Printer aansluiten op obox3

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er al s iemand een printer aangesloten op de USB-poort van de Obox3? Het is de Technicolor die hier geinstalleerd is. Voor zover dat ik er informatie over vind zou het mogelijk moeten zijn bij de Technicolor maar ik had graag s gezien of er al iemand daadwerkelijk ervaring met heeft?
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heb m dus aangesloten via de USB-poort op de Obox3. Niettegenstaande de printer niet verschijnt in het overzichtscherm van de modem (bij USB-aansluitingen) was het toch mogelijk om m te installeren. De scanfunctie werkt uiteraard niet, daarvoor moet de printer fysiek aan een toestel hangen, maar printen gaat vlot vanaf verschillende apparaten.

Nu nog s uitvogelen hoe ik kan printen vanuit een Android omgeving. Misschien via Google Cloudprinter. De app van Brother voorziet raar genoeg enkel Wifi en BT connectiviteit maar geen netwerkprinter.
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Welk model printer heb je?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Azgard
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 okt 2010, 11:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Brother DCP 1510. Eens geconfigureerd werkt dat allemaal prima eigenlijk. Ik heb deze tutorial gevolgd: https://tibius.be/2013/11/11/connecter- ... a-b-box-3/
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”