Wd Tv live

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
wolverine1973
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 05 jul 2012, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb mij dit weekend eens verwend met een WD TV Live ik kan mijn movies etc uitlezen van mijn nas maar de film info komt er niet door.
Iemand ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Wat bedoel je met film info?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
wolverine1973
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 05 jul 2012, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

als je film in de lijst bekijkt kan men de imdb info halen van het internet maar deze komen niet te voorschijn
Afbeelding
mrn82
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 maa 2013, 20:31
Bedankt: 2 keer

Voor zover ik weet is het online opzoeken van IMDB filminformatie geen functionaliteit op de WD TV Live. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien als bezitter van 2 van deze kastjes. Helaas zijn er erg veel verschillende (generatie) WD TVs in omloop en verschillen ze allemaal een klein beetje van elkaar. Het is ook lastig te ontdekken welke generatie WD TV Live je hebt. Dat moet worden opgezocht aan de hand van een serienummer. Zo heb ik zelf een keer een WD TV gekocht in de veronderstelling dat er ook netflix mee gekeken kon worden, maar dat bleek helaas net weer een ander type nummer te zijn die niet meer werd verkocht.

Meer info op Wikipedia:
https://en.wikipedia.org/wiki/WD_TV

Tip: Upgrade de firmware niet als de WD TV Live dit aangeeft. Ik heb het idee dat de updates het geheel niet verbeteren en eerder trager en buggevoeliger maakt :-(
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

wolverine1973 schreef:Ik heb mij dit weekend eens verwend met een WD TV Live ...
De laatste versies zonder Netflix heten WD TV Media Player (geen Live zoals de WD TV Live SMP :wink: )
Voor zover ik ondervonden heb werken film info en backdrops enkel met een aan de speler aangesloten Usb stick of harde schijf.
Daar kan je dus je bibliotheek op instellen.
Op die opslagapparaten wordt dan een verborgen mapje aangemaakt.
Via het topic op tweakers (link hieronder) ga je heel veel info halen, ook kan je daar een vraag stellen aan de experts:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1483198/0
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”