ik wil mijn abonnement wijzigen (door de prijs stijging) van whoppa naar whop
ik had dit al eens bekeken via mijn telenet en nog niet bevestigd.
als ik nu terug via mijn telenet ...wijzig abonnement ga ... dan krijg ik niet de mogelijkheid om dit te wijzigen naar whop
zie ik iets over het hoofd?
overstappen naar lagere formule
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik zie zelfs helemaal geen "Wijzig abonnement" in Mijn Telenet ?
Of toch... onder internet... maar die zegt gewoon dat ik een Whoppa heb en stelt opnieuw een Whoppa voor... geen optie voor iets anders.
Of toch... onder internet... maar die zegt gewoon dat ik een Whoppa heb en stelt opnieuw een Whoppa voor... geen optie voor iets anders.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ns een telenet centerke doen zeker?
Ik ben het ook aan het overwegen.
Het leven wordt duur en met de electriciteits- en waterprijsstijging zou t wel ns gaan kunnen dat telenet de klappen mag opvangen.
Ze hebben mijn pluspakket toch al om zeep geholpen (geen BBC3 en 4 meer), en na de conversie naar play ben'k syfy en consoorten ook al kwijt.
Whop heeft een vrij lage limiet (expres uiteraard), maar het zou kunnen dat we ermee gaan leren leven, een tijdje toch.
Ik ben het ook aan het overwegen.
Het leven wordt duur en met de electriciteits- en waterprijsstijging zou t wel ns gaan kunnen dat telenet de klappen mag opvangen.
Ze hebben mijn pluspakket toch al om zeep geholpen (geen BBC3 en 4 meer), en na de conversie naar play ben'k syfy en consoorten ook al kwijt.
Whop heeft een vrij lage limiet (expres uiteraard), maar het zou kunnen dat we ermee gaan leren leven, een tijdje toch.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 24 keer
verlagen van abo kan je niet via de site, enkel upgraden. $$$ weet je welmikeyd schreef:ik wil mijn abonnement wijzigen (door de prijs stijging) van whoppa naar whop
als ik nu terug via mijn telenet ...wijzig abonnement ga ... dan krijg ik niet de mogelijkheid om dit te wijzigen naar whop
best via telefoon, of via contactformulier vragen
crackjack schreef:verlagen van abo kan je niet via de site, enkel upgraden. $$$ weet je welmikeyd schreef:ik wil mijn abonnement wijzigen (door de prijs stijging) van whoppa naar whop
best via telefoon, of via contactformulier vragen
nee. paar weken geleden lukte dat nog.
ik heb zelf een mail gekregen en een brief en kon dit via internet doen
nu kan ik whop niet meer aanduiden......raar volgens mij terwijl dit vroeger wel lukte
dan maar eens bellen zeker? alhoewel ik zelf liever dit bewerkstel via internet omdat ik callcenters gaat!! (niet de mensen)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 101 keer
Gewoon bellen inderdaad.
Zelfs al zou je dit online aanvragen (wat blijkbaar tijdelijk niet mogelijk is/was; deze module werkt meer niet dan wel heb ik al gemerkt), krijg je de melding dat telenet jou terug zal bellen voordat ze ook maar iets technisch wijzigen, om te vragen waarom je wilt verminderen.
Zelfs al zou je dit online aanvragen (wat blijkbaar tijdelijk niet mogelijk is/was; deze module werkt meer niet dan wel heb ik al gemerkt), krijg je de melding dat telenet jou terug zal bellen voordat ze ook maar iets technisch wijzigen, om te vragen waarom je wilt verminderen.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Inloggen en dan naar https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een ... stel-whop/ surfen. Wanneer je Whop bestelt, zal je de mogelijkheid krijgen om je bestaande Whoppa naar Whop aan te passen.
Als je nog meer wil besparen: http://www.bestetarief.be/
Als je nog meer wil besparen: http://www.bestetarief.be/