Goztow schreef:Goh je moet de juiste adapter er toch ook op krijgen, het is toch een heel klein beetje denkwerk.
Blijkbaar heb ik dan geluk gehad want ik heb geen adapter nodig gehad.
Goztow schreef:80 euro per extra kraan, do the math.
Kranen kan je vinden vanaf 68 euro... als je er 15 nodig hebt is dan 180 euro dat je kan besparen op jou prijs.
Joe de Mannen schreef:- mijn internetgateway verliest om één of andere reden zijn connectie met Honeywell, daar komt dat een notificationemail van binnen en een minuut later is het alweer opgelost. Meestal gebeurt dit in bursts, dus 3, 4, 5 keer op een paar dagen en dan weer een hele tijd niks. Ik vermoed dat het onderhoud aan de serverkant is, maar blijkbaar verwittigen ze dan ook niet altijd.
Op een jaar tijd heb ik 2 of 3 mails gehad om me te informeren over werkzaamheden... buiten dat ben ik nog nooit m'n connectie verloren. Heb je trouwens de wired gateway (vorige generatie) of de wireless controller (nieuws generatie) ?
Joe de Mannen schreef:- de batterijen in de kranen zijn hier ondertussen allemaal leeg geweest en vervangen, naar mijn gevoel sneller dan verwacht, maar ik heb nog niet nagekeken hoelang ze echt meegaan.
Bijna 1 jaar in gebruik... en de indicator geeft aan dat ze nog helemaal niet leeg zijn.
Joe de Mannen schreef:- ik mis wel een logfile, ik zou bvb graag kunnen nakijken hoe lang op voorhand de automatische adaptie in werking treedt (hoelang op voorhand begint de CV te werken om bvb 'smorgens mijn keuken te verwarmen tegen x uur)
Ik heb een log programma geschreven om iedere 10 minuten alle gegevens naar een database te schrijven... hier kan ik dus op zien wanneer de temperatuur begint te stijgen (en de adaptieve regeling gestart is).
Joe de Mannen schreef:- ik zou ook graag een indicatie hebben, in de app of op het toestel, die aangeeft welke zone er nu warmte aan het vragen is. (dat zou ook in de logfile mogen zitten)
Voor de Tweakers onder ons zou er inderdaad wel wat meer info mogen beschikbaar zijn...