Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen op userbase via tapatalk ?
Moet altijd mijn wachtwoord ingeven maar hij wil niet inloggen. Andere fora werken wel.
Problemen met tapatalk ?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb gisteren Tapatalk via https geconfigureerd ipv zonder encryptie. Voor mij werkt het dus duidelijk wel nog. Zijn er nog mensen met issues?diederik schreef:Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen op userbase via tapatalk ?
Moet altijd mijn wachtwoord ingeven maar hij wil niet inloggen. Andere fora werken wel.
Verstuurd vanaf mijn SGP771 met Tapatalk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Hier géén probleem ....
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/4947675998.png)
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Hm, de Windows 8-app geeft ook die rare melding.
Oké, ontdekt waar het mis gaat door wat packets te sniffen: Niet alle Tapatalk-clients ondersteunen HTTPS. Ik raak met dezelfde melding ook niet op het Waze Forum via Tapatalk (ook HTTPS), wel op XDA en 9Lives...
@Diederik, welke app gebruik je op welk platform?
Oké, ontdekt waar het mis gaat door wat packets te sniffen: Niet alle Tapatalk-clients ondersteunen HTTPS. Ik raak met dezelfde melding ook niet op het Waze Forum via Tapatalk (ook HTTPS), wel op XDA en 9Lives...
@Diederik, welke app gebruik je op welk platform?
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Nu we volledig geupgrade zijn: hebben jullie nog problemen?
Ook de Tapatalk-app heeft een update gehad gisteren. Met het nieuwe forum-systeem zijn er ook in de app wat opties bij gekomen trouwens.
Er zouden nu ook push-notificaties mogelijk moeten kunnen zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen ervaren/testen.
Ook de Tapatalk-app heeft een update gehad gisteren. Met het nieuwe forum-systeem zijn er ook in de app wat opties bij gekomen trouwens.
Er zouden nu ook push-notificaties mogelijk moeten kunnen zijn, maar dat heb ik nog niet kunnen ervaren/testen.