Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Block schreef:Proficiat Dafke! Geniet nog even van het uitslapen :lol:
We hebben hier al een dochter rondlopen van 19 maand dus ik ken het onderhande wel :)
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Oké... Ik dacht dat het een grap was, maar ik zie het nu ook :roll:

EDIT: was bedoeld op post Krisken

PS. Koop je voor dat geld niet beter een OnePlus 2 met meer opslaggeheugen en grotere accu, Wireless AC,...

PS2. Precies geen P9... http://bgr.co/GvZHwPq
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

cloink schreef:
r2504 schreef:Normaal krijgt de originele persoon die bonus... ik vermoed dat cloink ondertussen al 10 pond heeft :lol:
mgo72 schreef:Heb uw code gebruikt. Heb wel heen 5 pond gekregen.
Hela hela, ik ben anders nen eerlijke persoon zenne... ;-) Ge krijgt die £5 na uw eerste top-up, als ik me niet vergis.
vandaag mailtje van revolut gehad:
Unfortunately in order to provide the inter-bank spot exchange rate, and no fees to our customers, since 24th December, we no longer provide financial rewards for referrals.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

BertG3 schreef:Oké... Ik dacht dat het een grap was, maar ik zie het nu ook :roll:

EDIT: was bedoeld op post Krisken

PS. Koop je voor dat geld niet beter een OnePlus 2 met meer opslaggeheugen en grotere accu, Wireless AC,...

PS2. Precies geen P9... http://bgr.co/GvZHwPq
Goh kon er idd nog andere kopen voor die prijs, maar k had een CB bon die ging vervallen dusjah :) k Had P7, content van, dan is P8 makkelijkste keus hé :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

seagull schreef:Ik gebruik Google Now Launcher op mijn Note 3. Zo hou je een originele ROM maar heb je toch de stock Android touch & feel. :-)
Afbeelding
Bedankt, op mijn note 3 geïnstalleerd en werkt super.



Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik ben enkele weken geleden ook overgestapt op die launcher (stond er nogal weigerachtig over) na het testen van vele andere launchers. Werkt eigenlijk het beste.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

8)
Jaren geen horloge meer gedragen maar toen ik deze zag = direct verkocht.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Splitter schreef:vandaag mailtje van revolut gehad:
Unfortunately in order to provide the inter-bank spot exchange rate, and no fees to our customers, since 24th December, we no longer provide financial rewards for referrals.
Motherf... Sorry, wist ik dus niet. :(
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Joepie!
Screenshot 2016-01-06 08.44.48.png
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

cloink schreef:Niet echt speelgoed, maar mijn (gratis) Revolut prepaid kredietkaart is toegekomen: geld opnemen in allerhande currencies in het buitenland zónder extra fees en tegen een prima rate! Bijna "too good to be true", maar perfect voor op reis dus! :-) Prima app ook.

PS: nieuwe intekenaars krijgen £5 cadeau bij het ingeven van een referentie-code. De mijne is "chris16", mocht ge het nodig hebben... :angel:
(niet meer geldig :( )
'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

VOiD schreef:'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.
Klopt, credit cards accepteren ze niet (enkel "debet cards", maar da's in België nogal zeldzaam), aangezien dat te duur is. Ik doe het met een SEPA overschrijving. Niet ideaal, maar om te reizen (= redelijk geplande uitgaven) volstaat het.
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Business Fibernet op de zaak gezet.. Enkel nog net geen 25€ per maand betalen voor Digitale TV privé.
Da's een besparing van 550€ bijna per jaar privé.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

krisken schreef:Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april :(
Was bijkbaar dus alleen maar een heel groot gerucht dat niet waar bleek te zijn. Stond nochtans op vele sites. Dan maar in april.
De mate 8 is wel gelanceerd, ook een zeer mooi toestel en zeer slank voor een 6" telefoon. Minder breed dan een iPhone 6s plus die "maar" een 5.5" scherm heeft.

Denk dat we een mooi smartphone jaar gaan krijgen.
Als geruchten kloppen zou de Samsung Galaxy S7 waterdicht zijn en terug een microSD kaart slot hebben, ben benieuwd.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Abusimbal schreef:
krisken schreef:Is t vandaag dat ze de P9 voorstellen? Lap, ik dacht pas in april :(
Was bijkbaar dus alleen maar een heel groot gerucht dat niet waar bleek te zijn. Stond nochtans op vele sites. Dan maar in april.
De mate 8 is wel gelanceerd, ook een zeer mooi toestel en zeer slank voor een 6" telefoon. Minder breed dan een iPhone 6s plus die "maar" een 5.5" scherm heeft.

Denk dat we een mooi smartphone jaar gaan krijgen.
Als geruchten kloppen zou de Samsung Galaxy S7 waterdicht zijn en terug een microSD kaart slot hebben, ben benieuwd.
Het (high-end) smartphonejaar zal sowieso een pak beter zijn nu dat het debacle van de Qualcom snapdragon 810 achter ons is (warmte en verbruik). De 820 ziet er belovend uit op 14nm finfet met een eigen design. Hopelijk goed genoeg dat de rest Samsung en Apple kan bijbenen op vlak van SoC.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

cloink schreef:
VOiD schreef:'kheb er ook eentje aangevraagd en je code ingegeven maar hoe laad je dat ding op ? SEPA overschrijving zal wel lukken maar via een andere kaart lukt het mij niet. Credit cards accepteren ze niet en Maestro kaarten blijkbaar ook niet.
Klopt, credit cards accepteren ze niet (enkel "debet cards", maar da's in België nogal zeldzaam), aangezien dat te duur is. Ik doe het met een SEPA overschrijving. Niet ideaal, maar om te reizen (= redelijk geplande uitgaven) volstaat het.
Is er iemand die eens zou kunnen proberen met een prepaid credit card ? (Opladen hoeft niet, gewoon in de app checken of zo'n kaart geaccepteerd wordt)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

VOiD schreef:Is er iemand die eens zou kunnen proberen met een prepaid credit card ? (Opladen hoeft niet, gewoon in de app checken of zo'n kaart geaccepteerd wordt)
jep, accepteert die als mastercard - net 10 eur van men bpost prepaid naar mijn revolut overgezet :)
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Thx ! :beerchug:
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Mogen in huis:
Raspberry Pi 2B Starter Kit compleet met 16GB SD.

Kodi erop, VPN instellen en gaan :-D
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

Heb ook 3 wifi access punten in huis, een hp laser, mac's, ipad & iphone, win10 PC's en ik kan op alle devices printen zowel wired als over wifi.
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Om een beetje aso te zijn op de bureau, Jabra Move BT koptelefoon, €62 bij Amazon.de.
Donderdagavond besteld om 20u30, zaterdagochtend 10u30 geleverd.

Met kabel vind'k nogal ambetant op werk, vooral met al de brol op de bureau, tweede pc naast mij etc.

Hier thuis even aan't proberen, best tevreden van het geluid gezien de prijs "maar". Bass is niet zo zwaar als bij mijn beats (jaja, de meningen zijn daarover nogal uiteenlopend :) ) maar best in orde.
Zit goed op het hoofd, ook voor een brildrager.
Online lees je klachten over volume op BT, ik denk dat die gasten echt een gehoorsprobleem hebben want ik kan dat niet ophouden als die op het luidst
staat...

De echte test zal pas op't werk zijn, heb een collega die de neiging heeft te roepen als die aan't bellen is. Een koptelefoon met active noise cancelling vind'k een beetje van't goede teveel :) Een vod heb ik echter wel al overwogen.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Opgroeien dat is voor later...
ImageUploadedByTapatalk1452377275.246524.jpg
De rest is zo goed als niet verkrijgbaar (x-wing, falcon...) die zouden vanaf 20/1 terug in stock moeten zijn...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Ik zou graag die Jabra Move met BT ook bestellen, heb de deal gemist wanneer hem €49,99 stond dus maar op camelcamelcamel gezwierd om mij te informeren als het weer zo laag staat aangezien ik het niet dringend nodig heb. Zou dat bruikbaar zijn in de fitness? aka neerliggen en armpjes zwieren zonder dat het al te veel verschuift of eens voorover buigen terwijl je rechtstaat

Vroeger had ik een Star Wars AT-AT lego set, was em na een tijdje beu en omgevormd naar een mobiel landingsplatform op poten en een custom 'space straaljager'. Ik moest vooral telkens kwijlen als ik de Millennium Falcon zag liggen in Droomland maar hij was vrij prijzig en nooit van gekomen, misschien ooit..!! Soms mis ik dat eens maar dan probeer ik te denken aan de dingen dat ik nóg liever heb. :lol: Lego is absoluut geen kinderspeeltje meer, zelfs sommige architecten gebruiken dat om een bouwmodel voor te stellen.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

thamar schreef:De echte test zal pas op't werk zijn, heb een collega die de neiging heeft te roepen als die aan't bellen is. Een koptelefoon met active noise cancelling vind'k een beetje van't goede teveel :) Een vod heb ik echter wel al overwogen.
Voor roepende collega's werkt er bij mij maar één ding: in-ear hoofdtelefoons. Ik gebruik de oortjes die bij mijn Samsung smartphone zaten. Niks speciaal dus, maar die dempen echt heel goed. Ik zit ook met een roeper op de bureau, maar eens ik mijn oortjes insteek hoor ik niks meer van de omgeving. :D
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Al hopen in-ears geprobeerd, maar na een uur krijg ik telkens last van mijn oren. Die beginnen verschrikkelijk te jeuken :s
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Zelfde. In Ears zijn de duivel der headphones, lekkere oorsmeer dat in de plugs zitten en oorsmeer dat je nog dieper in u oren duwt. Geef mij maar over-ear in het algemeen maar om te sporten is het best dat je nog wat van buitenaf hoort voor de veiligheid dus on-ear zou al voldoende moeten zijn.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Weet niet of het bruikbaar is om te fitnessen, bij mij spannen ze alleszins goed rond mijn hoofd dus ik zou vermoeden van wel...
Mss een vriend google gebruiken? Zal wel iemand zijn die dat al geprobeerd heeft :)


Man wat een miserie geweest deze morgen om dat te connecteren met Windows 7.
Nam altijd bluetooth headset als audio profiel, kwaliteit trok op niks. Dan toch kunnen forceren naar bluetooth headphone, vele beter :)
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

Jep al eerdere opgezocht en er zijn er altijd wel die zeggen dat het wel goed lukt ermee en anderen waar het dan weer niet gaat, daarmee dat ik nog eens voor zekerheid vroeg om ermee eens die 'posities' aan te nemen en te zien of ze wegschuiven. In ieder geval, ik zie dat ze vanavond om 18u30 op amazon aan een verminderde prijs gaan staan, ben benieuwd of het dezelfde gaat zijn als die dat ik gemist heb.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Ja lap, sebiet teveel betaald. 8)
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Ik gebruik dees om te sporten:

http://www.hoofdtelefoonstore.be/produc ... didas.html

zitten goed, super geluid, echter wel met kabel maar die steek ik weg onder de t shirt / kleding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik begrijp die In-Ear spullen nooit echt goed... ronde dopjes... terwijl ik niemand ken die een rond oor heeft :?
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Ik moet zeggen dat in-ears bij mij toch heel goed werken, geen last van jeuk en van wat oorsmeer ben ik niet vies. Ik heb wel regelmatig gewone oordoppen in, misschien daarmee dat ik in-ears al wat beter verdraag.

Die dopjes zijn trouwens wel rond, maar ze zetten zich wel naar de vorm van je oor en er zijn verschillen in maat en flexibiliteit, je moet natuurlijk wel de juiste maat gebruiken. Ik begrijp wel dat in-ears niet voor iedereen zijn, maar het is nu niet alsof ze onbruikbaar zijn voor iedereen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Had vroeger ook last van in ear dopjes, totdat ik er eens van Sennheiser kocht,
deze zitten wel perfect en geven ook geen pijn, daarmee kan ik met gemak een heel lange film mee kijken.
Gebruikersavatar
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Berichten: 565
Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
Locatie: Liedekerke
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 71 keer

En het is definitief, zou donderdag toekomen. :-(
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding + Afbeelding + Afbeelding
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Ben u maar gevolgd :-)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Kan vroeger zijn, mijne zijn verstuurd vanuit Antwerpen :D
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

42mm Apple Watch Sport, Space Grey

Afbeelding

:-D 2dehands wel, had er geen €470 voor over.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Het is al enkele weken geleden, maar ben hier al even niet meer geweest :)
12331908_874888925951457_822528925_n.jpg
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Nerd-boner
2016-01-12 10.52.11-2.jpg
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
FORZA M
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 feb 2006, 21:36
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer

Het scherm van m'n Lumia 1520 heeft de geest gegeven, dus nu na jaren Maemo (Nokia N900), Meego (Nokia N9) en WP (Lumia 900, 820, 1020 en 1520) nu als tijdelijk toestel toch eens een Android gekocht, en wel een tweedehands Huawei Mate7:

Afbeelding

Alhoewel ik me aan sommige dingen toch echt erger is het langs de andere kant toch wel eens leuk om de meest recente versie van alle apps te hebben, ondersteuning voor online banking,.... In combinatie met de Z-Launcher blijft alles nog redelijk clean ook.

In ieder geval geen verloren kost, want hij zal in combinatie met de net aangekochte Gopro Hero4 Silver gebruikt worden icm. Harry's Laptimer in ons andere nieuwe speeltje:

Afbeelding

De gopro kan dan ook dienst doen als ik ga skiën en boarden, en daar last minute toch ook nog maar een bestelling voor gedaan:

Afbeelding
Niet goedkoop, en ik hoop dat ik hem nooit ga moeten gebruiken, maar uiteindelijk niet zoveel duurder dan een andere goede rugzak met deftige rugbescherming, en je moest het ooit maar nodig hebben hé...
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Eindelijk is mijn 32 GB micro sd aangekomen, +-3 weken te laat :(
Momenteel h2testw aan het draaien ... maar snelheid is zeker niet ok 5 MB/s lijkt het maximum te zijn :(

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”