Via deze oude client interface, kon je alles wat met telefoon instelling had te maken, zeer goed configureren.
Nu heb ik tot mijn frustratie, op de nieuwste OVH-control panel, hier nog niets van terug gevonden.
Ik vrees nu dat wanneer deze oude manager verdwijnt, ik deze configuratie instellingen niet meer kan raadplegen en/of aanpassen.
Graag even een reactie, hopelijk vergis ik mij. Anders ben ik genoodzaakt om dit account te deactiveren.
Camino
OVH manager v3 sluit op 18-01-2016
- bitbite
- Premium Member
- Berichten: 558
- Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 42 keer
't is inderdaad heel anders.
Bovenste menu: "Télécom" (naast web, dédié, cloud, ..). Dan opent er een nieuw horizontaal menu, daarin configuration kiezen (information, statut, configuration, facturation, ...) En dan uit de pictogrammen de Téléphonie kiezen.
Ik heb het niet 1-voor-1 vergeleken, maar ik vond daar alles wat ik nodig had.
Bovenste menu: "Télécom" (naast web, dédié, cloud, ..). Dan opent er een nieuw horizontaal menu, daarin configuration kiezen (information, statut, configuration, facturation, ...) En dan uit de pictogrammen de Téléphonie kiezen.
Ik heb het niet 1-voor-1 vergeleken, maar ik vond daar alles wat ik nodig had.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
pictogram "telephonie" gekozen en dan geen toegang meer tot "renvoie des appels"...
Wat mij betreft staat alles zeker nog niet op punt!
Wat mij betreft staat alles zeker nog niet op punt!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
van een sluiting heb ik geen weet maar zou het idd ook niet leuk vinden...
die nieuwe interface vnl moeten gebruiken voor "tickets" te openen... naar de tickets op de "oude" daar kijken ze niet naar
en best via twitter ook nog vermelding maken om naar hun tickets te kijken...
die nieuwe interface vnl moeten gebruiken voor "tickets" te openen... naar de tickets op de "oude" daar kijken ze niet naar
en best via twitter ook nog vermelding maken om naar hun tickets te kijken...
@bitbite
Bedankt voor je antwoord, je instructies zijn glashelder. En inderdaad via deze weg kom je terug in een configuratie menu dat blijkbaar dezelfde is als de oude manager. Gelukkig dat de configuratie mogelijkheden onveranderd zijn gebleven, alles wat ik nodig heb is er in terug te vinden. Bedankt voor de toelichting.
Camino
Bedankt voor je antwoord, je instructies zijn glashelder. En inderdaad via deze weg kom je terug in een configuratie menu dat blijkbaar dezelfde is als de oude manager. Gelukkig dat de configuratie mogelijkheden onveranderd zijn gebleven, alles wat ik nodig heb is er in terug te vinden. Bedankt voor de toelichting.
Camino
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
ik krijg geen horizontaal menu als ik op telecom klik
wel een "Résumé de mes services"
maar als ik in het linker kolom op een van m'n telefoonnr's klik wordt ik weer naar de v3 "ancienne interface" gestuurd
wel een "Résumé de mes services"
maar als ik in het linker kolom op een van m'n telefoonnr's klik wordt ik weer naar de v3 "ancienne interface" gestuurd
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
ze hebben al ontelbare keren aangekondigd die oude manager definitief te zullen vervangen! Eerst zien, en dan geloven...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Geen paniek, voor deze die een beetje Frans kunnen lezen:
Le manager V3 fermera définitivement le 18-01-2016.
Administrez vos services depuis uw nieuwe Control Panel.
La section d'administration de vos services de Téléphonie et SMS n'est pas concernée par cette fermeture.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04