die nietsnelrijk link was ik ook al opgekomen... even gelezen en toen had ik iets van "gij zevert er zelf op los" (ze wilden het testen als iemand het "durfde een sample te geven", zijn ze bereid een sample te geven, is het ineens "tzou veel te duur zijn om te testen"... sja) en voor de rest hamerde die vooral op het pyramide-verdienmodel (waar ik, an sich, niks tegen heb)
ik heb nog niet met zo'n verkoper gepraat (ik haat alle soort verkopers nu eenmaal), maar ik heb ook nog niemand zien beweren dat je 30 dagen moet wachten...
heb hier en daar zelfs gehoord dat het vrij snel effect heeft, als je maar minstens 2 kopjes per dag consumeert...
ook dat het (gigantisch) duurder is dan koffie van de aldi stoort me niet (ooit al eens een dieetwinkel binnen geweest? booming business hoor)
dus:
- prijs stoort me niet (al mag het goedkoper)
- pyramide-verdienmodel van de verkopers stoort me niet (herbalife is dat trouwens ook dacht ik?)
maar:
- heeft het effect? liefst in 1ste instantie op afvallen, verder op tegengaan van vermoeidheid
ik ben nu langs de dieetwinkel geweest omdat ik toch een aantal zaken nodig had voor dat "sassy water" eens te maken en proberen, en al die zever wel in de gewone winkel *kan* gevonden worden, maar veel eenvoudiger in zo'n dieetwinkel te vinden is... heb ik daar ook eens geinformeerd en die waren ook van "ja, da werkt hoor"...
maargoed, dieetwinkels zijn zowat de test-aankoop van de winkels
heb daar in ieder geval toch maar eens zo'n doosje reishi thee meegenomen (warm of koud), 20 zakjes voor 26 euro, jeezes!
en qua smaak, dat is inderdaad een "bittere pil" om te slikken, lijkt alsof ze een echt slechte smaak wilden wegwerken met wat anijs die dan nog slechter smaakt (en ik lust best graag anijs zo nu en dan!!)
ik blijf echt benieuwd naar resultaten, want ik heb het nu leren kennen door iemand dat ik (in een ver verleden) persoonlijk kende, die dat is gaan gebruiken,
en die beweert bij hoog en bij laag dat het wél werkt en dat hij op 3 maanden tijd, grotendeels daardoor, van XL naar L gegaan is in maat (al zegt ie niet hoeveel kilo hij kwijt is)
nu soit, ik geef het geheel (dat sassy water, die reishi, en zo'n 'ochtendmilkshake' ding) 10 dagen voor me resultaat te tonen (minstens 2kg afvallen + minder vermoeid voelen), if not... back to the drawing board