Mobistar vast internet en TV

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Yarisken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 09 dec 2008, 16:28
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer

Enig idee wanneer Mobistar live gaat ?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Yarisken schreef:Enig idee wanneer Mobistar live gaat ?
Nobody knows. Zelfs nog geen prijzen bekend, ik vermoed dat die voor de launch om wat aandacht te krijgen wel bekend gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

Yarisken schreef:Enig idee wanneer Mobistar live gaat ?
dit jaar (tm) :p
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

buthead schreef:Idd en dan nog maar zwijgen over hun prijzen in vgll met fra/nl/lux en ger daar betalen ze 50euro's voor fiber internet...
In Frankrijk betaal je rond de 17-20 euro voor internet+telefonie via glasvezel. Wel afgeleverd op coax (FTTLA) zoals in de meeste landen. Heb zelf net nog een promo afgesloten voor volgende maand waarmee de prijs zakt tot rond de 10 euro per maand. Voor aflevering op glasvezel (FTTH) zit je rond de 30 euro per maand. Bandbreedte is altijd onbegrensd in Frankrijk.
In Engeland betaal ik rond de 25-30 pond per maand, enkel voor internet, ook afgeleverd op coax of koperpaar (FTTLA/FTTC). Maar Engeland is nooit echt goedkoop geweest voor telecom, en prijzen zijn enorm afhankelijk van tijdelijke, misleidende en ontransparante promoties. Bovendien meestal begrensd (capped) op een 30, 50 of 70 Mbps.
Vaste prik is wel dat er in alle landen gegoocheld wordt met installatie- en activatiekosten om de marges van de operator te verhogen.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Dit is belgie nu éénmaal en geloof me de prijzen zullen zeker en vast lang zo blijven ...
denk datr wel al blij mogen zijn met 200mbit verbindingen nu de upload en datalimiet nog wegkrijgen :p
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Afbeelding

Hier ook 100Mbps. Bij de televisie liep er wel nog iets mis. De rechten zijn nog niet toegewezen... of zo. :P Morgen bellen ze.

De decoder maakt verbinding via 2.4Ghz WiFi (had hier gelezen via 5Ghz). Heb ook maar één AP ipv twee zoals bij Proximus (2.4 & 5 Ghz). Ik veronderstel dat ze gewoon dezelfde SSID hebben? Heb het nog niet nader bekeken.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Telenet is deze morgen de kabel op straat in orde komen brengen en nu geraakt hij voorbij het blauwe blinkende LED van upstream maar blinken zowel down als up blauw nadat de @ eventjes groen blinkt. :?
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Klantvriendelijkheid mogen ze wel nog eens leren bij Mobistar.

Vorig jaar heb ik mij aangemeld als tester, met als bericht dat vanaf de testen begonnen in mijn regio, ik gecontacteerd ging worden.
Nooit iets van vernomen.

Ondertussen had ik al vernomen dat de testen begonnen waren, dus heb ik mij op nieuwjaar opnieuw opgegeven.
Hierop kreeg ik het bericht dat ik zou mogen testen, en er binnen de 14 dagen contact opgenomen zou worden met me.
Niets meer van vernomen.

Ruim 3 weken nadien heb ik zelf contact opgenomen met Mobistar, om te vragen hoe het ermee zat.
Als ze geen testers meer willen, mogen ze dit ook gewoon zeggen...
Bericht gekregen dat deze melding doorgegeven zou worden aan de juiste partij binnen Mobistar. Ook hier niets meer van gehoord.

Zonet nog eens geweest gaan kijken op de site van Mobistar: ze aanvaarden geen testers meer.
Is het nu zo moeilijk om te zeggen aan de mensen die zich al opgegeven hadden dat je niet moeten hebben als tester?
Ook al heb je een bericht gekregen dat je aanvaard bent als tester...
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Misschien waren er in je regio al testers genoeg? Zou inderdaad wel niet mogen dat ze zo rond de pot draaien.

Geen telefoontje gehad vandaag. Nog geen tv dus, melding à la: gecodeerde zender, wacht 15 minuten of neem contact op met klantendienst.
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Tussen 13-17h komen ze de installatie ook doen, Benieuwd hoe het zal worden!
Speedtest, tracetests enz volgen snel:

Als iemand graag heeft dat ik is ping(trace) naar bepaald IP/domein laat het even weten!

( naar het schijnt zou het internet bij mobi nog eens 2 extra nodes passeren ( deze 2 zijn van mobistar zelf ), hoorde ik vertellen van een andere tester
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

UPDATE:

Mobistar: is net langs geweest en ben zeer tevreden:

Hun digibox werkt via wifi + zuiverder beeld :D
Het internet haalt moeiteloos 100/6mbps ( één nadeel nog of is dit omdat het pas 1h geleden geinstalleerd is? => de latency is een pak hoger dan bij telenet naar onze teamspeak3 server in NL
Telenet 14ms
Mobistar 47ms

Afbeelding

Is even opvolgen dit :)
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
f1r3man1000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 jan 2013, 23:30

vandaag bel mobistar voor afspraak 16...... en legt gewoon af dan :evil: :evil:
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Ze zoeken geen testers meer, ben vandaag gebeld geworden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Yarisken schreef:Enig idee wanneer Mobistar live gaat ?
Goede vraag,waarom zou de lancering trouwens zoveel vertraging hebben opgelopen?
Het laatste wat ik er hier over gelezen heb,zou het na de zomer zijn.
Silencer,ik vind het heel spijtig voor U,en voor Ons hier op UB.
f1r3man1000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 jan 2013, 23:30

silencer schreef:Ze zoeken geen testers meer, ben vandaag gebeld geworden.

m
f1r3man1000
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 30 jan 2013, 23:30

f1r3man1000 schreef:
silencer schreef:Ze zoeken geen testers meer, ben vandaag gebeld geworden.

maar ben een tester lijn was niet zo goed ,dan kwam telenet lang om de tijn temaken en nu moet ik new afspraken heben van mobistart daar mee dus =(
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

12h-maraton speedtests kunnen beginnen :D
Met programma'tje die elke 10m multithread speedtest doet van servers in NL
Voorlopig 98/5.9mpbs als gem.

Foto's van installatie volgen morgen!

Update:
mobistar.tests.xlsx
( Excel bestand resultaten down/up/ping/jitter/ packetloss )
(11.04 KiB) 39 keer gedownload
Excel bestand resultaten down/up/ping/jitter/ packetloss )
Zie bijlage
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

gisteren geïnstalleerd. :banana:

installateur vond ik maar minder. Jong gastje (onderaannemer), die op al mijn vragen 'ik weet niet' antwoordde. Legde wel de digicorder van naaldje tot draadje uit, waar ik minder behoefte aan had. Stelde voor om direct telenet af te koppelen, waarop ik zei: 'leg maar een splitter tussen hoor'. Eerst kijken of het goed werkt. geen splitter aan de tv (om telenet & mobi* simultaan te gebruiken) laten zetten.

- als ik zei dat ik mijn voipmodem in bridge zette, zei hij direct: maar wij bieden geen telefonie aan :-D
Hij zei dat ik er precies meer van kende als hemzelf....
- ik vroeg of je de wifi kon uitzetten op die HGW box, en hij zei.....'ik weet het niet'....mijn 75-jarige oude vader, zei gewoon op dat knopje bovenaan drukken. :oops:

HGW hangt scheef (nochtans houten onderplaat). Een accu schroevendraaier had hij niet. :eek: (of waterpas)

heb rond 17.30 u. speedtest gedaan: 95/6 (ook s'morgens). Heb indruk dat ik hogere download heb als bij telenet whoppa :-o

eerste indruk: scherper beeld, en meer contrast en warmere kleuren. box loopt wel iets minder vlot als die van telenet. Zeker als je zapt, dan moet je 2 sec. wachten tot beeld en geluid synchroon gaan lopen.
menu's zijn wel kleiner (minder duidelijk leesbaar). Heb wel maar een 8 jaar oude 32" (100 Hertz 'HD-Ready') tv en zit op 2.5 meter of zo...Soit, een 50" samsung UHD (1400 hertz) wordt dit week-end aan de muur geplakt. :beerchug: Ga ik beter kunnen oordelen.

weinig radiozenders: Ik mis radio 2 West-Vlaanderen (voor middagnieuws). Nu enkel radio 2 Vlaams Brabant. (zal bij de launch wel komen)

op de box staat 1.9.5 software dacht ik.

spijtig dat er geen nummer/zenderaanduiding is op de box (maar niet onoverkomelijk)

op 8/2 is mijn factuur van telenet. Dan zeg ik waarschijnlijk op. positief verrast. Is niet echt meer in 'beta-fase', voor mij 80% marktrijp.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

tegen eind maart gaat orange (mobistar) zijn tv internet lanceren.


bron : hln
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Vandaag in De Tijd een art.over Mobistar TV.
De naam Mobistar zal verdwijnen,en word Orange(de naam v/d grootste aandeelhouder). Juist gehoord op de radio.
Tot nu toe(!!!) zou de tv launch van Mobistar geplant zijn voor het 2e kwartaal,ik veronderstel daarmee hun triple play aanbod.
Men spreekt duidelijk over een licht versie,zeker wat tv betreft,en met een beperkt aantal zenders!!
Maar De Tijd vraagt zich ook af hoever ze onder de prijs van Telenet gaan duiken.
Men vernoemd duidelijk Scarlet,als het voorbeeld (maar dan bij Proximus).
Het mag duidelijk zijn dat de produkten die de testers nu hebben zeker niet dezelfde zullen zijn met wat Mobistar zal voorstellen in hun Triple Play aanbod.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Op een FHD tv zijn sommige menu onderdelen overbodig groot, zouden beter deze verkleinen zodat er meer data op het scherm kan maar op zich stoort dit niet zo. Het geluid en beeld daarentegen dat niet synchroon loopt bij de eerste 2sec na kanaalsverandering en soms willekeurig na lange tijd naar hetzelfde kanaal te kijken is wel zeer irritant. Dat en nog een andere hoop staan momenteel op mijn lijstje voor de feedback.

Wat ik soms heb op dezelfde tv met een telenet CI+ kaart is blokjes (door kabel of tv zelf?) maar met de mobi decoder nog geen enkele keer blokjes gehad.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Digitale tv en internet

Mobistar zal nog dit kwartaal, dus voor eind maart, zijn aanbod van vast internet en digitale televisie lanceren. Dat meldt het bedrijf bij de publicatie van zijn jaarresultaten. Het had heel wat voeten in de aarde, maar de openstelling van de kabel lijkt nu eindelijk resultaat op te gaan leveren.

De Belgische telecomregulatoren beslisten ruim vijf jaar geleden al dat de kabeloperatoren hun netwerk moeten openstellen zodat alternatieve spelers via de kabelinfrastructuur actief kunnen worden op de markt van breedbandinternet en televisie. Enkele rechtszaken en veel discussie over de prijzen later, zal Mobistar nu als eerste van die mogelijkheid gebruikmaken. Er liepen al een tijdje testen bij sommige klanten.

De kabel is erg belangrijk voor Mobistar, dat als zuiver mobiele operator de laatste jaren leed onder de concurrentie van spelers die pakketten met mobiel, vast internet en digitale televisie aan de man kunnen brengen. Mobistar probeerde enkele jaren terug wel met een tv-aanbod via de satelliet, maar dat draaide uit op een flop. Ondertussen staat Telenet op het punt om BASE over te nemen, waardoor Mobistar de belangrijke samenwerking met Telenet voor mobiel zal verliezen.
Volledig artikel vanop hln: http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... ange.dhtml

Ik ben alvast benieuwd!
Gebruikersavatar
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1690
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 68 keer

Gisteren zij de installateur hier dat de prijzen 10-15euro lager zouden gaan zijn, ook zij hij dat vaste telefonie zou verdwijnen ( betekent ook weer eens minder kosten ) dus het zou gaan voor duo of triple play

Duo: internet+TV
Triple: internet+TV+ Mobiele abbo's

Het enige punt dat ik kan opmerken ( beetje te kritisch mss ) de latency ligt momenteel nog hoger => zijn ze volop aan het werken bij mobistar

Gisteren naar NL
Via telenet 14ms en via mobistar 47ms

Vandaag
telenet 14ms en mobistar 17ms zeer mooie verbetering nu de installatie één dag er staat van hun + hun speedtest liggen dicht bij het beloofde :)
Dit word een grootte concurrent!
---------

Wie heeft er 200mbit van mobistar? en zo ja iemand idee hoe je het krijgt? :P wil eens het verschil zien :)
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

@fluppie:
De Tijd, 04/02
"Het is uitkijken of Mobistar-topman Jean-Marc Harion vandaag al de marketing op gang trekt voor zijn tv-product. De lancering is gepland in het begin van het tweede kwartaal."

Ik blader de tijd hier open, zoek op term mobistar. Niets te vinden...
gevonden.
http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/V ... 1454582728
enkel abonnees: :cry:
http://www.tijd.be/nieuwsbrieven/mornin ... t=mobistar
Laatst gewijzigd door satsurfer 04 feb 2016, 11:53, in totaal 4 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

buthead schreef:Duo: internet+TV
Triple: internet+TV+ Mobiele abbo's
Mmm... mobiel heb ik via het werk, en van TN Digitale TV ben ik best tevreden (heb de indruk dat dit bij Mobistar ook nog niet matuur is)... dus in eerste instantie heb ik eigenlijk enkel interesse in hun internet aanbod (als er dat dus zal komen ?).
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Mobistar zal zijn digitale TV en vast internetaanbod in Q1 2016 lanceren #MobistarTV



Mobistar annoncera le lancement de ses packs TV Internet Téléphone via le cable le 15/02.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Op minder dan 1 jaar MobistarTV lanceren om het dan tegen december om te dopen naar Orange TV? :|

Enfin, goed nieuws dat ze zo snel lanceren. Benieuwd wat de uiteindelijke prijs gaat zijn.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

vandaar dat testers niet meer nodig zijn... :-D waarom gratis geven, als je iemand kan laten betalen. :-D

wat dan met die groothandelstarieven van BIPT die maar vanaf 1 mei 2016 geldig waren? snap er niets meer van.

Dan heb ik voor 1 keer geluk in mijn leven gehad. Gisteren geïnstalleerd. :-D
Netserv
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 feb 2016, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Zeer bizar gesprek gisteren met een telefoniste van Mobistar. Ik werd dus gebeld omdat ik mij als tester had opgegeven. Alles verliep goed, de voorwaarden werden uitgelegd en het adres en e-mailadres werd gecontroleerd. Alles zou doorgegeven worden aan de installateur. Vervolgens zei ze of ze mij kunnen bellen voor feedback op het nummer ... en toen was er ineens een stilte op de lijn. Tot ze plots verbaasd zei dat ze uit het systeem werd gegooid en de aanvraag niet kan verder zetten. Ze verontschuldigde zich en zei dat ze mij heel spoedig zullen terugbellen en dat ik het zeker zal krijgen.

Nu hoop ik dat ze zich aan hun belofte houden en inderdaad spoedig zullen terugbellen, aangezien ik hier al lees dat ze bij sommige mensen niet meer bellen omdat ze voldoende testers hebben. Ik ben benieuwd. Anders laten ze alleszins geen goede indruk achter bij mij.

Wel bizar dat ze niet gewoon opnieuw kunnen beginnen in het systeem i.p.v. opnieuw te moeten bellen. Iemand anders ook nog soortgelijke problemen gehad?
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 42 keer

Netserv schreef:Vervolgens zei ze of ze mij kunnen bellen voor feedback op het nummer ... en toen was er ineens een stilte op de lijn.
Heb je toevallig (al dan niet in een ver verleden) een dispuut gehad of nog lopende? Ik ken nog zo'n gelijkaardig verhaal, iemand die zelf opgebeld werd door marketing, die het volledige sales proces doorlopen had en dan plots geweigerd werd wegens een (nochtans afgehandeld dixit mijn kennis) dispuut van vele jaren geleden.
Netserv
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 feb 2016, 12:10
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

bitbite schreef:
Netserv schreef:Vervolgens zei ze of ze mij kunnen bellen voor feedback op het nummer ... en toen was er ineens een stilte op de lijn.
Heb je toevallig (al dan niet in een ver verleden) een dispuut gehad of nog lopende? Ik ken nog zo'n gelijkaardig verhaal, iemand die zelf opgebeld werd door marketing, die het volledige sales proces doorlopen had en dan plots geweigerd werd wegens een (nochtans afgehandeld dixit mijn kennis) dispuut van vele jaren geleden.
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit een dispuut heb gehad met Mobistar. Ik was jarenlang een goede klant bij hen, dat ik zelfs gratis belwaarde had gekregen als cadeau voor trouwe klanten. Maar een jaar of twee geleden ben ik overgestapt naar Proximus, omdat ik nogal veel problemen had op het netwerk van Mobistar (sms'en kwamen soms veel later of niet toe). Nu heeft deze test voor kabel internet en tv mij overgehaald om weer terug te gaan naar Mobistar en ik moet zeggen dat ze hun mobiel netwerk inderdaad wel veel verbeterd hebben. Wel is het nummer dat ik nu heb laten overdragen niet meer mijn originele nummer van vele jaren terug bij Mobistar, maar een Proximus nummer.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

satsurfer schreef:@fluppie:
De Tijd, 04/02
"Het is uitkijken of Mobistar-topman Jean-Marc Harion vandaag al de marketing op gang trekt voor zijn tv-product. De lancering is gepland in het begin van het tweede kwartaal."

Ik blader de tijd hier open, zoek op term mobistar. Niets te vinden...
gevonden.
http://www.tijd.be/ondernemen/telecom/V ... 1454582728
enkel abonnees: :cry:
http://www.tijd.be/nieuwsbrieven/mornin ... t=mobistar
Ik krijg zo een mail s'morgens v/d Tijd,met wat nieuws in(gratis) daarin was het nieuws van Mobistar duidelijk te lezen.Ik kan maar een viertal berichten p/m openen,ik heb geen abo.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Pakt Mobistar uit met televisie_ _ De Tijd.pdf
(125.91 KiB) 124 keer gedownload
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Mobistar komt voor eind maart met digitale televisie
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160204_02108877
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Hoe gaat dat dan als tester? Moeten de testers dan ook beginnen te betalen bij de officiële lancering of blijven die gratis 6 maanden tellen?
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

jaco3700 schreef:Hoe gaat dat dan als tester? Moeten de testers dan ook beginnen te betalen bij de officiële lancering of blijven die gratis 6 maanden tellen?
Vraag het eens aan hen he? :-)
Als je tester bent heb je een contactnummer.
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Je hebt gelijk. Straks eens bellen. ;-))
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ik zie het al gebeuren dat telenet base zal gebruiken als een soort scarlet van proximus.
Dit om mobistar een loer te draaien.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jozs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 20 jan 2015, 21:10
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb ook iets vreemd meegemaakt. Vorige week maandag 25/1 (net voor het afsluiten van de testperiode) een email ontvangen dat ze mij binnen de 2 weken zullen contacteren om tester te worden. Zowel vorige week als deze week anoniem telefoon gehad en na het opnemen is er even stilte en dan leggen ze gewoon in. Ik kan alleen maar vermoeden dat dit Mobistar is daar ik hiervoor nooit anoniem werd gebeld en omdat ik hier op het forum lees dat er nog mensen dit voorhebben.
Laatst gewijzigd door Jozs 04 feb 2016, 22:10, in totaal 1 gewijzigd.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ze bellen altijd anoniem! Geen spoken zien hé.
Gesloten

Terug naar “Orange (Mobistar)”