Mobistar vast internet en TV
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Heb mijn IOM-nr. ingegeven
Dan krijg ik dit:
"Beschikbaar in jouw gemeente maar ...
Onze Internet & TV-diensten zijn beschikbaar in jouw gemeente, maar je kan er nog geen gebruik van maken. Dit aanbod is immers enkel voor onze particuliere klanten met een Mobistar-abonnement."
Dan krijg ik dit:
"Beschikbaar in jouw gemeente maar ...
Onze Internet & TV-diensten zijn beschikbaar in jouw gemeente, maar je kan er nog geen gebruik van maken. Dit aanbod is immers enkel voor onze particuliere klanten met een Mobistar-abonnement."
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Slim gezien van Mobistar. Voorkomen dat plotseling tal van prepaid kaarten worden geactiveerd om mee te doen aan het beta-testen. Waarschijnlijk zal hun doel zijn om een pack aan te bieden van internet + televisie + mobiel. Dat laatste in de vorm van een abonnement. Op die manier hebben ze meer zekerheid dat mensen blijven hangen na het testen en kunnen ze op één of andere manier kortingen geven via mobiel om de totaalprijs van het pack te drukken. Want mobiel is hun eigen ding.satsurfer schreef:Heb mijn IOM-nr. ingegeven
"Beschikbaar in jouw gemeente maar ...
Dit aanbod is immers enkel voor onze particuliere klanten met een Mobistar-abonnement."
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
@MobistarNL Kan ik met eender welk nieuw gsm abo inschrijven om internet+tv van mobi nu al te mogen testen?
Hier de bevestiging dat het niet enkel voor bestaande klanten is. Mobi heeft web promo's op sommige abo's die zoals het voor zichzelf spreekt enkel verkrijgbaar is bij een online bestelling.Mobistar @MobistarNL Ja, maar wel een particulier abonnement. ^SC
TV:
ISP:
Tel.: + +
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 6939
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
nee is een fout in hun systeem. Vriens van mij heeft 4 abos lopen, kreeg 4 keer een mail dat hij zich kon inschrijven en 4 keer ook deze tekst gekregen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 23 aug 2013, 21:17
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
screenshot heb ik genomen, je krijgt een pagina om je adres enzo in te vullen daarna.satsurfer schreef:je krijgt die screenshot na invullen kandidaat tester (dat wist ik al 4 maand dat je je kon registeren)? en je steelt gsmnr.? soit, wartaal.
Buiten dat heb je nog een mobistar gsm nummer die een abbo heeft nodig, gewoon "mobistar abbo nummer" googlen heeft me er 1 gegeven ( anders krijg je "error je hebt geen mobistar abbo" )
-
- Starter Plus
- Berichten: 32
- Lid geworden op: 30 jan 2013, 23:30
hoe kan poorten open doen op de modem of moet da lang mobistar website gaan ?
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Het merendeel van de mensen hier hebben de mogelijkheid (nog) niet om dit te testen, ik zou zeggen test het eens zelf uit door de wifi af te zetten en laat het ons weten. Doe dan meteen eens een speedtest terwijl de tv verder speelt mét wifi aan en coax eruit al betwijfelen de meesten onder ons dit echt een effect zou hebben als ze dezelfde infrastructuur gebruiken als telenet maar je weet maar nooit..wittmann schreef:Daarnet eens de coax van de decoder uitgetrokken en de tv blijft gewoon spelen. Zouden ze hiervoor dan wifi gebruiken?
TV:
ISP:
Tel.: + +
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Voor wie reeds Mobistar internet heeft, kan je eens een traceroute doen naar volgende IP's?
185.77.199.15
185.18.148.151
109.68.165.230
141.105.125.221
178.21.112.133
195.154.65.144
37.187.16.46
Bedankt!
185.77.199.15
185.18.148.151
109.68.165.230
141.105.125.221
178.21.112.133
195.154.65.144
37.187.16.46
Bedankt!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Lukt het ondertussen bij jou met een nieuwe Dolfijn 12?dean3009 schreef:Zou je een tweede decoder kunnen verkrijgen? Ik heb Dolfijn 12 met nummeroverdracht besteld. Kreeg nog steeds dezelfde melding dat het beschikbaar was, maar enkel voor Mobistar-abonnees. Even afwachten waarschijnlijk.
Want ik overweeg hetzelfde eens te proberen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 757
- Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 27 keer
De sim-kaart is nog niet aangekomen (na 5 werkdagen!), dus heb het abonnement nog niet kunnen activeren.svenska schreef: Lukt het ondertussen bij jou met een nieuwe Dolfijn 12?
Want ik overweeg hetzelfde eens te proberen...
[ Post made via mobile device ]
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Je kan toch rekenen op gemiddeld 4 dagen (die 2 dagen op hun site is alleen als je al een kaartje van hun hebt dus valse info) om sim kaart te ontvangen, 1 dag eer de sim op hun netwerk is geactiveerd en dan nog eens 2 dagen voordat je de klantenzone kan gebruiken dus een volledige week eer je te werk kan gaan.
-> geen klantenzone = geen detectie van dat inschrijvingsformulier dat je een abo hebt. Dit weet ik door hun twitter + eigen ondervinding, maandag/dinsdag laat ik het weten als ik eindelijk op de klantenzone kan met mijn nieuw kangoeroe 8 abo.
-> geen klantenzone = geen detectie van dat inschrijvingsformulier dat je een abo hebt. Dit weet ik door hun twitter + eigen ondervinding, maandag/dinsdag laat ik het weten als ik eindelijk op de klantenzone kan met mijn nieuw kangoeroe 8 abo.
TV:
ISP:
Tel.: + +
- JoskeVermeulen
- Premium Member
- Berichten: 565
- Lid geworden op: 22 aug 2012, 02:04
- Locatie: Liedekerke
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 71 keer
Voila, klantenzone werkt voor mijn nieuw abo waardoor ik me direct kon inschrijven met het formulier. Juist telefoontje afwachten.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
TV:
ISP:
Tel.: + +
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik heb zaterdag toch ook maar een Dolfijn 12 besteld om het te proberen.
Uiteindelijk ben je in het slechtste geval 6 euro kwijt (want de eerste 3 maanden zijn -50%), en vanaf dag 1 opgzegbaar.
Dus als ze mij niet toelaten tot hun testers, dan mag de dolfijn terug lekker gaan zwemmen in de zee
Uiteindelijk ben je in het slechtste geval 6 euro kwijt (want de eerste 3 maanden zijn -50%), en vanaf dag 1 opgzegbaar.
Dus als ze mij niet toelaten tot hun testers, dan mag de dolfijn terug lekker gaan zwemmen in de zee
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Zal ik wss. Ook proberen, maar de 15 € nemen met 500 MB extra en 30' (nt nodig, soit). En toch 3 maand -50%. Als ze in die tijd niet bellen zullen ze nooit bellen . Maar is contractduur geen jaar? Lees daar nergens iets over. En makkelijk terug nr IOM over te schakelen?
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik heb zo'n prepaid kaartje besteld, krijg al mails van "je hebt onlangs een simkaart ontvangen" ... euh, nog niet dussvenska schreef:Ik heb zaterdag toch ook maar een Dolfijn 12 besteld om het te proberen.
moest dat niet genoeg zijn om me bij de testers te laten zijn, dan mogen ze het vergeten en blijf ik bij vdsl...
6 maanden gratis test + gratis installatie kan me al eens de goesting geven om wat coax bij te trekken waar nodig, maar als ik het niet mag testen en gelijk zelf de moeite ga moeten doen voor het te bestellen + betalen + coax te leggen + misschien niet tevreden zijn, dat hoeft dan ook weer niet (ben niet ontevreden van de huidige oplossing, dus...)
Het zou me verwonderen moesten ze nieuwe abbo's internet laten testen,maar je kan maar proberen.
Ze komen het hier morgen installeren,heb wel 14dagen op telefoon mogen wachtenn had me 2x ingeschreven met 2nummers en heb op 1 nummer maar telefoon voor gekregen.
[ Post made via mobile device ]
Ze komen het hier morgen installeren,heb wel 14dagen op telefoon mogen wachtenn had me 2x ingeschreven met 2nummers en heb op 1 nummer maar telefoon voor gekregen.
[ Post made via mobile device ]
-
- Pro Member
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
mobistar nummer van werk gaat dus niet
Mogen hun facturen voor gedeelte 'werknemer betaald' ook achterwege laten pfff
De meeste maanden sturen ze zelfs facturen van 0.00€
Had dit anders wel voor mijn ouders in gedachten. Zij moeten mijn dicicorder volgens jaar beginnen huren (inruilactie ondersteuning sd decoders)
Mogen hun facturen voor gedeelte 'werknemer betaald' ook achterwege laten pfff
De meeste maanden sturen ze zelfs facturen van 0.00€
Had dit anders wel voor mijn ouders in gedachten. Zij moeten mijn dicicorder volgens jaar beginnen huren (inruilactie ondersteuning sd decoders)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Member
- Berichten: 93
- Lid geworden op: 16 nov 2015, 19:34
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik heb nochtans pas sinds begin deze maand een mobiel abonnement bij Mobistar genomen, heb me meteen ingeschreven voor de test toen mijn klantenzone actief was en kreeg vorige week al telefoon of ik nog interesse had om internet en digitale tv te testen. Afspraak is dan ook gezet voor 4 januari.Seledotbe schreef:Het zou me verwonderen moesten ze nieuwe abbo's internet laten testen,maar je kan maar proberen.
Met een prepaid gaat niet, ik heb mij daarover eerst geïnformeerd en in mijn communicatie ook duidelijk aangegeven dat de reden om Mobistar te worden was om hun internet te testen
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
dan hebben ze pechOUSooner schreef:Met een prepaid gaat niet, ik heb mij daarover eerst geïnformeerd
ik ben bereid om over te schakelen en kijk elk jaar zo tegen het eind/begin van het jaar naar mogelijkheden om over te stappen,maar ik heb nu eenmaal meerdere slechte ervaringen gehad met mobistar waardoor ik absoluut niet geneigd ben om te schakelen naar een oplossing van hun.
maar met zo'n gratis test heb je geen kosten én geen risico (in mijn geval zou het dus gelijk lopen met mijn pxm abbo) - en dan zou ik wel happen.
maar om daar dan speciaal, voor dat "misschien te mogen testen" een abbo te nemen? heu, nee... prepaid, why not, abbo? dat ze me eerst maar eens overtuigen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Zenderlijst Vlaanderen
1 VTM HD
2 één HD
3 Canvas HD
4 Vier HD
5 Vitaya
6 Vijf HD
7 2BE HD
8 Acht
9 Discovery Channel HD
10 National Geo HD
12 Ketnet HD
14 National Geo Wild HD
15 Fox
21 NPO 1
22 NPO 2
23 NPO 3
32
36
51 VTM Kzoom
54 Disney Channel
56 Nickelodeon
57 Cartoon Network
69 Regionaal
75 Regionaal
81 Euronews
84 BBC World
85 CNN
86 Aljazeera eng
97 Kanaal Z
101 La Une HD
102 La Deux HD
103 La Trois
104 RTL-TVI HD
105 Club RTL HD
106 Plug RTL HD
107 TF1 HD
108 France 2
109 France 3
110 TV Breizh
127 TV5Monde
138 Radio Contact Vision
181 ARD 1
182 ZDF
201 BBC One
202 BBC Two
261 TRT
901 Radio 1
902 Radio 2
903 MNM
904 Studio Brussel
905 Klara
906 Klara Continuo
907 MNM Hits
908 Nieuws+
910 Sporza
911 QMusic
912 JoeFM
951 LaPremiére
952 VivaCity
953 Musiq 3
954 PureFM
955 Classic21
956 BELRTL
957 Radio Contact
958 Mint
960 BRF
1 VTM HD
2 één HD
3 Canvas HD
4 Vier HD
5 Vitaya
6 Vijf HD
7 2BE HD
8 Acht
9 Discovery Channel HD
10 National Geo HD
12 Ketnet HD
14 National Geo Wild HD
15 Fox
21 NPO 1
22 NPO 2
23 NPO 3
32
36
51 VTM Kzoom
54 Disney Channel
56 Nickelodeon
57 Cartoon Network
69 Regionaal
75 Regionaal
81 Euronews
84 BBC World
85 CNN
86 Aljazeera eng
97 Kanaal Z
101 La Une HD
102 La Deux HD
103 La Trois
104 RTL-TVI HD
105 Club RTL HD
106 Plug RTL HD
107 TF1 HD
108 France 2
109 France 3
110 TV Breizh
127 TV5Monde
138 Radio Contact Vision
181 ARD 1
182 ZDF
201 BBC One
202 BBC Two
261 TRT
901 Radio 1
902 Radio 2
903 MNM
904 Studio Brussel
905 Klara
906 Klara Continuo
907 MNM Hits
908 Nieuws+
910 Sporza
911 QMusic
912 JoeFM
951 LaPremiére
952 VivaCity
953 Musiq 3
954 PureFM
955 Classic21
956 BELRTL
957 Radio Contact
958 Mint
960 BRF
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
scarlet heeft toch geen duitsers?svenska schreef:Dat lijkt heel erg op het Scarlet aanbod: basic, maar wel voldoende.
ziet er idd een goed basic aanbod uit, beetje vanalles en toch niet teveel/te weinig
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Jammer dat er nog geen traceroute gedaan is naar de IP's die ik hier heb gepost.
Benieuwd wat ze in hun netwerk steken van uplinks etc.
Benieuwd wat ze in hun netwerk steken van uplinks etc.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Grote afwezige lijkt mij Eurosport te zijn.Splitter schreef:scarlet heeft toch geen duitsers?svenska schreef:Dat lijkt heel erg op het Scarlet aanbod: basic, maar wel voldoende.
ziet er idd een goed basic aanbod uit, beetje vanalles en toch niet teveel/te weinig
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
waar haal je die 6 €?svenska schreef:Uiteindelijk ben je in het slechtste geval 6 euro kwijt (want de eerste 3 maanden zijn -50%), en vanaf dag 1 opgzegbaar.
12-50% = 6 €/maand. Als je 3 maand belt= 18 €
waar zie je dit van opzegtermijn?
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Ik ga er vanuit dat ik van dag 1 gewoon terug weg kan?
Die telecom wet is toch enkele jaren van kracht?
Ik bedoel dat ik in het slechtste geval, indien ik niet zou worden opgebeld om tester te worden (en ik ga er vanuit dat dat binnen de maand is) slechts 6 euro kwijt ben om het te proberen.
Die telecom wet is toch enkele jaren van kracht?
Ik bedoel dat ik in het slechtste geval, indien ik niet zou worden opgebeld om tester te worden (en ik ga er vanuit dat dat binnen de maand is) slechts 6 euro kwijt ben om het te proberen.
- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Wat maakt het verschil tussen een abonnee die "gratis" tv wil (zoals meerdere mensen hier in het topic), en ikzelf, die abonnee wil worden om het nieuwe tv product van Mobistar te proberen?
Over het tv gedeelte van Scarlet ben ik niet geheel tevreden, al is het iets beter geworden met een nieuwe decoder.
Bhaalu zal toch nooit meer terugkomen in zijn oude vorm, en dat was mijn beste tv ervaring ooit...
Dan mag ik als "nieuwsgierige" toch proberen een bepaald product mee uit te testen?
Over het tv gedeelte van Scarlet ben ik niet geheel tevreden, al is het iets beter geworden met een nieuwe decoder.
Bhaalu zal toch nooit meer terugkomen in zijn oude vorm, en dat was mijn beste tv ervaring ooit...
Dan mag ik als "nieuwsgierige" toch proberen een bepaald product mee uit te testen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
krisken schreef:Voor wie reeds Mobistar internet heeft, kan je eens een traceroute doen naar volgende IP's?
Code: Selecteer alles
traceroute to 185.77.199.15 (185.77.199.15), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 4.167 ms 3.229 ms 3.246 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 21.367 ms 21.157 ms 18.182 ms
4 * * *
5 * 80.84.23.97 (80.84.23.97) 21.816 ms 28.715 ms
6 lag-26-1000.iprmar1.isp.belgacom.be (91.183.246.140) 20.499 ms 21.685 ms 19.800 ms
7 175.246-183-91.adsl-static.isp.belgacom.be (91.183.246.175) 25.969 ms 21.691 ms 20.227 ms
8 ge1-v950.rtr01.be-9160-1.as48260.net (194.78.244.233) 22.751 ms 21.503 ms 20.526 ms
9 ge1-v950.rtr01.be-lok.it2go.network (194.78.244.235) 25.398 ms 23.203 ms 24.091 ms
10 * * *
11 * * *
12 * * *
13 * * *
Code: Selecteer alles
traceroute to 109.68.165.230 (109.68.165.230), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 14.249 ms 3.972 ms 2.965 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 17.965 ms 30.068 ms 30.002 ms
4 unix-solutions.bnix.net (194.53.172.50) 17.242 ms 22.953 ms 30.408 ms
5 ge-1-1-0.br0.usdc.as39923.net (109.68.160.34) 23.804 ms 33.103 ms 18.410 ms
6 po1.ar0.usdc.as39923.net (109.68.160.50) 20.532 ms 17.506 ms 17.702 ms
7 109.68.165.230 (109.68.165.230) 24.097 ms 25.403 ms 25.377 ms
Code: Selecteer alles
traceroute to 185.18.148.151 (185.18.148.151), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 3.560 ms 3.146 ms 2.944 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 19.807 ms 19.373 ms 19.142 ms
4 interoute.bnix.net (194.53.172.126) 23.760 ms 19.588 ms 18.920 ms
5 ae3-0.lon-004-score-1-re0.interoute.net (212.23.41.86) 36.819 ms 26.102 ms 25.194 ms
6 ae2-0.lon-001-score-2-re0.interoute.net (84.233.218.185) 24.714 ms 26.094 ms 23.572 ms
7 ae0-0.lon-001-score-1-re0.interoute.net (84.233.218.189) 47.431 ms 25.930 ms 25.548 ms
8 * * *
9 * * *
10 * * *
11 * * *
Code: Selecteer alles
traceroute to 141.105.125.221 (141.105.125.221), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 14.920 ms 3.159 ms 3.011 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 20.304 ms 17.852 ms 17.954 ms
4 81.52.186.121 (81.52.186.121) 18.881 ms 25.962 ms 19.199 ms
5 tengige0-1-0-0.brucr4.zaventem.opentransit.net (193.251.240.73) 22.989 ms 19.090 ms 20.234 ms
6 test-m3.opentransit.net (193.251.128.6) 26.043 ms 25.146 ms 24.039 ms
7 tengige0-3-0-5.amscr5.amsterdam.opentransit.net (193.251.132.80) 22.915 ms 22.735 ms 23.921 ms
8 ae5.edge6.amsterdam.level3.net (4.68.111.197) 22.731 ms 30.518 ms 21.654 ms
9 * * ae-14-3201.ebr2.amsterdam1.level3.net (4.69.203.101) 24.287 ms
10 ae-226-3602.edge5.amsterdam1.level3.net (4.69.162.150) 22.928 ms 28.068 ms 42.604 ms
11 interactive.edge5.amsterdam1.level3.net (212.72.41.70) 22.885 ms 23.718 ms 25.656 ms
12 109.200.218.22 (109.200.218.22) 31.469 ms 30.247 ms 32.698 ms
13 vps2598.directvps.nl (141.105.125.221) 31.678 ms 30.407 ms 29.565 ms
Code: Selecteer alles
traceroute to 178.21.112.133 (178.21.112.133), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 14.400 ms 3.095 ms 3.089 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 20.709 ms 18.725 ms 18.866 ms
4 81.52.186.121 (81.52.186.121) 19.368 ms 19.236 ms 19.908 ms
5 tengige0-1-0-0.brucr4.zaventem.opentransit.net (193.251.240.73) 19.686 ms 23.391 ms 19.905 ms
6 tengige0-0-0-8.amscr6.amsterdam.opentransit.net (193.251.132.190) 26.454 ms 23.825 ms 23.577 ms
7 adm-b5-link.telia.net (213.248.82.129) 22.902 ms 21.347 ms 20.694 ms
8 atom86-ic-148184-adm-b5.c.telia.net (80.239.130.146) 31.748 ms 32.447 ms 32.666 ms
9 a3942.compukos.atom86.net (95.142.106.91) 32.382 ms 35.814 ms 32.061 ms
10 vps582.directvps.nl (178.21.112.133) 31.523 ms 31.164 ms 32.192 ms
Code: Selecteer alles
traceroute to 195.154.65.144 (195.154.65.144), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 5.603 ms 3.248 ms 3.262 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 18.903 ms 19.576 ms 17.979 ms
4 81.52.186.121 (81.52.186.121) 22.658 ms 18.719 ms 18.808 ms
5 tengige0-1-0-1.brucr4.zaventem.opentransit.net (193.251.240.254) 24.188 ms 22.982 ms 26.931 ms
6 test-m3.opentransit.net (193.251.128.6) 28.104 ms 27.098 ms 23.598 ms
7 adm-b5-link.telia.net (213.248.82.129) 26.195 ms 21.916 ms 20.067 ms
8 adm-bb4-link.telia.net (62.115.140.190) 26.618 ms 22.769 ms 23.303 ms
9 prs-bb2-link.telia.net (62.115.115.115) 35.920 ms 33.637 ms 28.672 ms
10 prs-b7-link.telia.net (213.155.134.227) 28.284 ms
prs-b7-link.telia.net (213.155.134.229) 28.802 ms
prs-b7-link.telia.net (213.155.134.227) 35.524 ms
11 online-ic-305114-prs-b7.c.telia.net (62.115.40.78) 33.594 ms 32.057 ms 32.176 ms
12 195.154.1.55 (195.154.1.55) 32.292 ms 38.103 ms 38.680 ms
13 195-154-65-144.rev.poneytelecom.eu (195.154.65.144) 38.024 ms 31.157 ms 35.105 ms
Code: Selecteer alles
traceroute to 37.187.16.46 (37.187.16.46), 64 hops max, 72 byte packets
1 192.168.0.1 (192.168.0.1) 3.481 ms 3.034 ms 2.971 ms
2 * * *
3 212.65.36.203 (212.65.36.203) 19.443 ms 19.315 ms 18.203 ms
4 ovh.bnix.net (194.53.172.70) 23.019 ms 148.456 ms 47.358 ms
5 rbx-g1-a9.fr.eu (213.251.130.56) 24.383 ms 24.522 ms 22.290 ms
6 ldn-1-a9.uk.eu (91.121.128.87) 24.547 ms 27.027 ms 26.386 ms
7 gra-g2-a9.fr.eu (91.121.128.90) 26.969 ms 31.944 ms 28.041 ms
8 * * *
9 ns373535.ip-37-187-16.eu (37.187.16.46) 30.633 ms 27.818 ms 29.206 ms