TN vraagt zelf voor naar een lagere formule te gaan.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
mikeyd
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

IK had een paar weken geleden een mailtje van TN dat ik Whoppa te straf is voor mij en ik beter ben met whop.

Ik heb daar geen gevolg aan gegeven en ik heb vandaag zelfs een gelijkaardige brief in de bus gekregen.

Ik weet nu ook niet van buiten wat precies de verschillen zijn van beide formules.
Ik download regelmatig en kinderen zitten steeds op youtube, spotify, soundcloud,.......
Het kan inderdaad zijn dat whoppa een beetje te straf is voor mij maaar ik wil niets verliezen van surfsnelheid, download snelheid

Ik ben telenet héél dankbaar dat ze mij zelf voorstellen dat ik kan besparen bij hen.
Maar ik zit met een dubbel gevoel: zit hier niets anders achter?
De prijzen gaan ze doen stijgen volgend jaar en schrijven klanten aan om minder te betallen (ik kan niet volgen).....Of zou het kunnen dat bv. klanten van whoppa eerst de nieuwe modems krijgen en willen ze daarom minder mensen in het whoppa abonnement om daarna terug te laten kiezen voor whoppa na de uitrol van de nieuwe modems om dan meer geld te vragen
hebben jullie ook complot theorieën hierover?
De brief is geschreven in naam van de MARKETINGdirecteur....ja MARKETING (=strategie) en niet in naam van diensthoofd facturatie ;)

prettige feestdagen trouwens
lanadekat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 83 keer

Zolang je niet meer verbruikt dan 150GB per maand is whop een goede keuze.
Anders gewoon Whoppa.
gunmaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Best eens kijken op de website van telenet hoeveel je nu werkelijk verbruikt op maandelijkse basis, als dit onder de limiet van whop ligt go for it. In snelheidsverschil ga je echt niks (amper) merken tenzij je een echte power-user bent, maar ik vermoed niet dat je hieronder valt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

mikeyd schreef:Maar ik zit met een dubbel gevoel: zit hier niets anders achter?
Nee, men is dit zelfs wettelijk verplicht om te doen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Als je geen Netflix heeft,of je bent ook niet van plan om Netflix er in de komende maanden bij te nemen,dan zou ik de overstap wagen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”