6 maanden gratis Proximus Pack Comfort via KBC

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Iemand al van deze actie gehoord? https://kbc.be/move
Profiteer van 6 maanden gratis internet, televisie en vaste telefonie van Proximus
Ga je verhuizen of samenwonen?
KBC zorgt alvast voor een housewarmingcadeau!

Verhuizen of gaan samenwonen is een grote stap. Ben je KBC-klant? Dan zorgen we voor een fantastisch housewarmingcadeau: een Proximus Pack Comfort met zes maanden gratis internet, digitale televisie en vaste telefonie . Gratis activatie en installatie inbegrepen. Kortom, alles wat je nodig hebt om je zelfstandige leven goed te starten.
Het is nu niet om hier plat reclame te liggen maken, maar ik zie niet meteen het addertje onder het gras zitten: PDF met Algemene voorwaarden
Het Proximus Pack Comfort met internet, digitale tv en vaste telefonie (t.w.v. € 62,95/maand) wordt gedurende de eerste 6 maanden gratis aangeboden. Ook de installatie en activering van de diensten zijn gratis (t.w.v. € 59), net als de aansluiting op het bestaande vaste Proximus-netwerk.
Zien jullie wel iets? Ik lees wel dat ze op elk moment de actie kunnen onderbreken en stopzetten. Nogal vreemd dat ze zomaar een kleine 400 euro cadeau doen (activatie niet meegerekend, want die geeft Px op moment van schrijven ook weg). Maar ik wil vooral weten of je na die 6 maand probleemloos naar Scarlet kan overschakelen, kwestie van genomineerd te kunnen worden als pinnigaard van het jaar. :angel:
Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

"Na de eerste 6 maanden wordt het Proximus Comfort Pack betalend. Je kan je contract van onbepaalde duur dat je gesloten hebt voor het Pack op elk ogenblik schriftelijk opzeggen (zoals beschreven in de algemene voorwaarden van Proximus)."
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Addertje? Enkel als je van thuis uit, alleen (of samen) gaat wonen ... (huren of kopen)
een particuliere KBC-klant zijn die voor de eerste keer een woning zal betrekken als huurder
of eigenaar, en van KBC een link met een code ontvangen hebben;
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

@Muziekbos: dat zal het waarschijnlijk zijn. De criteria zijn dan op een heel beperkt publiek van toepassing. Anderzijds spreken ze daaronder wel dat het ook gaat voor bestaande Px-klanten die verhuizen. Daarmee bedoelen ze waarschijnlijk enkel GSM-klanten.

Mijn bron valt inderdaad onder die criteria en kreeg die folder onder z'n neus gestopt in het bankkantoor. Noch Google, noch de zoekfunctie op dit forum kon iets vinden, terwijl de actie al loopt sinds juli dit jaar.

Andere mensen kunnen dit misschien interessant genoeg vinden om er daarvoor speciaal een rekening te gaan openen. :-)
Afbeelding
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hmm, wij verhuizen volgend jaar, misschien toch maar inschrijven voor 1 maart dan, gezien je dan toch nog tijd hebt tot 31 december om effectief te verhuizen :) mooie actie wel. Al acht ik wel de kans dat ze geen code sturen als je hypotheek niet bij hen loopt.
bartlimb
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 12 jan 2013, 09:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 9 keer

Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”