Europees kampioenschap Cybergames komt eraan
De organisatie van de World Cyber Games kondigt het Euro Championship 2005 aan. Het grootste elektronische sportevenement van Europa vindt plaats van 10 maart tot 13 maart tijdens de CeBIT in Hannover.
De deelnemers zijn geselecteerd uit de beste Europese spelers van de World Cyber Games 2004. Het prijzengeld bedraagt 150.000 euro. De gamers zullen elkaar onder meer bij de volgende onderdelen bestrijden: FIFA Football 2005, Need for Speed Underground 2, Warcraft 3: The Frozen Throne, Counterstrike 1.6 en Halo 2
Bron: HCC
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Een vriend van mij gaat proberen mee te doen, maar die organisatie in belgie trekt op niet veel en hij weet niet naar waar hij zich moet richten... hij heeft dus maar naar holland gemaild omdat die naar het schijnt belgië ook zouden moeten doen...
Hopelijk geraakt hij binnen, want hij maakt een grote kans op de PGR2 en ook wel de Halo2 prijs! Zeker de moeite om mee te doen, vorig jaar ging bv. de nederlander king tuur met 25000 euro lopen dacht ik.
(hij is belgisch kampioen pgr2 en kent al de grote namen zoals king tuur, dus geen kleine vis die wil meedoen)
Hopelijk geraakt hij binnen, want hij maakt een grote kans op de PGR2 en ook wel de Halo2 prijs! Zeker de moeite om mee te doen, vorig jaar ging bv. de nederlander king tuur met 25000 euro lopen dacht ik.
(hij is belgisch kampioen pgr2 en kent al de grote namen zoals king tuur, dus geen kleine vis die wil meedoen)
NuKeM
- Styno
- Elite Poster
Wat is pgr2 want ik zie enkel:
----
De gamers zullen elkaar onder meer bij de volgende onderdelen bestrijden: FIFA Football 2005, Need for Speed Underground 2, Warcraft 3: The Frozen Throne, Counterstrike 1.6 en Halo 2
----
----
De gamers zullen elkaar onder meer bij de volgende onderdelen bestrijden: FIFA Football 2005, Need for Speed Underground 2, Warcraft 3: The Frozen Throne, Counterstrike 1.6 en Halo 2
----
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Wohoo, smells like nerds.
offtopic:
wie gaat er hier nog naar FoM van de UBers ?
offtopic:
wie gaat er hier nog naar FoM van de UBers ?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- ikkejonge
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Styno schreef:Wat is pgr2 want ik zie enkel:
----
----
das volgens mij Project Gotham Racing 2, net als Halo 2 op Xbox.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
The_Borg schreef:wie gaat er hier nog naar FoM van de UBers ?
boe
betaling te laat grmbl
1ste x dat WCG zo een evenement in europa organiseert als ik mij niet vergis (vorige jaren was het in san fransico & daarvoor in seol)
@ Mr. Cide, als ge nog niet betaald hebt zal het mss een beetje te laat zijn .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
-
- Starter Plus
- Contacteer:
Arg, King Tuur zei me dus net dat enkel Europeanen mee mogen doen die reeds op de World Cyber Games in San Fransisco aanwezig waren.
Niet dat het waarschijnlijk iets had uitgemaakt, als Belg mag je toch nooit aan de grote competities gaan meedoen.
edit: zoals in deze post staat dus
"De deelnemers zijn geselecteerd uit de beste Europese spelers van de World Cyber Games 2004."
Niet dat het waarschijnlijk iets had uitgemaakt, als Belg mag je toch nooit aan de grote competities gaan meedoen.
edit: zoals in deze post staat dus
"De deelnemers zijn geselecteerd uit de beste Europese spelers van de World Cyber Games 2004."