Premium club : Kinepolis ticket

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1978
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Na jaren lang sparen mag ik eindelijk eens een kinepolis ticket bestellen met mijn opgespaarde punten die nog niet vervallen zijn.
Na bestelling komt deze tekst erop:

"De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling.
De status van de bestelling is ook te volgen via MyProximus > Mijn laatste bestellingen."

Ondertussen zijn we 3 dagen later (mijn punten werden wel onmiddellijk verlaagd, daar ligt het dus niet aan ) ...
Wat nu ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 976
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 131 keer
Provider

Bellen naar 1910

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 850
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer

Bellen naar de klantendienst?
Ik heb ook zoiets meegemaakt met de gratis belminuten.
Ik had volgens hen te weinig geduld tot bleek dat het systeem van krediettoekenning niet werkte.
Victory Not Vengeance
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Vele jaren geleden heb ik dat ook eens besteld, ik kreeg ze toen opgestuurd via de post.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 654 keer
Bedankt: 40 keer

fredo66 schreef:Na jaren lang sparen mag ik eindelijk eens een kinepolis ticket bestellen met mijn opgespaarde punten die nog niet vervallen zijn.
Na bestelling komt deze tekst erop:

"De bestelde code zal binnen de 15 minuten opgestuurd worden naar het opgegeven e-mailadres bij de bestelling.
De status van de bestelling is ook te volgen via MyProximus > Mijn laatste bestellingen."

Ondertussen zijn we 3 dagen later (mijn punten werden wel onmiddellijk verlaagd, daar ligt het dus niet aan ) ...
Wat nu ?
Ga eens naar:
https://admit.belgacom.be/myproximus/nl ... er-history

Daar zie je de status :)

Bij ons staat er ook nog een product op "Bestelling wordt verwerkt".
Vermoedelijk hebben ze het daar wat drukker met de feestdagen ;)
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1783
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 347 keer
Bedankt: 249 keer

Twee maanden geleden heb ik ook nog Kinepolis tickets besteld. Na het bevestigen van de bestelling was het mailtje er al na 5 seconden. Zou me sterk lijken dat er bij Proximus nog iemand manueel dit moet goedkeuren alvorens je het mailtje krijgt. Alles wijst op een volautomatisch proces.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1978
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Toch niet ... Ik heb mijn code ontvangen een dag of 4 geleden ! Enfin, zo kan ik naar de nieuwe Tarantino, die komt ook nu pas uit :-)
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”