Nochtans werkte alles nog gisteravond voor het slapen gaan. Heb niets veranderd aan de instellingen.Beste klant,
Je verbinding met het internet is geblokkeerd als gevolg van een hoog aantal authenticatie pogingen van je modem. Dit is waarschijnlijk te wijten aan een verkeerd ingestelde gebruikersnaam en/of wachtwoord in je modem of router.
Gelieve de instellingen van je modem of router te controleren. Ga zeker na of je de correcte gebruikersnaam en/of wachtwoord-combinatie gebruikt, zoals vermeld op de bevestigingsbrief die je ontving na de aanvraag van je Scarlet-abonnement.
Je kan momenteel geen verbinding maken met het internet. Onze website en mijn.scarlet.be zijn wel bereikbaar.
Voor vragen en/of hulp, contacteer ons telefonisch op het nummer 02 275 27 27 (van maandag tot en met zaterdag van 9:00 u. tot 21:00 u.).
Met vriendelijke groeten,
Scarlet Klantendienst
Nu moet ik wachten tot 9u alvorens de klantendienst open is. Nog iemand met zelfde probleem?
Ter info: Modem ingesteld als Bridge, Linksys router maakt de verbindingen. IK heb de huidige opstelling al een jaar.