on4bam schreef:Hi,
Na de update wou ik kijken of de "drukke" layout kon aangepast worden. Bleek dat ik 1 privébericht had. Niet dus, dat was al gelezen (21/12).
Geen probleem maar als ik verder ging in de profielsettings en op "karma" klikte kreeg ik de volgende foutmelding:
Kan module ./includes/ucp/ucp_karma_goz.php niet vinden
Nog een stukje vergeten?
BTW, Ik zie geen keuze om de skin in te stellen.
Privébericht > Je hebt waarschijnlijk wel degelijk nog ergens een ongelezen bericht, kijk eens op een volgende pagina of zo?
Ivm karma-tab in profiel: die moet weg, want die functionaliteit bestaat niet meer in deze vorm. Komt mogelijk wel terug hoor.
Skin instellen: we hebben momenteel enkel onze standaard-skin geconfigureerd. Was jij een van de 6 gebruikers die de standaard phpBB-template gebruikte op de oude site?
Merci, fixed.
on4bam schreef:Waarschijnlijk geen bug
Bij een forumonderdeek "markeer alle onderwerpen gelezen" geeft een pop-up die je ofwel moet wegklikken ofwel moet je wachten om verder iets te doen. Als ik opderwerpen gelezen markeren klik dan weet ik wel dat dat uitgevoerd werd zonder die pop-up
Da's een asynchrone popup denk ik. Vroeger werd je op-en-af omgeleid naar een bevestigingspagina, nu verlaat je de huidige pagina niet meer.