mails

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
under Control
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jun 2003, 00:55
Locatie: Averbode

hallo,ik gebruik al een tijdje Incredimail voor de mails. Nu gaat dat zeer goed,tot vandaag ,en eerlijk gezegd over een paar maanden had ik dat ook voor;opsturen gaat zeer goed ,maar downlaoden van mails,daar is een en ander nie pluis.Die begint direct de post binnen te halen maar na een paar seconden stopt dat!En blijft zo de hele avond staan in die houding! Kan ik dat ergens forceren ofzo? Ga ik naar webmail,geen probleem,naar O.E. ook alles ok. Tis enkel in Incredimail en tis dus gestart met de downloading maar hapert ergens en valt stil!?? Dringend aub?! :eek:
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
Gebruikersavatar
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 aug 2004, 15:30
Locatie: Hasselt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hm, ik weet niet of je het weet hè: maar incredimail stinkt naar spyware... :idea:

Dat zegt voor mij al genoeg.

Waarom niet gewoon Outlook Express gebruiken?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

[zaagmode]
Doe je ontvangers een gunst, en laat die Incredimail voor wat het is :!:

Persoonlijk vind ik niets hatelijker dan van die schreeuwlelijke mails vol met smileys en kleuren die het netvlies onherstelbare schade toebrengen...
En dan hangen de meeste daar nog een PDF met wat fotookes aan. Natuurlijk moet die PDF dan ook nog eens een volledige MP3 bevatten :?
Goh ja, wat is 7MB nu in deze tijden?

Mijmerend denk ik soms terug aan de analoge modem-dagen waar een text-mail met enkele foto's in attachment (of gelinkt) mij toch een pak minder frustratie bezorgde, ook al duurde het dan veel langer om dat mailtje binnen te halen.
[/zaagmode]

Kijk zeker eens op http://www.incredimail.com/english/help ... ceive.html
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Inderdaad Incredimail is brol. Ik gebruik nu sinds ik Office 2003 heb Outlook 2003 en daarvoor OutLook Express 6 die in XP gebakken zit. Ik doe zelfs de moeite niet om zo'n brol te proberen.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Marshy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 18 jan 2005, 07:44
Locatie: Antwerpen

Een ander goed alternatief is Thunderbird (van de makers van Firefox). Er is ook een versie voor op een USB-stick, zodat je je e-mail client overal naar toe kan nemen. Thunderbird is volledig gratis.

Info: http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
Gebruikersavatar
under Control
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jun 2003, 00:55
Locatie: Averbode

hallo,jullie weten zeker niet, hét grootste voordeel van deze mailclient??? Da is die prachtige achtergronden die ge kunt opzetten ,géén smileys,daar ben ik ook nie voor ,maar de mooie achtergronden ,al of niet sexy én vooral de text die ge erop zet!! Die zet ge één keer via letter creator(één keer doen per achtergrond),op zijn plaats , en dan zal de text nooit over uw foto schuiven maar elke mail opnieuw mooi naast uwe (achtergrond)foto staan en nooit erover!!! Dat kunt ge niet met O.E!!! Never!
Dieje weigert gewoon text ernaast te zetten ,ja ,wel tijdens typen ,maar bij de ontvanger ist rommel dan. Ge hebt waarschijnlijk nog geen enkele mail van incredimail gezien denk,dan wilt ge geen ander meer;en spyware? Als ge da geregistreerd hebt ,dan is de reclame weg ,ook bij de ontvanger,(al of niet met een patch te doen haha)!
Geen enkel spyware program zal de IM als spyware dedecteren!
Neenee,beter is er niet! Wat is er eigenlijk ook mooi aan een wit blad met text??? Zeker nog van de tijd van de typmachines?Ge weet wat ze zeggen he,ne foto zegt meer dan duizend zinnen! :-D
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Persoonlijk (en ik denk ook de meeste mensen) krijg ik liever een kleine korte tekst van zwarte letters op een witte achtergrond dat op 1 seconde binnen is, dan een tekst op een foto waar je 1 minuut op moet wachten. Maar ieder zijn idee zeker?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
under Control
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jun 2003, 00:55
Locatie: Averbode

daar kan ik ie bij ,da ge daar zolang moet op wachten ,da duurd just 0.5 seconden om die op uw scherm te krijgen. :???:
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Ik had vroeger smiley central, kon je ook smileys en achtergronden mee in je email zetten. Maar sinds ik wat verstand had van pc's deed ik het direct weg, want het zat ook boordevol spyware zoals bij incredimail.
Gebruikersavatar
Mr.V
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 aug 2004, 15:30
Locatie: Hasselt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

under Control schreef:daar kan ik ie bij ,da ge daar zolang moet op wachten ,da duurd just 0.5 seconden om die op uw scherm te krijgen. :???:

Hm, in je eerste post zei je thans dit:
,maar downlaoden van mails,daar is een en ander nie pluis.Die begint direct de post binnen te halen maar na een paar seconden stopt dat!En blijft zo de hele avond staan in die houding!

:wink:
Gebruikersavatar
under Control
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jun 2003, 00:55
Locatie: Averbode

ja ,ik had probleem om post binnen te 'trekken',maar zoals vorige keer lag dat aan skynet!! Als de max bereikt is ,en er over gaat(!!) zijn er prullen!!
Nu ist ok;heb er een deel gewist via webmail en volià ,full speed inkomende post!
Even zeggen dat ook ik nie wil weten van smileys ,maar op zich houd dat geen ontvangen van post tegen en in heel mijn adresboek staat er geen één met smalband in dus ,voor niemand is er hinder ,geen spyware ,niks!
Ik zou ook nie weten hoe sommige aan die spyware toestand komen?
Allee,tot genoegen :P
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
mm2
Pro Member
Pro Member
Berichten: 319
Lid geworden op: 04 jan 2004, 12:38

SeNsEi Ze0n schreef:Persoonlijk (en ik denk ook de meeste mensen) krijg ik liever een kleine korte tekst van zwarte letters op een witte achtergrond dat op 1 seconde binnen is, dan een tekst op een foto waar je 1 minuut op moet wachten. Maar ieder zijn idee zeker?


Sluit ik mij volledig bij aan... standaard staat hier ingesteld dat mail in plain text gelezen wordt en dus niet in HTML en draait er een message rule dat alle mails van meer dan 50 KB op de server laat. Eénmaal per week eens op de webmail connecteren en een paar tientallen megs aan nutteloze filmpjes en powerpoints eruit gooien :-D
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

Ik ben altijd al zeer content geweest van Pegasus Mail. (gratis bovendien)
Maar zover ik weet zit daar wel geen smiley rommel enzo in.

greetz.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”