![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Rrn woordje uitleg is welkom
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Haha, gelukkig heb ik een sneek-peek screenshot
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Een nieuwjaarsczdeautje voor de UB'ers ? Had een reactie geplaatst in het 'nieuwe' forum, maar die is blijkbaar verdwenen...
No pun intended, maar misschien staan je beeldscherminstellingen ook iets te fel?xming schreef:te felle blauw, vooral top menu is erg groot en fel, voor mijn mag het is dimmer/donkerder.
Ik vrees dat we hier sterk in het domein van persoonlijke voorkeur zitten, ik vind het bijvoorbeeld heel handig om op elk moment die menu-bar ter beschikking te hebben, zeker ook op mobiele apparaten.sardonis schreef:Die meescrollende balk stoort me ook wel eerlijk gezegd
Maar die sites gebruiken ook geen felle kleuren voor top menu. Bordeaux, zwart, donker rood, ...meon schreef:De vaste menubalk is thans een usability/design-language dat tegenwoordig heel normaal is op recente sites en die 42 pixels lijken nogal mee te vallen als ik vergelijk met andere sites:
Code: Selecteer alles
@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document domain("userbase.be") {
#headcontent {
margin: 0px auto;
max-width: 1182px;
min-width: 655px;
height: 42px;
position: relative;
background: transparent linear-gradient(to bottom, #000000 0%, #CED8E0 100%) repeat scroll 0% 0%;
}
}
Code: Selecteer alles
#headwrap {
height: 42px;
width: 100%;
top: 0px;
z-index: 999;
position: absolute;
}
Je mag me de gebruikte stylesheet altijd doorspelen om die eventueel in een alternatieve style te stekenxming schreef:Omdat het zo storend was, heb ik dan een userstyle in Firefox gestopt. Veel beter voor mijn ogen
Die was iets te "dark", style komt van https://userstyles.org/styles/95077meon schreef:Je mag me de gebruikte stylesheet altijd doorspelen om die eventueel in een alternatieve style te stekenxming schreef:Omdat het zo storend was, heb ik dan een userstyle in Firefox gestopt. Veel beter voor mijn ogen.