn,dat de kwaliteit,over het algemeen bij Telenet goed is (regio's kunnen wel verschillen).Maar voor een bepaalde categorie mensen is Telenet eigenlijk al veel te duur,ik denk dan aan gepesioneerden,zieken,invaliden e.d. deze mensen zijn wel bang dat ze kwaliteit zullen moeten inleveren bij andere providers,dit word sterk gevoed door Telenet.
Sociaal tarief is 8,5€ voor internet,als je dat gebruikt voor Tel(vast of GSM) krijg je daar nog 3,5€ bij voor de gesprekskosten,dus eigenlijk,met soc.tarief betaal je nog een heel stuk meer dan bijv. Scarlet.
pevepe
Plus Member
Plus Member

Providers via het koperpaar zijn voor mij geen optie. Misschien uitkijken naar toekomstige providerers op de kabel.
petrol242
Elite Poster
Elite Poster

pevepe schreef:Providers via het koperpaar zijn voor mij geen optie. Misschien uitkijken naar toekomstige providerers op de kabel.
Te ver van een ROP?
fluppie schreef:Iedereen zal het wel eens zijn,dat de kwaliteit,over het algemeen bij Telenet goed is.
Ik dus niet :) Tal van redenen waarom ik niet terug zou keren naar die provider, en dan heb ik het niet over de brakke klantendienst. Maar dat is hier niet aan de orde.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Hier ondertussen proximus genomen, bye bye achterlijke telenet limiet (comfort in pack is dus blijkbaar 300GB + onbeperkt gratis blokken) en betaal nu bijna 20 euro minder (geen vaste lijn nodig + 5 euro korting door werk) op mijn factuur 8)
Nu alleen nog wachten op de Telenet enquête :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

petrol242 schreef:In mijn nabije omgeving hebben de laatste twee maanden al 6 mensen hun contract met Telenet beëindigd. Het is hun prijzenpolitiek die hen de das omdoet en de opdringerige houding naar hun producten toe, zeg maar klantenbinding met allerhande pakketten en de aloude koppelverkoop.
Goh, ze spelen haasje over met Proximus... hun prijzen zijn dan ook zo goed als identiek voor het topproduct.
petrol242 schreef:Andere providers gaan daar evenzeer in de fout, en zullen die rekening ook nog gaan krijgen. De facturen voor energie, water etc gaan fors de hoogte in en dan gaan mensen beginnen kijken waar ze kunnen besparen.
Hoeveel jaar zijn we dat al aan het schrijven... 15 jaar geleden liep trouwens iedereen naar TN omdat ze Belgacom beu waren, die provider was een schande... nu ja, vandaag lopen er veel gewoon terug en die wisselwerking zal nog wel enkele jaren blijven doorgaan.
petrol242 schreef:maar het lineaire kijken is ten dode opgeschreven en dan openen er interessante alternatieven. In de toekomst (en dat is voor een stuk nu al) hebben we nog slechts een internetverbinding nodig voor TV, telefonie, etc
Misschien voor jou... maar uiteindelijk zal dit nog één a twee generaties duren voor het normaal is dat we niet meer lineair kijken.
petrol242 schreef:Ik kan de openstelling van de kabel alleen maar toejuichen. Afwachten hoe de nieuwe spelers zich gaan gedragen.
Ik ook... maar langs de andere kant verwacht ik ook geen schokkende dingen... die zullen er pas komen als er effectief een derde netwerk komt (glasvezel dus) waar ik ook niet echt in geloof in Belgie (geen idee waarom het in Nederland wel lukt).
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Telenet bewerkt ook voordurend zijn klanten,ze weten dat ze de snelste zijn,en proberen daar op in te spelen,o.a door te zeggen dat bijv. Netflix niet zal te bekijken zijn,met een lagere snelheid dan 100 Mbit.Ook bijv. mensen die af en toe gamen,krijgen zo opmerkingen van Telenet(Was goed te zien in de uitzending voor hetzelfde geld).
Een groot % v/d klanten slikt dit duidelijk(vooral de klanten die een goed,of normaal inkomen hebben.)
Langs de andere kant zijn er natuurlijk ook klanten die iedere Eurocent moeten samenschrapen,om de Telenet rekeningen te betalen,maar die krijgen dan ook het bezoek v/e Telenet tech. die ervoor moet zorgen dat deze klanten zo lang mogelijk aan boord blijven,in ieder geval probeert Telenet ondertussen de facturen van zijn diensten per klant stelselmatig op te drijven.
Ik ken mensen (invaliden) die ook Telenet hebben,en facturen hebben van tussen de 70 &80€,daar is dan sociaal tarief van afgetrokken.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

't valt inderdaad op hoeveel mensen afschuw hebben van den "belgacom" en diens "telefoondraad" omdat het een B product zo zijn, traag & onstabiel... Daar speelt Telenet natuurlijk handig op in door de mensen bang te maken om de stap te wagen naar bvb Scarlet.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

fluppie schreef:Telenet bewerkt ook voordurend zijn klanten
Zoiets noemt marketing... ieder bedrijf doe dit. Proximus maakt zo reclame met Netflix op z'n decoders, ieder bedrijf heeft zo wel z'n eigen pluspunt dat het extra in de verf zet.
fluppie schreef:Een groot % v/d klanten slikt dit duidelijk(vooral de klanten die een goed,of normaal inkomen hebben.)
Hier kan TN niet aan doen dat Belgen honkvast zijn (op alle gebied zoals electriciteit, supermarkt, ...)
fluppie schreef:maar die krijgen dan ook het bezoek v/e Telenet tech. die ervoor moet zorgen dat deze klanten zo lang mogelijk aan boord blijven,in ieder geval probeert Telenet ondertussen de facturen van zijn diensten per klant stelselmatig op te drijven.
Wederom ieder bedrijf doet dit. Bijvoorbeeld eender welke webwinkel tracht mij ook nog andere dingen te verkopen.
fluppie schreef:Ik ken mensen (invaliden) die ook Telenet hebben,en facturen hebben van tussen de 70 &80€,daar is dan sociaal tarief van afgetrokken.
Dat is dan toch de keuze van die mensen.

Kortom je maakt hier een aantal verwijten die er totaal geen zijn... deze dingen zijn gewoon normaal (en gebeurden vroeger ook). Uiteindelijk ben jij het als consument die klant wordt of blijft van een bedrijf. Als je er dus een probleem mee hebt moet je in eerste instantie naar jezelf kijken.
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Veel mensen zijn gewoon niet goed geïnformeerd en blijven maar waar ze zijn en betalen. Zij gaan niet op zoek naar goedkopere alternatieven.
Omschakelen is toch zo lastig :?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
petrol242
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef: petrol242 schreef:
In mijn nabije omgeving hebben de laatste twee maanden al 6 mensen hun contract met Telenet beëindigd. Het is hun prijzenpolitiek die hen de das omdoet en de opdringerige houding naar hun producten toe, zeg maar klantenbinding met allerhande pakketten en de aloude koppelverkoop.

Goh, ze spelen haasje over met Proximus... hun prijzen zijn dan ook zo goed als identiek voor het topproduct.
Van die zes is er eentje naar Proximus overgestapt ;) Maar je hebt wel een punt. Voor veel mensen is het kiezen tussen de pest en de cholera. En het grootste struikelpunt daarbij is TV. Niet iedereen is geneigd om zoals sommigen onder ons een schotel tegen de muur te hangen, waardoor je van de twee grote spelers vanaf bent.
r2504 schreef: petrol242 schreef:
maar het lineaire kijken is ten dode opgeschreven en dan openen er interessante alternatieven. In de toekomst (en dat is voor een stuk nu al) hebben we nog slechts een internetverbinding nodig voor TV, telefonie, etc

Misschien voor jou... maar uiteindelijk zal dit nog één a twee generaties duren voor het normaal is dat we niet meer lineair kijken.
Het zal nog wel even duren en dat is wat moeilijk in te schatten, maar zeker geen generaties. Als we één á twee generaties terug kijken en waar we toen stonden...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:
petrol242 schreef:Ik kan de openstelling van de kabel alleen maar toejuichen. Afwachten hoe de nieuwe spelers zich gaan gedragen.
Ik ook... maar langs de andere kant verwacht ik ook geen schokkende dingen... die zullen er pas komen als er effectief een derde netwerk komt (glasvezel dus) waar ik ook niet echt in geloof in Belgie (geen idee waarom het in Nederland wel lukt).
Ik vraag mij vooral af waarom de netwerken op zich niet door 1 onafhankelijke speler beheerd kunnen worden... Bekijk het zo'n beetje zoals het spoorwegnetwerk: er is 1 beheerder en de operatoren gebruiken dat net...

petrol242
Elite Poster
Elite Poster

Vaganzza schreef:Ik vraag mij vooral af waarom de netwerken op zich niet door 1 onafhankelijke speler beheerd kunnen worden... Bekijk het zo'n beetje zoals het spoorwegnetwerk: er is 1 beheerder en de operatoren gebruiken dat net...
De kabel was vroeger gemeengoed. Beheerd door de intercommunales, zeg maar de gemeenten. Die kabel is voor een mooi prijsje verkocht, geprivatiseerd dus, en daar betalen we nu letterlijk het gelag voor.

En Proximus staat ook voor de laatste stap naar volledige privatisering. Het is huilen met de pet op.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

Klopt, dat weet ik. Maar voor mij is de vergelijking eigenlijk niet zo ver af. Ik behoed me in dat voorstel wel voor het distributieverhaal zoals dat nu bij elektriciteitsnetwerk is, dat zit met 3/4 vol niet-elektriciteits-prijs-aspecten.

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Vaganzza schreef:Ik vraag mij vooral af waarom de netwerken op zich niet door 1 onafhankelijke speler beheerd kunnen worden
Dat zou perfect kunnen... maar men moet het willen. Als we competente ministers hadden dan zouden deze werken aan een landelijk FTTH project waarom iedere provider z'n diensten kan aanbieden... maar dat zal niet gebeuren omdat er genoeg lobby werk is vanuit de providers welke dit natuurlijk liever zelf doen.
Vaganzza schreef:Bekijk het zo'n beetje zoals het spoorwegnetwerk: er is 1 beheerder en de operatoren gebruiken dat net...
Ja, want dat werkt goed :bang: Trouewens zoals petrol242 schreef... hoe meer partijen hoe meer centen er blijven plakken !
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Ja, want dat werkt goed :bang: Trouewens zoals petrol242 schreef... hoe meer partijen hoe meer centen er blijven plakken !
Of dat echt goed werkt bij de NMBS weet ik niet in detail: ik zie wel heel wat meer operatoren rijden (en ik heb de indruk dat er nog bijkomen). Uiteraard gaat het alleen over cargo bij de spoorwegen.

Wat betreft "hoe meer partijen hoe meer centen er blijven plakken": ja, klopt ergens wel idd. Alleen is de vast telecommarkt een duopolie nu, er zit dus nog veel marge in als dit echte concurrenten worden met 1 onafhankelijke netwerkspeler. Maar goed dit zal er niet zo snel komen.

petrol242
Elite Poster
Elite Poster

Vaganzza schreef:Of dat echt goed werkt bij de NMBS weet ik niet in detail: ik zie wel heel wat meer operatoren rijden (en ik heb de indruk dat er nog bijkomen). Uiteraard gaat het alleen over cargo bij de spoorwegen.
Een beetje off-topic, weet ik. Dus mods zwiert het er maar af als jullie willen, maar ik wou hier toch op reageren.

Geloof me, dat werkt niet. Al eens in het Verenigd Koninkrijk de trein genomen? Ik doe dat al eens, awel, geen lachertje. De sporen, de bovenleiding en energievoorziening, het rollend materieel en het personeel worden soms uitgebaat door 4 bedrijven. Met als gevolg dat ze soms niet weten van mekaar waar welke treinen zitten. In grote stations weet je amper een paar minuten voor vertrek op welk spoor je moet zijn. Ik heb al altijd moeten rennen in Kings Cross in Londen.
Ik heb ooit eens in een station 45 minuten stil gestaan, te wachten tot de tegenliggende trein zou passeren op een enkel spoor. De tegenligger stond te wachten in een station verderop op... onze trein. Voor hetzelfde geld gebeurt het omgekeerde en krijg je een toestand zoals vandaag in Duitsland. En van de prijzen zullen we nog zwijgen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Vaganzza schreef:
r2504 schreef:
Ik vraag mij vooral af waarom de netwerken op zich niet door 1 onafhankelijke speler beheerd kunnen worden... Bekijk het zo'n beetje zoals het spoorwegnetwerk: er is 1 beheerder en de operatoren gebruiken dat net...
Of zoals van elektriciteit en aardgas, één netbeheerder waarop verschillende energieleveranciers hun diensten aanbieden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Ondertussen maakt Telenet alweer zeer goede resultaten.
@r2504,ik geef gewoon mijn mening over Telenet.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160210_02119703
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik weet het niet

Breedband bij consumenten kreeg een oplawaai, met een ongeziene daling van 56.100 klanten in het vierde kwartaal (-3,8%)
Hetzelfde beeld zien we in vaste telefonie, met een verlies van 3700 abonnees
Televisie deed het nog behoorlijk. Het aantal tv-klanten daalde in het vierde kwartaal met slechts 4900,

zo goed vind ik dat nu ook niet

bron : datanews
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Het is zeker niet zo goed als de koers van de aandelen aan het zakken is.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

en met een beetje geluk verliezen ze nog klanten aan mobistar
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Ben je bereid om meer te betalen voor Telenet dan voor een andere aanbieder van telefonie of Internet of TV?
- ik ben bereid om veel meer te betalen voor Telenet
- ik ben bereid om meer te betalen voor Telenet
- ik ben bereid om iets meer te betalen voor Telenet
- ik ben niet bereid om meer te betalen voor Telenet
Dees zit er zeker tussen om te kijken of ze volgend jaar nog eens een (hoge) prijsverhoging door ons strot kunnen duwen :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

fluppie schreef:Ondertussen maakt Telenet alweer zeer goede resultaten.
@r2504,ik geef gewoon mijn mening over Telenet.
Je hoeft je niet te verdedigen... ik tracht objectief te zijn naar iedere provider toe.

Trouwens het artikel stelt het allemaal iets te rooskleurig voor... bizar is dat artikels die spreken over een daling van 3.8% internet klanten plots van het internet verdwijnen (zo is het artikel op Trends niet langer beschikbaar) ? Hier kan je het artikel voorlopig nog vinden in de Google cache.
proximusboyke schreef:en met een beetje geluk verliezen ze nog klanten aan mobistar
Als de prijzen van 25 euro voor 100/6 Mbit correct blijken te zijn dan mag TN z'n borst gaan nat maken denk ik.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster

Beleggers zijn ervan bewust dat Mobistar op de kabel gaat komen,en dat geeft een wat onzekere situatie,daardoor zakt het aandeel Telenet.De Cijfers die Telenet nu bekend maakt,behoren tot het verleden,de lauch van Mobistar(en hoe Telenet daar zal mee omgaan behoort tot de toekomst,maar daar heeft Telenet nog niet over gecomm. dat maakt beleggers ongerust.
OUSooner
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb zo'n enquete al meer dan eens gehad... Dat heeft nog nooit wat positiefs opgebracht :lol:
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Avenger 2.0 schreef:
Ben je bereid om meer te betalen voor Telenet dan voor een andere aanbieder van telefonie of Internet of TV?
- ik ben bereid om veel meer te betalen voor Telenet
- ik ben bereid om meer te betalen voor Telenet
- ik ben bereid om iets meer te betalen voor Telenet
- ik ben niet bereid om meer te betalen voor Telenet
Dees zit er zeker tussen om te kijken of ze volgend jaar nog eens een (hoge) prijsverhoging door ons strot kunnen duwen :lol:
Simpel = "ik ben niet bereid om meer te betalen voor Telenet". Signaal gegeven dat het mag gedaan zijn met hun prijsverhogingen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”