Goedemorgen,
Ik heb een goedkoop draadloos routertje van de Aldi op de kop kunnen tikken in de zomer en dat draait nu al sinds augustus zonder een enkele crash. Ik heb wel al eens de firmware vernieuwd etc. maar verder ben ik er zeer tevreden over, hij doet wat ie moet doen.
Maar een mens is niet vlug tevreden zeker. Ik heb uitgevist dat het eigenlijk een kopie is van de Fujitsu-Siemens Connect2Air 600etc...
Daar staat dan wel een usb-poortje op als printerserver. Leuk detail dus.
Ik natuurlijk dat Medion routertje opengevezen en ja hoor, alles is voorzien op de printplaat, behalve het poortje zelf. Ik heb nu al een paar dagen gegoogeld naar zo'n poortje,echter zonder resultaat.
Gisteren naar de beurs in Hasselt geweest en tussen de oude mobo's gesnuffeld, maar daar staan natuurlijk allemaal van die paartjes op samen met een RJ45 poortje. Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?
En misschien iemand met goede raad, bvbv blijf daar af of zo?
usb 1.0
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Toch enkele dingen waar je best op let...
- Is het werkelijk alleen de USB connector op zich, of ontbreken er nog onderdelen ?
- Ook al ontbreken er geen onderdelen, de "inhoud" van sommige componenten kan ook anders zijn ?
- Is je firmware voorzien voor deze functionaliteit ?
Als je zeker bent... misschien eens langs gaan bij de betere elektronica zaak. Zij moeten aan dergelijke connectors geraken, of hem minstens kunnen bestellen (maar het zal dan wel een dure worden).
- Is het werkelijk alleen de USB connector op zich, of ontbreken er nog onderdelen ?
- Ook al ontbreken er geen onderdelen, de "inhoud" van sommige componenten kan ook anders zijn ?
- Is je firmware voorzien voor deze functionaliteit ?
Als je zeker bent... misschien eens langs gaan bij de betere elektronica zaak. Zij moeten aan dergelijke connectors geraken, of hem minstens kunnen bestellen (maar het zal dan wel een dure worden).
- Edward
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt voor de tips guys. Ik ga het nog wat bekijken. Als ik iemand vind met zo'n Fujitsu router die mij enkele foto's van het inwendige kan mailen zie ik nog wel. Het ding werkt eigenlijk veel te vlot om het zomaar naar de filistijnen te helpen.