Sinds enkele dagen werkt mijn Google Contacts niet meer op mijn pc.
Als ik zoek op "Google contacts not loading" is de suggestie: probeer eens op een andere browser (er zijn heel wat mogelijke bronnen van problemen)
Ik heb al op 3 pc's geprobeerd in meerdere browsers ondertussen en ik krijg overal "laden..."
- privé laptop: Chrome, Chrome incognito, IE11
- laptop van het werk: Chrome, Chrome icognito, IE11, FF
- pc van het werk: IE11
Ik las ook ergens iemand die een corrupte entry gevonden had, maar die persoon lichtte niet toe wat er corrupt kan zijn aan een contact en hoe hij/zij dat contact gevonden heeft.
Volgens mij is het dus niet gelinkt aan een browser (IE, Chrome, FF) of aan een pc.
Iemand tips? Suggesties?
Google contacts laadt niet meer
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
ik heb sinds kort een gelijkaardige melding over google-agenda waar ik geen blijf mee weet.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 3 keer
Idem hier met microsoft Edge, contacts blijven laden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik heb Google eens via Twitter gecontacteerd.
"Bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Bedankt voor het melden! Als workaround kun je ?hl=en achter de URL typen."
Dit heb ik gedaan en kan bevestigen dat het vervolgens laadt.
"Bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Bedankt voor het melden! Als workaround kun je ?hl=en achter de URL typen."
Dit heb ik gedaan en kan bevestigen dat het vervolgens laadt.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Heel wat Nederlandstalige @gmail.com gebruikers blijken het probleem te hebben inderdaad...
Zelf ben ik dan maar even terug geschakeld naar de 'oude' view, door even toegang te krijgen via de workaround met ?hl=en achteraan toe te voegen...
Zelf ben ik dan maar even terug geschakeld naar de 'oude' view, door even toegang te krijgen via de workaround met ?hl=en achteraan toe te voegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
"GoogleNL: De problemen rondom G+ en Contacten van de laatste dagen zijn verholpen. Bedankt voor al jullie feedback op Twitter en de Google-forums"
Nagekeken en hier laadt contacts van mijn persoonlijke account terug zonder de workaround.
Nagekeken en hier laadt contacts van mijn persoonlijke account terug zonder de workaround.