ik heb inmiddels het antwoord op men forum bericht gevonden en zou graag dit forum onderwerp terug wissen , hoe doe ik dit hier? want ik had in de instellingen van men bericht op gesloten geklikt maar dit is blijkbaar niet het zelfde als wissen
bedankt
vraag ivm forum
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Zo werkt een forum eigelijk niet, het zou hier ook maar een lege bedoening zijn, met alleen open of onbeantwoorde vragen. Wil je een post of thread verwijderen, dan kan je een mod of admin contacteren via PM. Maar zonder gegronde reden (privacy, onjuiste informatie, ...) zien we het nut er niet van in on threads of posts te verwijderen.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Testje
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
test2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 112 keer
In plaats van te wissen zou je het beter aanvullen met het antwoord... zo hebben andere mensen er ook iets aan.koach schreef:ik heb inmiddels het antwoord op men forum bericht gevonden en zou graag dit forum onderwerp terug wissen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Niettegenstaande dat dit het "test" forum is kan je beter ook eens de data van de posts nakijken.
Dat is een post van grofweg 5 jaar geleden.
Je hebt wel gelijk maar de persoon waarop je reageert z'n last online time is ook al meer dan anderhalf jaar geleden.
Dat is een post van grofweg 5 jaar geleden.
Je hebt wel gelijk maar de persoon waarop je reageert z'n last online time is ook al meer dan anderhalf jaar geleden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Message to the Mods:
Iirc kan je een forum uit de recent posts houden (wordt dat niet gebruikt voor het discussieforum?).
Misschien is het een goed idee om het test forum ook niet in de recent posts op te nemen?
Iirc kan je een forum uit de recent posts houden (wordt dat niet gebruikt voor het discussieforum?).
Misschien is het een goed idee om het test forum ook niet in de recent posts op te nemen?