[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Code: Selecteer alles
Kan ik Stievie FREE gebruiken in combinatie met Chromecast?
Momenteel is dit nog niet mogelijk. Het staat wel op onze roadmap.
Code: Selecteer alles
Zijn er plannen om Stievie FREE in de toekomst als een app voor smart-tv te ontwikkelen?
Momenteel hebben we hier nog geen concrete plannen voor, maar we sluiten het zeker en vast niet uit.
Kan je even doorgeven hoe je die stream downloadt ? Via PM ?Gautier schreef:En passant weer vanalles bijgeleerd. Blijkbaar is het al live? Er is nu een knopje om een login te maken, en eenmaal die geactiveerd, kan je beginnen kijken. (ik had geen uitnodiging gekregen)
Wel blijkbaar geblokkeerd in het buitenland? Ik heb een VPN aan het werk moeten zetten om toegang te krijgen, anders blijft hij de pagina maar herladen.
Via de VPN ging het dus wel goed. Ook al een stream gedownload, werkt ok. Blijkbaar bieden ze hier nog een ander hoge kwaliteitsformaat aan dan er via de VTM-site beschikbaar is.
Nu nog eens zien hoe ik Adblock moet parametreren om van de reclame af te raken.
Niet echt want chromecast zelf zit ik niet op te wachten. Heb namelijk geen hdmi poorten meer over.wied schreef:als we stievie mogen geloven dan gaan zij chromecast ondersteunen en krijg je alsnog een oplossing! Duimen maar...
heist_175 schreef:Bij mij blijft ie laden, zonder dat er beeld verschijnt.
Ik heb een mega lijst met ad-netwerken in mijn hosts file gezet. Het zou net zo handig zijn, mocht ik ergens kunnen vinden welke entries ik eruit moet halen, mocht ik TV willen kijken...
En welke stream url gebruik je als ik vragen mag ? Je mag dit ook gerust per PM doorgeven...stevenvs schreef:Ik wou juist de app testen op een Samsung Note 10.1 tablet maar blijkbaar is deze niet compatibel met de app.
Dit is niet de nieuwste tablet maar nu toch ook geen rommel tablet, voor mij dus gewoon een slecht gemaakte app
En welke stream url gebruik je als ik vragen mag ? Je mag dit ook gerust per PM doorgeven...road rebel schreef:Via VLC is die bij mij ook schokkerig (haperend) in de hoogste setting, maar via de stIevie site werkt het wel soepel zonder haperen.
Tenzij jouw opmerking wijst naar een "regelmatige" schokkarigheid, de stream die ik hier binnenhaal is nl. 30FPS en ik kan me voorstellen dat sommigen dat als schokkerig ervaren (idem verschil bluray >< TVsoap opera).
Wat betreft de reclames: Tijdens de live stream worden de "gewone Tv-reclames" afgespeeld. Bij VOD (herbekijken van oude afleveringen) krijg je ipv. de gewone TV-reclameblokken wel 2min lange online-reclames.
Account is aangemaakt en geactiveerd, maar aanmelden lukt niet.Daarnaast kun je Stievie FREE ook gebruiken op je laptop en desktopcomputer via deze browsers:
- Chrome 39 & 40
- Mozilla Firefox 38.2 & 40.0
- Internet Explorer 10 (*)
- Safari 7 & 8
Inderdaad, in Firefox krijg je, eenmaal de stream bezig is, geen interface-elementen meer te zien. Je kan dus niet pauzeren, stoppen, terugspoelen...MaT schreef:Geen ondersteuning voor firefox 42.0 of hoger?Daarnaast kun je Stievie FREE ook gebruiken op je laptop en desktopcomputer via deze browsers:
Mozilla Firefox 38.2 & 40.0
Gewoon de stream zoals je die ook vindt op watch.stievie.be!BertG3 schreef:
En welke stream url gebruik je als ik vragen mag ? Je mag dit ook gerust per PM doorgeven...
Op firefox 42 werkt hier VTM livestream niet, de rest werkt wel MET interface, dus zowel in live (2BE maar dan zonder reclame; KZoom& Vitaya wel met reclame) als VOD werkt wel!meon schreef:Inderdaad, in Firefox krijg je, eenmaal de stream bezig is, geen interface-elementen meer te zien. Je kan dus niet pauzeren, stoppen, terugspoelen...MaT schreef:Geen ondersteuning voor firefox 42.0 of hoger?Daarnaast kun je Stievie FREE ook gebruiken op je laptop en desktopcomputer via deze browsers:
Mozilla Firefox 38.2 & 40.0
Aanmelden blijft wel een PitA! Rechtstreeks op inloggen werkt niet, ik moet eerst ->"aanmelden met Facebook" (waar stievie vraagt om extra info), dan "registreren", vervolgens "ik ben al geregistreerd" enz.r2504 schreef:Ze zijn wel nieuwsgierig bij het aanmaken van een account... moeten ze m'n schoenmaat ook nog weten of wat ?