Belgische telco Mobistar gaat nog dit jaar digitale kabel-tv

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Bij ons komen ze 23 december aansluiten.
Ik heb nu basis internet en digitale tv van telenet.
Volgens de dame van mobistar kunnen de 2 installaties naast elkaar kunnen blijven werken. Voor de digitale tv sprak ze over hdmi naar hdmi ... En voor internet zouden 2 modems op 1 kabel mogelijk zijn.
Ze zei dat ik geen geinformeerde keuze zou kunnen maken als ik niet kan vergelijken.
Dus zal alles van telenet (splitter, versterker, modem) wel kunnen blijven hangen.
Na 5 maanden zouden ze de prijs en dergelijk laten weten en dan kan ik kiezen of we bij hen blijven of niet.

Dat telenet gewoon blijft werken was belangrijk voor mij, want 6 maanden gratis proberen is wel mooi, maar als ik dan achteraf beslis om het niet te nemen en dan opnieuw de aansluiting bij Telenet zou moeten betalen, dan heb je niks gewonnen.

Ik ben in ieder geval benieuwd.

Wat ik mij trouwens afvraag ... is iedereen die klant is bij Mobistar gecontacteerd of is het echt maar een deel?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Et j'ai eu l'occasion de parler avec le technicien Mobistar qui m'a affirmé que actuellement on est bien limité dans les enregistrements en simultané mais que pour le lancement on pourra enregistrer jusqu'a 4 enregistrements en simu + 1 visionnage !De plus celui-ci m'a dis que Mobistar n'était pas tenu par un par Voo ou autre pour les vitesses internet (La question peut paraître bête ,mais bon ça ne coûte rien de demander :D ) et le technicien m'a dis qu'on pourrait s'attendre l'année prochaine à du 175 méga à voir Wait&See :D
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php? ... 1#p1516861

vrij vertaald:

Ik heb de kans gehad om met een technieker van Mobistar te spreken die me bevestigt dat momenteel je beperkt bent wat betreft de simultane opnames, maar bij de lancering zouden 4 opnames tegelijkertijd mogelijk zijn + 1 zender live kijken. Bovendien heeft deze persoon me gezegd dat Mobistar NIET aan Voo of andere kabelleverancier gebonden is, wat betreft de snelheden! En volgens hem kunnen we ons verwachten aan snelheden volgend jaar van 175 Mbit. :-D
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

boulder schreef:Ik weet niet hoor, het lijkt mij eerder een drogreden om het niet te bieden.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Telenet zou mogen voorwaarden stellen aan wat de ander hun product mag kunnen.
Volgens mij geen drogreden hoor. Niet enkel de Cablo's hebben in de pap te brokken, maar ook de aanbieders van content zoals het VMMa bijvoorbeeld (en natuurlijk nog anderen). Het lijkt mij niet zo simpel in dit land om zulke dingen te lanceren, kijk maar naar de alternatieven die er al geweest zijn en inmiddels dood en begraven zijn.
Afbeelding
Sinister
Premium Member
Premium Member
Berichten: 584
Lid geworden op: 30 jun 2015, 10:49
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Braindamage schreef:
Dat telenet gewoon blijft werken was belangrijk voor mij, want 6 maanden gratis proberen is wel mooi, maar als ik dan achteraf beslis om het niet te nemen en dan opnieuw de aansluiting bij Telenet zou moeten betalen, dan heb je niks gewonnen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Sinds wanneer kosten activatiekosten en zelfs installatiekosten evenveel als 6 maanden internet dat je uitspaart door het af te zeggen?
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik zou het ook niet opzeggen, in mijn geval heb ik nog altijd dat gratis extra HD pakket vanuit het verleden. Ik dacht dat je deze nu niet meer kreeg.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik zou (mocht ik testen,wat niet het geval is) een 14 dagen de twee houden,als dit goed voldoed,dan kan men Telenet natuurlijk wel opzeggen,men mag het fin. ook niet onderschatten,vind ik.
OUSooner
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 nov 2015, 19:34
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

Wat is nu eigenlijk de zenderlijst in Vlaanderen? Voor Wallonië heb ik er al eentje gevonden maar ik neem aan dat deze niet hetzelfde zijn.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php? ... &start=240

Sur mon réseau Telenet la vitesse Dw : est de 200 Mbs avec Mobistar je plafonne à du 100 Mbs niveau ping sensiblement la même chose:
Lors du passage du technicien , il m' avait dit que la vitesse pouvait être élevé sur demande chez Mobistar à 200 Mbs.

J' ai pris contact avec Mobistar, il confirme que de monter à 200 Mbs ne pose pas de problème mais en période test il limite à du 100 Mbs sur le réseau Telenet.

Sinon dans l' ensemble jusqu’à' présent pas de problème avec le produit, le modem est identique à celui de telenet , le décodeur, la façade un peu simple, pas de rappel de numéro de chaîne ou heure , juste une diode. Niveau du changement des chaines je constate une petite désyncro genre ralenti d' image pendant 2 secondes au maximum plus sur les chaines HD.
Le décodeur point positif est en Wifi donc vous avez pas besoin de connexion rj45 pour l' interactivité, VOD.... mais bon pour le flux, le top est en RJ45.

Niveau chaines : les chaines francophones de base sont présentes, mais bon l' offre va changer lors du lancement commerciale.

L' internet le volume est illimité.

Donc dans l' ensemble très positif : le prix sera un facteur important .

Thierry

Dus onbeperkt surfen, hoge snelheden, box die via wifi werkt...nu nog correcte prijszetting. :-D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

satsurfer schreef:Dus onbeperkt surfen
Tijdens deze test fase... maar wie zegt dat dit zo blijft ?
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

satsurfer schreef:Dus onbeperkt surfen, hoge snelheden, box die via wifi werkt...nu nog correcte prijszetting. :-D
"box die via wifi werkt" ... het is me nog steeds niet duidelijk, hier is weer sprake van wifi voor interactiviteit en vod e.d.,
maar hoe zit het met het beeld zelf?
ergens hier op het forum werd er laatst weer gezegd dat ook het beeld via wifi kan... dus ik ben nog steeds wat in de war hierover,
en dat is toch een belangrijke zaak (ik heb wifi en utp op 1 kamer, maar heb geen zin ook nog eens coax door te trekken)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Splitter schreef:ergens hier op het forum werd er laatst weer gezegd dat ook het beeld via wifi kan... dus ik ben nog steeds wat in de war hierover
Persoonlijk kan ik het moeilijk geloven en er is ook nooit bevestiging van gekomen.

Mobistar gebruikt het TN broadcast model... dan krijg je gewoon niet over WIFI...in tegenstelling tot PX welke steeds slechts één stream moet doorsturen.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

daar zit ik dus ook mee: het lijkt me onwaarschijnlijk, maar er komt al een paar keer vermelding voorbij dat het wel zo zou zijn...
heb de post teruggevonden waar iemand het zei:
wittmann schreef:Daarnet eens de coax van de decoder uitgetrokken en de tv blijft gewoon spelen. Zouden ze hiervoor dan wifi gebruiken?
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... fi#p634630
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Maar daarna heeft de persoon volgens mij niets meer laten weten... ik beschouw het alvast als "niet correct".
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.lecho.be/entreprises/telecom ... eam_recent
Mobistar op de kabel? Niet voor 1 mei.

de nieuwe tarieven zijn maar toepasbaar vanaf 1 mei 2016 :eek:
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

r2504 schreef:Maar daarna heeft de persoon volgens mij niets meer laten weten... ik beschouw het alvast als "niet correct".
Zou het kunnen dat die persoon die dat zegt 2 decoders heeft, en dan ene het signaal via de kabel binnenkrijgt, en het doorstreamt naar een tweede ?
Dan kun je effectief bij die tweede de coaxkabel uittrekken, en blijf je beeld hebben...
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik ben in elk geval ingeschreven :) Op 4 januari komen ze internet + tv installeren van Mobistar welk ik 6 maand gratis kan testen. Ben benieuwd!

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
marzman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 15 dec 2015, 14:52
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 15 keer

Zal nog wel even duren voor ze met een concreet aanbod komen dan. Ik ben wel benieuwd wat de prijzen worden en of Telenet er in mee moet met betere abonnementen natuurlijk.
Gebruikersavatar
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4578
Lid geworden op: 10 mar 2010, 12:30
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

krisken schreef:Ik ben in elk geval ingeschreven :) Op 4 januari komen ze internet + tv installeren van Mobistar welk ik 6 maand gratis kan testen. Ben benieuwd!
neem dan aub 2 decoders en test dat hele wifi-verhaal een keer :D
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1308
Lid geworden op: 08 sep 2011, 19:19
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer

Het wifi-signaal is enkel voor de interactiviteit.
Beeld blijft over Coax gaan. Ik ken 1 van de techniekers (installateurs).
Je krijgt nu (tot) 4 decoders.
Wat ik niet weet is of die 4 decoders uitbreiding kunnen zijn voor elkaar (dat ze dus telkens het draadloze signaal verder zetten tot de volgende box). Als ik hem goed had begrepen maken ze een sterverbinding vanaf de modem (die op het logo na) inderdaad identiek is aan de telenet-modem.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Lijkt me inderdaad nog effe te duren voordat er een concreet aanbod komt. In mei 2016 valt pas de beslissing, daarna nog techniekers trainen en alle plooien gladstrijken. Misschien september 2016 als er niets tegen zit...
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Volgens de dame aan de telefoon Was het qua zenders identiek als telenet, dus ook studio100tv,... .

Hoe de decoder werkt zal ik eens uitpluizen als het woensdag geïnstalleerd wordt. Tegen mij zeiden ze niets van wifi.

Mss is het inderdaad interessanter om telenet gewoon (tijdelijk of permanent) af te zeggen als het goed blijkt te werken. 6 x 51 euro is inderdaad minder dan aansluitkosten

[Afbeelding Post made via mobile device ]
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

heb mijn kandidatuur op 13/12 naar [email protected] gestuurd, zonder gevolg. :cry:
heb 2 IOM simkaarten

waarom wordt deze thread nt samengevoegd bij deze? gaat toch over hetzelfde?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=45761
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

satsurfer schreef:heb mijn kandidatuur op 13/12 naar [email protected] gestuurd, zonder gevolg. :cry:
heb 2 IOM simkaarten

waarom wordt deze thread nt samengevoegd bij deze? gaat toch over hetzelfde?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=45761
Duurt 2 tot 3 weken eer je telefoon krijgt.
Ik heb mij opgegeven via de website geloof ik.
Ze hadden zelf voordien ook wel al eens gebeld toen ik niet thuis was maar toen had mijn vrouw gezegd dat we niet geïnteresseerd waren ...
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Heb nu omgeschakeld naar Dolfijn 15. Als ze na 3 maand niet gebeld hebben, zeg ik op. Is maar 7.5 €/maand. :-) wilde sowieso whoppa buiten en enkel telenet digitv+scarlet vdsl only. Als ik nu mobistar kan hebben, moet ik nt 2x omschakelen en gn activatiekost.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

satsurfer schreef:heb mijn kandidatuur op 13/12 naar [email protected] gestuurd, zonder gevolg. :cry:
heb 2 IOM simkaarten

waarom wordt deze thread nt samengevoegd bij deze? gaat toch over hetzelfde?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=45761
Internet On Mobile zijn toch prepaid kaarten? Je moet toch een abo hebben?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

lees hierboven. :-D
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 mar 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

satsurfer schreef:Heb nu omgeschakeld naar Dolfijn 15. Als ze na 3 maand niet gebeld hebben, zeg ik op. Is maar 7.5 €/maand. :-) wilde sowieso whoppa buiten en enkel telenet digitv+scarlet vdsl only. Als ik nu mobistar kan hebben, moet ik nt 2x omschakelen en gn activatiekost.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Als ze echt kritisch zijn op wie ze laten testen, dan vrees ik voor de mensen die speciaal om te kunnen testen nu omschakelen.

De technieker die Mobistar hier kwam installeren had zelf gevraagd bij Mobistar om te kunnen testen, maar ze weigerden hem omdat hij nog nooit iets bij Mobistar had.
Toen hij zei dat hij dus externe installateur voor hen was en dat hij graag de evolutie wou volgen om het dan ook te kunnen zeggen en uitleggen aan de mensen waar hij gaat installeren, toen zeiden ze dat ze het zouden 'bekijken'.

Blijkbaar is het toch niet zomaar iedereen dus
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

krisken schreef:
satsurfer schreef:heb mijn kandidatuur op 13/12 naar [email protected] gestuurd, zonder gevolg. :cry:
heb 2 IOM simkaarten

waarom wordt deze thread nt samengevoegd bij deze? gaat toch over hetzelfde?
https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=54&t=45761
Internet On Mobile zijn toch prepaid kaarten? Je moet toch een abo hebben?
Ik heb een abb bij mobistar zonder gsmnr (easy internet at home), maar kan dit dus ook niet bestellen (nr controle?).
OUSooner
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 nov 2015, 19:34
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 3 keer

Braindamage schreef:
Als ze echt kritisch zijn op wie ze laten testen, dan vrees ik voor de mensen die speciaal om te kunnen testen nu omschakelen.

De technieker die Mobistar hier kwam installeren had zelf gevraagd bij Mobistar om te kunnen testen, maar ze weigerden hem omdat hij nog nooit iets bij Mobistar had.
Toen hij zei dat hij dus externe installateur voor hen was en dat hij graag de evolutie wou volgen om het dan ook te kunnen zeggen en uitleggen aan de mensen waar hij gaat installeren, toen zeiden ze dat ze het zouden 'bekijken'.

Blijkbaar is het toch niet zomaar iedereen dus
Misschien ligt het er ook aan waar je woont, bijvoorbeeld als ze al een bepaald aantal testers hebben gaan ze niet zomaar een nieuwe abonnee aansluiten.

Ik heb ook geredeneerd zoals satsurfer: als ze mij niet zouden selecteren was ik niet zo heel veel geld "kwijt" voor het abonnement. Ik heb jaren geleden, 1999 ofzo, enkele maanden een Tempo kaartje gehad maar daarna niks meer van Mobistar tot begin deze maand.
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Ze komen de dinsdag nog eens proberen te installeren... Hopelijk is er nu signaal op de kabel. Kan je dat eigenlijk zelf controleren of daar signaal opzit?
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Dat is toch heel eenvoudig, gewoon een tv-toestel aansluiten op de tv-aansluiting van je wandcontactdoos (of een radiotoestel op de radioaansluiting) en dan kijken of je zenders kan vinden.
jaco3700
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:57
Twitter: rudi3700
Locatie: Tongeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer

Idd, dank u wel! Hij vindt kanalen, dus er is signaal op de kabel. Normaal zal het nu wel geen probleem meer zijn dinsdag. :banana:
samsungboy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 nov 2011, 00:03

Op de foto's vd decoder zie ik enkel hdmi. Is dit bij iedereen zo? Dus geen scart aansluiting? Heb nog oude tv op kamer... zou jammer zijn.

Heeft er iemand ook meer dan 1 decoder gekregen?
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

samsungboy schreef:Op de foto's vd decoder zie ik enkel hdmi. Is dit bij iedereen zo? Dus geen scart aansluiting? Heb nog oude tv op kamer... zou jammer zijn.

Heeft er iemand ook meer dan 1 decoder gekregen?
Moest dat zo zijn dat die decoder geen start aansluiting heeft dan is het nog geen drama want er bestaan omvormers van HDMI naar scart.
Laatst gewijzigd door apestaart op 15 jan 2016, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Je hebt inderdaad enkel HDMI.
Ik heb maar één decoder maar de technicus wist me te vertellen dat hij er tot 3 kon achter laten maar dat dit allemaal op papier moest dan. Lijkt me logisch.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ja, en dan dan bij lancering 250€/decoder moeten betalen. Dan ga je wss. geen 3 meer moeten hebben. :-) mss. Bieden ze ook ci+ dan aan.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
samsungboy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 nov 2011, 00:03

Zo'n omvormer is wel heel duur... 70 euro.

Of kan dat goedkoper?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Geen rca op uw tv? Generic Mini HDMI RCA 2 AV-Konverter fu ... Mwb04YGFTR

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Zonder HDCP... vergeet dus maar dat die dingen werken.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://www.amazon.de/Mondpalast-Scart-K ... scart+hdcp
HDCP kompatibel. (45 €), verstuurt wel niet naar BE. :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”