Code: Selecteer alles
<li><a class="button icon-button plus-icon"></a></li>
Ik zou eerder suggereren om de p.author kleur een beetje te faden zodat die lijn minder stoort want die extra info vind ik wel leuk. Het faden maakt ook de start van de posttekst wat duidelijker. Iets à la: p.author { color: rgb(120, 120, 130); }axs schreef:Is er een mogelijkheid om de tijdsaanduiding van de vorige post wat in te korten?
Is nogal druk nu met de vermelding XX uur, XX minuten XX seconden geleden
Code: Selecteer alles
.navbarep-nav {
margin: 0.5px -15px;
Kan je me de page source even opsturen van pagina's waar jij geen bedankt knop ziet, ajb? Kan je ze ook volledig oplijsten ajb? Want bij mij werken die wel...JoskeVermeulen schreef:Mooie moderne update, de mobiele versie ziet er ook heel netjes uit. Juist nog een opmerking ivm bedank knop, deze is soms nergens te bespeuren in sommige onderwerpen (vb in Internet Proximus en Allerlei) + vergeet favicon ook niet naar nieuw thema aan te passen.
Goztow schreef:Kan je me de page source even opsturen van pagina's waar jij geen bedankt knop ziet, ajb? Kan je ze ook volledig oplijsten ajb? Want bij mij werken die wel...
JoskeVermeulen schreef:Betreft de kolom "Laatste bericht", zou het niet beter zijn om het volgende te gebruiken ipv "2 uur 37 minuten geleden" voor de leesbaarheid?
"JoskeVermeulen | vandaag, 19:07"
"JoskeVermeulen | gisteren, 19:07"
"JoskeVermeulen | 3 januari 2016, 19:07"
of
"Vandaag, 19:07 door JoskeVermeulen"
"Gisteren, 19:07 door JoskeVermeulen"
"3 januari 2016, 19:07 door JoskeVermeulen"
Ja, ik moet nog iets in mekaar flansen als icoon (zowel Android als iOS).redman schreef:Dat werkt altijd maar tis de bedoeling voor een aangepast userbase icoontje he
Notificatie-count op frontpage is opgelost. Ik dacht dat deze uit de user profile kon komen (net zoals het aantal ongelezen privéberichten), maar blijkbaar moet dat via de "notification manager api". Owkay then.Splitter schreef:het notificatie systeem werkt niet helemaal naar behoren:
- surf ik naar de homepage, krijg ik "0 notificaties", open ik vervolgens in een nieuw tabblad een forumbericht, heb ik in 1 tab ineens 1 notificatie en in een ander 2...
(in realiteit blijk ik er 2 of 3 te hebben)
- verder kan ik ook niet per notificatie kiezen om ze te markeren (enkel alles markeren werkt)
en het is niet helemaal duidelijk welke nu wel en niet gemarkeerd is als gelezen.
Da's een work in progress. De recentste posts is denk ik het meest nuttig; trending topics is iets 'nieuws' dat ik voorheen voor onszelf intern wel zichtbaar had, maar publiek ook interessant is.Fallschirmjaeger schreef:Forum zelf is mooi en snel. De Frontpage is wel druk geworden, dus dat wordt serieus wennen.
Vanop het overzicht kan je gewoon op het icoontje van het topic klikken en spring je naar de ongelezen berichten.Vaganzza schreef:Het enige wat ik nu mis zijn de rechtstreekse knoppen naar de ongelezen berichten
Omdat dat volgens mij de meest gebruikte link is, is dat (als je ingelogd bent) het userbase-icoontje linksboven. Het woordmerk-deel van het logo is pas 'home'.Vaganzza schreef:Op zich vind ik het een verbetering, deze update. Het enige wat ik nu mis zijn de rechtstreekse knoppen naar de ongelezen berichten (en de andere knoppen). Ik moet ze nu steeds via de dropdown aanklikken.
Het voordeel is wel dat het menu fixed is en je er dus altijd eenvoudigweg toegang toe hebt, daar waar dit vroeger enkel via index kon. Ik vermoed dat als je de ongelezen berichten pagina standaard gebruikt, dat je deze misschien ook wel in je bookmarks hebt toegevoegd?meon schreef:Omdat dat volgens mij de meest gebruikte link is, is dat (als je ingelogd bent) het userbase-icoontje linksboven. Het woordmerk-deel van het logo is pas 'home'.Vaganzza schreef:Op zich vind ik het een verbetering, deze update. Het enige wat ik nu mis zijn de rechtstreekse knoppen naar de ongelezen berichten (en de andere knoppen). Ik moet ze nu steeds via de dropdown aanklikken.